Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Ok det är på banken du jobbar......nu förstår jag din negativism.....du är rädd för att bli arbetslös....på grund av nya kryptovalutor....hahaha....jaja du lär inte få det lätt att hitta ett nytt jobb....
Men det är klart om du skriver in i ditt CV att du en bakåtsträvare och enorm proffsig att uttrycka dig på FB....så kanske......??
Sa ju det.....men med läs och förståelseinlärningsproblem så är det inte så lätt......
Japp så är det, Varje Onecoin som minas fram så säkra dess värde upp av rent GULD. Kontakta gärna supporten för en bekräftelse, går också att maila Ruja direct; ruja@onelife.eu
Ta Dr Ruja på det med.....jag har bara förmedlat, eftersom jag är Neutral så tycker jag inget, bara förmedlare vad jag själv kommer över.
Jasså det tycker du....
Helt fel, bara i de stora städer finns kontant hantering kvar, ska jag få pengar på mitt konto får jag åka 10 mil.
Förmedlade bara vad Juha sa, jag bara förmedlar och lägger inget personligt ansvar på det jag skriver
Visade bara loggor på Onecoin från butiker som har valt att ta betalt med Onecoin, member to member
Förmedlade bara Video, sen OM den innehöll felaktiga påstående, var god meddela Dr Ruja.
Hahaha....säger som sally;
Se 13:40 in i videon.....
https://www.youtube.com/watch?v=gRlEAEUoKr4
Swedbank och alla andra banker tar 0:- för stående överföringar samt internet.
Att swedbank (i princip som endaste bank) tar 150:- för EN TILLFÄLLIG överföring , betyder INTE att ALLA banker tar 150:- för "överföringar"
Med andra ord - du kom med en lögn....
1) Jag eller någon annan skall inte behöva "kontakta support" för att få detta vedimerat.
Det finns INGEN träff på google om att det finns guld som backar upp Onecoin.
Tillika finns INGEN länk med att Ruja har blivit årets affärskvinna i Belgien....
Med andra ord - du kom med en lögn
2) Jo - här är det bevisat att du ljuger om kursen , det behövs ingen "kontakt". En kurs är en kurs. Inget man "hittar på" (Om det inte finns någon kurs vill säga...)
Tillika har Semper Fortis aldrig haft med Onecoin att göra (Se mitt inlägg med mail som bevisar detta längre bak i tråden)
Det behövs ingen kontakt med Ruja heller.
3) Nej ,du är inte neutral - Hade du varit det hade du insett hur mycket fel Onecoin har gjort genom året och att Onecoin/Onelife INTE är ett legitimt företag.
5) Då bor du fan mitt i skogen - synd om dig. (NOT!!!)
Men kontentan är fortfarande att bankerna INTE har slutat med kontant hantering!
6) Att du förmedlar vad Juha säger , utan att kolla ifall det stämmer har bara ett utfall..
[b]Med andra ord - du kom med en lögn - det finns INTE 240 länder i världen... (Just ja , du har inte gått ut grundskolan)
7) Att du visar "loggor" har ingen betydelse. Om min gräns ligger på 5 Onecoins att överföra per dag , och du kan inte förklara hur jag skall överföra mer innebär att det inte går att handla...
8) Om du förmedlar något som inte stämmer , för att DU inte gått ur grundskolan...
Tyvärr , men du är rökt här med...
9) Det går INTE att använda Onecoin i butiker. (Speciellt inte för att köpa en bil...)
Det finns heller ingen växelkurs...
Du har inte kommit med en enda vettig länk som bevisar att du talat sanning.
Det vill säga - samtliga punkter jag tagit upp har du ljugit om , och deta kommer du inte ifrån.
Din trovärdighet är borta , Onecoins trovärdighet är borta , Onelifes trovärdighet är borta...
Gå och dränk dig själv ditt klappmongo