2016-09-01, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Svara gärna på denna frågan också:

Kan du förklara hur alla dessa stackare i världen som Onecoin hävdar inte har tillgång till något bankkonto ska kunna köpa sig in i pyramiden?

Hur "investerar" dom sina kontanter i Onecoin?
Det är gratis att öppna upp ett Onelife konto så de kommer inte att behöva köpa in sig, och Internet cafér finns ju överallt.
Citera
2016-09-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Det är gratis att öppna upp ett Onelife konto så de kommer inte att behöva köpa in sig, och Internet cafér finns ju överallt.

Hur "investerar" dom sina kontanter i Onecoin?
Jag frågade inte hur man öppnar ett konto.
Hur köper man "utbildningen" från Onecoin om man inte har tillgång till ett bankkonto?
Tar Onecoin emot kontanter?
Citera
2016-09-01, 19:48
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Fast de kommer ju aldrig kunna få UT några OneCoins eftersom de inte kan få fram några KYC-dokument. Hade de kunnat det, hade de ju redan haft ett bankkonto. Men skit i dig. Du är ändå bara ett troll.

Mest intressant just nu, tycker jag är den TOTALA stiltjen och pyramidspelarnas otroliga tålamod. Det händer INGENTING substantiellt med OneCoin, det tar sig inte en millimeter framåt, men ingen verkar bry sig. Det enda som kommer är mer av samma skit. Samma splittar. Samma ökning av det påhittade värdet. Samma höjning av den påhittade svårighetsgraden. Samma snack om en blockkedja som inte finns. Men inget görs för att OneCoin ska bli en valuta som går att handla med.

Många har satsat stora pengar i detta elände. Är det ingen av dem som bevakar sin investering? Har de inga som helst krav på att Ruja och hennes kumpaner ska GÖRA något? Att något ska HÄNDA?

Vad är det för fårskallar som har investerat i detta? Nog för att de redan från början måste vara dummare än genomsnittet för att gå på denna scam, men någon måtta måste det väl ändå vara? Inte ens den mest naiva dumskalle kan väl ha ett OÄNDLIGT tålamod?
Citera
2016-09-01, 19:49
Medlem
Treo2s avatar
[quote=MlmNeutral|58351995]

"Japp så är det, Varje Onecoin som minas fram så säkra dess värde upp av rent GULD. Kontakta gärna supporten för en bekräftelse, går också att maila Ruja direct; ruja@onelife.eu "

Jag säger bara WOW nu har det slagit slint ordentligt
Citera
2016-09-01, 20:04
Medlem
Alla får nog ställa in sig på Slow Mode ett tag, framtill 22-23 sept.

@MlmNeutral
Vad röker du egentligen?Är det ngt nytt ????
Senast redigerad av Cristall 2016-09-01 kl. 20:15.
Citera
2016-09-01, 20:14
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Alla får nog ställa in sig på Slow Mode ett tag, framtill 22-23 sept.

@MlmNeutral
Vad röker du egentligen?
Han driver med er. Fattar ni inte det?
Citera
2016-09-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Vi har nog fattat det från inlägg nr1!
Citera
2016-09-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad

Det är ju det första man tänker när man läser idiotens inlägg, men jag börjar misstänka att han verkligen är helt hjärndöd.
Citera
2016-09-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Kollade snabbt de personer som figurerat i tråden flera gånger om....
Här är några av dem
Pehr Karlsson
Lotta Spjuth
Steinar Flåtteng
Stefan Sjödin
Navid Tavakoli
Max Nilsenius
Irene Abrahamsson
PA Radenkrantz, UG:s ikon
Rolf Östlund.

Plus de stora ConArtists förstås...

Pellets, har du fler?

Alex Bertlin
Citera
2016-09-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ok det är på banken du jobbar......nu förstår jag din negativism.....du är rädd för att bli arbetslös....på grund av nya kryptovalutor....hahaha....jaja du lär inte få det lätt att hitta ett nytt jobb....
Men det är klart om du skriver in i ditt CV att du en bakåtsträvare och enorm proffsig att uttrycka dig på FB....så kanske......??

Sa ju det.....men med läs och förståelseinlärningsproblem så är det inte så lätt......

