2015-04-05, 21:44
Medlem
Fy vad dåligt av ICA de ska självklart ställa ut en fotölj med tillhörande butler till tiggarna.
Att ställa växter i vägen så kan man ju inte göra då kan de ju inte tigga där på bästa platsen utanför butiken. Hur tänkte ICA där!

det ovan är ironi om ingen förstod det.

Tiggeriet borde förbjudas .

Har inte driveri/tiggeri varit förbjudet i Sverige för länge sedan? Men den lagen togs bort då det inte fanns tiggare. Har något vagt minne om det
2015-04-05, 21:48
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappar
Mja fast jag tror inte en tiggare bryr sig om vad som är brottsligt eller inte. Skulle han få böter är det bara att riva sönder böteslappen och fortsätta som vanligt.

Nej det tror jag inte. För det första så tror jag du hade knytit näven i fickan, för det andra så är det dig det är fel på och inte tiggaren. Man slår inte ihjäl någon för att den flyttar på en sak.

Knytit näven i fickan? Du känner inte mig!

Var har jag skrivit att jag skulle slå ihjäl någon? Jag hade skällt ut den jäveln och minsta tjafs så hade jag slagit sönder hen. Jo det är tiggarna det är fel på, dem är gäster här och som gäst så får man bete sig! Dem ska vara glada att de får sätta sin fot i detta landet över huvud taget. Kommer man för att paratisera så har man inte ett skit att säga till om och man ska vara oehört jävla tacksam. Klagar man eller begår brott i det läget så ska man behandlas värre än en hund för Sverige är inte en fristad för världens patrask och drägg även om det kan verka så.
2015-04-05, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodIsMyFella
Såklart. Snart måste de väl börja bygga små tiggarbås så att stackarna inte behöver sitta ute i regnet för det är ju diskriminering.

Man behöver bygga eller göra något bara för att en eller några individer säger eller tycker något..
2015-04-05, 21:58
Medlem
Man skulle ha delat ut mat till alla tiggarna som innnehåller något dödligt gift så slipper man dem för gott👍
2015-04-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Man behöver bygga eller göra något bara för att en eller några individer säger eller tycker något..
Förstår du inte att han/hon var sarkastisk?
2015-04-05, 22:20
Medlem
wizzmans avatar
Sätt en låda med dynamit utanför istället som dom kan gräva i efter pengar :-)
2015-04-05, 22:21
Medlem
KUSEs avatar
Vår patriotiska journalistkår kommer med ännu ett scoop. Den ena bisarra "nyheten" överträffar den andra i racet om vem som kan plocka flest PK-poäng. Att attackera, smutskasta och förtala ärliga näringsidkare samtidigt som man höjer upp kriminella nätverk verkar bli än mer populärt. Och så fortsätter freakshowen, som om man ens skulle bli förvånad längre.

De kan ju sitta och förpesta tillvaron framför krukfan. Handlar om några decimeters förskjutning.
2015-04-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arial
Förstår du inte att han/hon var sarkastisk?

ne
2015-04-05, 22:23
Medlem
TheDarkCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millky
Tycker alla butiker ska göra detta. Så otroligt trött på att se dessa mänskor utanför alla matbutiker...
Samma här man är riktigt less att se dom överallt. håller med dig!
2015-04-05, 22:31
Medlem
Varför finns det inga tiggare utanför hämtpizzerior och kebaber undrar jag
2015-04-05, 22:45
Medlem
Vad hatar zigenare mest av allt? De är väldigt skrockfulla om jag inte minns fel så varför inte släpa fram deras värsta mardröm precis utanför entren?
2015-04-05, 22:51
Medlem
Tjoflos avatar
Det finns plats vid sidan av skylten och växterna. Hon och tidningen är äckligt dumma bara. Synd att man inte vill skämma ut sig men det hade varit kul att gå och snubbla på en tiggare när de fläker ut sig vid entren och sen flyga in och smasha sig igenom butiksfönstret, då kanske det ändrats att det måste vara fritt framför

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in