• 3
  • 4
2015-04-13, 10:44
Medlem
Beatriceaurores avatar
På ett normalt sjukhus i Sverige finns det tillräckligt med toaletter, det finns bestämmelser för sånt.
Men sen undrar jag varför det är så angeläget att ägna sig åt att runka? Så att medpatienter ska behöva stå i kö utanför toan och vänta...
I sydliga länder är "runkare" ett nedsättande epitet som står för att runkaren är en löjlig figur som inte klarar ett normalt samliv.
Här tycks det vara normalt; äta, sova, bajsa, runka
Nu tycks detta ha varit en avdelning för mentalsjuka? I så fall tycker jag att man bör ta bort möjligheten att porrsurfa där, så slipper de kanske äckliga strypgrepp med kissluktande spermahänder på stackars sjuksköterskor.
Citera
2015-04-13, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
På ett normalt sjukhus i Sverige finns det tillräckligt med toaletter, det finns bestämmelser för sånt.
Men sen undrar jag varför det är så angeläget att ägna sig åt att runka? Så att medpatienter ska behöva stå i kö utanför toan och vänta...
I sydliga länder är "runkare" ett nedsättande epitet som står för att runkaren är en löjlig figur som inte klarar ett normalt samliv.
Nu tycks detta ha varit en avdelning för mentalsjuka? I så fall tycker jag att man bör ta bort möjligheten att porrsurfa där, så slipper de kanske äckliga strypgrepp med kissluktande spermahänder på stackars sjuksköterskor.
Ja, fy vad tokigt att runka! Jättekonstigt ju. Man är konstig om man har sexdrift. Tacka vet jag en gammal hederlig stel, grå, miserabel och fördömmande grandios gubbjävel. Där har vi minsann ett sant föredöme!

Det konstiga var alltså det faktum att han runkade, och inte att det gjordes i en korridor eller att han tog stryptag om en annan människa!

Stick till ISIS med dig, så går jag och runkar så länge.

Citat:
Det är faktiskt jävligt normalt även här. Men ers höghet ägnar sig minsann inte åt sådant uppe på sin grandiosa, höga häst va?
Senast redigerad av 3. 2015-04-13 kl. 18:38.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in