Japp så är det, Varje Onecoin som minas fram så säkra dess värde upp av rent GULD. Kontakta gärna supporten för en bekräftelse, går också att maila Ruja direct; ruja@onelife.eu

Ta Dr Ruja på det med.....jag har bara förmedlat, eftersom jag är Neutral så tycker jag inget, bara förmedlare vad jag själv kommer över.

Jasså det tycker du....

Helt fel, bara i de stora städer finns kontant hantering kvar, ska jag få pengar på mitt konto får jag åka 10 mil.

Förmedlade bara vad Juha sa, jag bara förmedlar och lägger inget personligt ansvar på det jag skriver

Visade bara loggor på Onecoin från butiker som har valt att ta betalt med Onecoin, member to member

Förmedlade bara Video, sen OM den innehöll felaktiga påstående, var god meddela Dr Ruja.

Hahaha....säger som sally;
Se 13:40 in i videon.....
https://www.youtube.com/watch?v=gRlEAEUoKr4

Swedbank och alla andra banker tar 0:- för stående överföringar samt internet.
Att swedbank (i princip som endaste bank) tar 150:- för EN TILLFÄLLIG överföring , betyder INTE att ALLA banker tar 150:- för "överföringar"

Med andra ord - du kom med en lögn....

1) Jag eller någon annan skall inte behöva "kontakta support" för att få detta vedimerat.
Det finns INGEN träff på google om att det finns guld som backar upp Onecoin.
Tillika finns INGEN länk med att Ruja har blivit årets affärskvinna i Belgien....
Med andra ord - du kom med en lögn

2) Jo - här är det bevisat att du ljuger om kursen , det behövs ingen "kontakt". En kurs är en kurs. Inget man "hittar på" (Om det inte finns någon kurs vill säga...)
Tillika har Semper Fortis aldrig haft med Onecoin att göra (Se mitt inlägg med mail som bevisar detta längre bak i tråden)
Det behövs ingen kontakt med Ruja heller.

3) Nej ,du är inte neutral - Hade du varit det hade du insett hur mycket fel Onecoin har gjort genom året och att Onecoin/Onelife INTE är ett legitimt företag.

5) Då bor du fan mitt i skogen - synd om dig. (NOT!!!)
Men kontentan är fortfarande att bankerna INTE har slutat med kontant hantering!

6) Att du förmedlar vad Juha säger , utan att kolla ifall det stämmer har bara ett utfall..
[b]Med andra ord - du kom med en lögn - det finns INTE 240 länder i världen... (Just ja , du har inte gått ut grundskolan)

7) Att du visar "loggor" har ingen betydelse. Om min gräns ligger på 5 Onecoins att överföra per dag , och du kan inte förklara hur jag skall överföra mer innebär att det inte går att handla...

8) Om du förmedlar något som inte stämmer , för att DU inte gått ur grundskolan...
Tyvärr , men du är rökt här med...

9) Det går INTE att använda Onecoin i butiker. (Speciellt inte för att köpa en bil...)
Det finns heller ingen växelkurs...

Du har inte kommit med en enda vettig länk som bevisar att du talat sanning.

Det vill säga - samtliga punkter jag tagit upp har du ljugit om , och deta kommer du inte ifrån.

Din trovärdighet är borta , Onecoins trovärdighet är borta , Onelifes trovärdighet är borta...

Gå och dränk dig själv ditt klappmongo
Citera
2016-09-01, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Det är ju det första man tänker när man läser idiotens inlägg, men jag börjar misstänka att han verkligen är helt hjärndöd.

Ska vi analysera hittar vi en helt hjärntvättad individ snart i klass med Ken Labine.

Ruja och hennes framfart i bedrägeri är viktigare.
Citera
2016-09-02, 07:20
Medlem
UACs avatar
Citat:
Japp så är det, Varje Onecoin som minas fram så säkra dess värde upp av rent GULD. Kontakta gärna supporten för en bekräftelse, går också att maila Ruja direct; ruja@onelife.eu
En ny klassiker har skapats i tråden, fullt i klass med "köpcentret i Dubai som betalar ut lönerna med hjälp lastbilar som kör kontanter till en sporthall".

Om inte varningsklockorna dånar när man hör ett sådant påstående, så sorterar man under kategorin "en dåre och hans pengar är snart åtskilda".

- Vem köper in allt detta guld?
- Hur många gram guld köps för varje fram-minad OneCoin?
- Det finns ju ingen växelkurs på OneCoin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in