Citat:
Folk köper fortfarande lögnerna och det spelar ingen roll hur idiotiska de är. Det här är ju grejen med psykopati. Psykopaterna har ingen ambition att ens vara nära sanningen och när mottagaren efter lång betänketid ifrågasätter något så kommer genast nästa ohämmade lögn. Skulle tro att deras sektmöten är en viktig bit för att hålla grytan kokande just nu. Därför kan det vara viktigt att försöka stoppa dessa.Well, jag blev blåst på 38 papp av "EFG Bank" som körde en "the wolf of wall street" på mig, och sedan förlorade jag ytterligare 70 tusen på ett ponzi kallat Plexpay, och innan dess hade jag ödslat alldeles för mycket pengar på att försöka tjäna pengar via Nikken, och när allt äntligen var över så förlorade jag ytterligare 30 tusen via "synthetic CDO's", samt blev blåst på 200 papp genom att satsa på en person som kunde prata väl, men vars organisatoriska förmåga lös med sin frånvaro.
Även Natures Own har försökt värva mig, men deras deal var så jävla stupid att jag helt enkelt bara sade NEJ till dem.
Det jag kan bidra med till tråden i nuläget är erfarenhet.
ALLT som förekommer i denna tråd är saker jag gått igenom, upplevt, räknat på, och dragit slutsatser om för länge sedan.
De som är för Onecoin i denna tråd, är antingen personer med betydligt lägre IQ än min
eller också har de något att vinna på att pitcha råvaran så hårt de kan.
Kvaliteten på pitch'ningarna är dock så låg i nuläget att man kan misstänka... ... Ekonomisk Desperation.
Även Natures Own har försökt värva mig, men deras deal var så jävla stupid att jag helt enkelt bara sade NEJ till dem.
Det jag kan bidra med till tråden i nuläget är erfarenhet.
ALLT som förekommer i denna tråd är saker jag gått igenom, upplevt, räknat på, och dragit slutsatser om för länge sedan.
De som är för Onecoin i denna tråd, är antingen personer med betydligt lägre IQ än min
(jag har ingen aning om min, då samtliga IQ-tester jag hittat handlar om "pattern recognition" vilket turligt nog är den egenskap min autism är typinriktad på, men vilket även tyvärr gör IQ-testerna oapplicerbara på mig som individ) *a test isn't a test if you can see through it*
Kvaliteten på pitch'ningarna är dock så låg i nuläget att man kan misstänka... ... Ekonomisk Desperation.
Jag har inga ekonomiska intressen i detta men anser ändå att det måste stoppas. Det har blivit så stort att följderna kommer att bli förödande för många människor.