2016-12-23, 11:24
Medlem
Shaboooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Well, jag blev blåst på 38 papp av "EFG Bank" som körde en "the wolf of wall street" på mig, och sedan förlorade jag ytterligare 70 tusen på ett ponzi kallat Plexpay, och innan dess hade jag ödslat alldeles för mycket pengar på att försöka tjäna pengar via Nikken, och när allt äntligen var över så förlorade jag ytterligare 30 tusen via "synthetic CDO's", samt blev blåst på 200 papp genom att satsa på en person som kunde prata väl, men vars organisatoriska förmåga lös med sin frånvaro.

Även Natures Own har försökt värva mig, men deras deal var så jävla stupid att jag helt enkelt bara sade NEJ till dem.

Det jag kan bidra med till tråden i nuläget är erfarenhet.

ALLT som förekommer i denna tråd är saker jag gått igenom, upplevt, räknat på, och dragit slutsatser om för länge sedan.

De som är för Onecoin i denna tråd, är antingen personer med betydligt lägre IQ än min
eller också har de något att vinna på att pitcha råvaran så hårt de kan.
Kvaliteten på pitch'ningarna är dock så låg i nuläget att man kan misstänka... ... Ekonomisk Desperation.
Folk köper fortfarande lögnerna och det spelar ingen roll hur idiotiska de är. Det här är ju grejen med psykopati. Psykopaterna har ingen ambition att ens vara nära sanningen och när mottagaren efter lång betänketid ifrågasätter något så kommer genast nästa ohämmade lögn. Skulle tro att deras sektmöten är en viktig bit för att hålla grytan kokande just nu. Därför kan det vara viktigt att försöka stoppa dessa.
Jag har inga ekonomiska intressen i detta men anser ändå att det måste stoppas. Det har blivit så stort att följderna kommer att bli förödande för många människor.
Citera
2016-12-23, 13:23
Medlem
Finns det några kopplingar mellan OneCoin och SwissCoin, eller är det bara liknande setup? Det har inte skrivits så mycket om SwissCoin, men jag blev lite förvånad när jag såg att den lokale bakluckeloppisarrangören var top leader och upline i SwissCoin. Det är kanske inte så spritt i Sverige, han verkar rikta sig mot Afrika och Karibien.
Citera
2016-12-23, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngenHemma
Finns det några kopplingar mellan OneCoin och SwissCoin, eller är det bara liknande setup? Det har inte skrivits så mycket om SwissCoin, men jag blev lite förvånad när jag såg att den lokale bakluckeloppisarrangören var top leader och upline i SwissCoin. Det är kanske inte så spritt i Sverige, han verkar rikta sig mot Afrika och Karibien.
Det finns ingen direkt koppling vad jag vet, annat än att båda är scams och en hel del har gått över till SwissCoin då de tycker att det går för trögt att ragga nya offer till Onecoin.
När de gör det så fryser kryptodrottningen deras konton och hela deras förmögenhet i onecoins.
Det har hon också rätt att göra eftersom det enda de egentligen har köpt och fått levererat är utbildning i kryptovaluta (dvs piratkopierade PDF-filer).
Citera
2016-12-23, 16:17
Medlem
Citat:
Well, jag blev blåst på 38 papp av "EFG Bank" som körde en "the wolf of wall street" på mig, och sedan förlorade jag ytterligare 70 tusen på ett ponzi kallat Plexpay, och innan dess hade jag ödslat alldeles för mycket pengar på att försöka tjäna pengar via Nikken, och när allt äntligen var över så förlorade jag ytterligare 30 tusen via "synthetic CDO's", samt blev blåst på 200 papp genom att satsa på en person som kunde prata väl, men vars organisatoriska förmåga lös med sin frånvaro.

Fifan.. tufft att förlora så mycket pengar. Det måste påverkat ditt liv hårt eller så kanske du har gott om kapital..

Många kommer nog förlora stora delar av sina besparingar. Känns inte direkt som om det är de som har mycket pengar som går in i detta..
Citera
2016-12-23, 19:45
Medlem
Shaboooms avatar
Citat:

Även Natures Own har försökt värva mig, men deras deal var så jävla stupid att jag helt enkelt bara sade NEJ till dem.

Det jag kan bidra med till tråden i nuläget är erfarenhet.

ALLT som förekommer i denna tråd är saker jag gått igenom, upplevt, räknat på, och dragit slutsatser om för länge sedan.

De som är för Onecoin i denna tråd, är antingen personer med betydligt lägre IQ än min
eller också har de något att vinna på att pitcha råvaran så hårt de kan.
Kvaliteten på pitch'ningarna är dock så låg i nuläget att man kan misstänka... ... Ekonomisk Desperation.
God jul!
Livet suger ofta vad fan man än hittar på. Sitter själv egentligen i en konkurs, men med lite tur så kanske det kan räddas. Vi överlever och livet går vidare. Huvudsaken är att man lever i verkligheten.
Citera
2016-12-23, 22:17
Medlem
KM skrev ju om Ruggugglans iq över 200. Bekräftat eller har hon köpt en annons i Forbes som "bekräftar" detta? Intressant vore ju få iq test på alla som köper kopierade grejer.
Citera
2016-12-26, 18:09
Medlem
Eftersom jag alltid postar One Life Newsletter här , får ni även denna veckas. Det är en tillbakablick av 2016 och vad OL har åstadkommit och gjort med medlemmarnas pengar....
Så håll till godo , det blir mitt sista inlägg här .
Så förhoppningsvis får detta stå kvar eller så raderas det...
Jag jobbar på backstage.

http://us9.campaign-archive2.com/?u=cf9659fd672fe664d487e7e1b&id=b30608cabe&e=a0e0b 3336a
Senast redigerad av Cristall 2016-12-26 kl. 18:24.
Citera
2016-12-26, 19:42
Medlem
Ingen som fått OneCoins i julklapp?
Citera
2016-12-26, 21:13
Medlem
Posterna med länk och långa citat eller ibland Google-översättningar från länken ger inte så jättemycket. Lägg ner några sekunder till och skriv en eller ett par meningar om vad det länkade materialet handlar om istället.
Citera
2016-12-30, 02:31
Medlem
Plötsligt händer det!

Betala vartannat hårstrå med OneCoin! I Pakistan i Fasilabad!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=171002760044003&set=a.1024533268989 47.1073741827.100014028392209&type=3&theater
Citera
2016-12-30, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaslav
Plötsligt händer det!

Betala vartannat hårstrå med OneCoin! I Pakistan i Fasilabad!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=171002760044003&set=a.1024533268989 47.1073741827.100014028392209&type=3&theater

Istället för att transplantera hår, så borde dom satsa på att transplantera hjärnor till dessa jävla idioter som går på dumheterna
Citera
2016-12-30, 19:01
Medlem
Treo2s avatar
Italien går i bräschen

http://behindmlm.com/companies/onecoin/onecoin-promotion-prohibited-by-injunction-in-italy/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in