2015-04-11, 21:18
Medlem
nidbilds avatar
Vilket bizzart beteende, fängelsedom så kan man väl omöjligt få PUT följ gärna upp fallet om denne får PUT inte.
Citera
2015-04-11, 21:24
Medlem
Alltså vad fan är det för fel på dem här Asylanterna!!

Våldtäkter, protester, bråk på asylboenden, kaos och nu onani och mordförsök!!
Citera
2015-04-11, 22:38
Bannlyst
Han lär säkert anmäla asylboendet till DO och få 75 000 i skadestånd för negativ särbehandling. Han var ju säkert själv i korridoren när personalen på ett abrupt och hänsynslöst sätt gick ut i korridoren och tittade på kamelbonden som drog i snoppen....
Citera
2015-04-11, 22:44
Medlem
sluggerbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Det är ju personalen som spårat ur. Ska asylsökande inte få runka eller?

Självklart men bara på rummen.
Citera
2015-04-11, 23:52
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
Vilket bizzart beteende, fängelsedom så kan man väl omöjligt få PUT följ gärna upp fallet om denne får PUT inte.
I vilket annat frisk land som helst så hade man skickat tillbaka kräket men nu befinner vi oss i sjuka Sverige. Du kan räkna med att han får PUT och pengar av oss skattebetalare i många år framöver. Han är en tillgång för Sverige.
Citera
2015-04-12, 00:40
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Måste varit en grotesk syn när den vildsinta blatten stod där med uppsvällt kön och hade kvinnan i ett stadigt strypgrepp upptryckt mot väggen Rena rama våldtäkten, eller iallafall ett snarlikt beteende.

Kräket måste nekas asyl efter avtjänat straff. Men tyvärr får han väl stanna i dårhuset Sverige
Citera
2015-04-12, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
I vilket annat frisk land som helst så hade man skickat tillbaka kräket men nu befinner vi oss i sjuka Sverige. Du kan räkna med att han får PUT och pengar av oss skattebetalare i många år framöver. Han är en tillgång för Sverige.

Det framgår av artikeln att händelsen ägde rum i Förvaret vilket tyder på att personen i fråga har ett utvisningsbeslut och kommer att skickas tillbaka till sitt hemland inom kort.
Citera
2015-04-12, 05:40
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hur kan man vara så sjuk att man i publika lokaler börjar runka och när man blir tagen med byxorna nere, hotar och tar stryptag på någon som kanske har ens framtid i sin hand?

kanske inte van me kvinnor utan burka o blev kåt, han va 24 o dem brukar va kåta? eller bara en vriden typ, finns ju "balettmannen" ...
Citera
2015-04-12, 05:52
Medlem
bradgardsindianens avatar
Knappast mordförsök även om strupgreppet kraftigt för att lyfta upp den anställde.
Citera
2015-04-12, 12:11
Medlem
Beatriceaurores avatar
Min spontana känsla var äckel inför att onanistens kladdiga (urin?) runkarhand skulle vidröra min kropp, min hals, uuurrk
Citera
2015-04-12, 12:19
Medlem
Beatriceaurores avatar
Jag orkar inte leta rätt på vilket områden runkaren kommer från, men säkert är att män som knappt fått titta på sin mormor utan burka men som nu kommer till porrsurfning och obeslöjade kvinnor i massor måste få ständiga kåtslag. Lägg till ett cementerat djupt kvinnoförakt och du har livsfarliga våldtäcktsmän (och serierunkare).
Folk är nämligen olika, beroende på i vilken miljö de växt upp. Men politiker förstår inte detta enkla
Citera
2015-04-12, 12:29
Medlem
bradgardsindianens avatar
Fast det där kan låta likaväl som ett draget lägre befäl i Sverige...inte alls sagt för att låtsas vara pk men jag är uppväxt omgiven av militära skyddsområden i norr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in