2015-03-26, 18:26
Medlem
Jag förstår precis hur kvinnan funkar efter ha studerat the game, RSD, läst vetenskapliga rapporter, senaste 10 åren, haft 5 flickvänner och massa dejter och ONS under mina twenties.

En falsk liten genetisk nazist som skyr ansvar och går över lik för att hämnas och söka bekräftelse på andras bekostnad. Det är samma visa varje gång och kvinnor är i sin grundmall väldigt lika, speciellt vad dom attraheras av. kvinnan är även polygam egentligen, eller hypergamisk snarare och söker hela tiden en mer maskulin man eller svin som sätter sig på andra. Har man inget värde för en kvinna el dom tappat respekten(vilket är mycket lätt, man är omanlig för ingenting typ av om matar en katt) blir dom alltid riktigt elaka emot en, manipulerar, ljuger, vrider hela verkligheten, ger mannen skuld, klarar inte av berätta sanningen varför dom gör som dom gör och försöker få en själv att bryta kontakten till slut genom att lägga fram några idiotförslag som man bara baffnar över så man lackar och hör aldrig av sig mer.

Kvinnan är den som upprätthåller hela den här korrupta världsordningen och vår fallna orättvisa värld och varför det är så mycket ondska, våld, maktanspråk, kriminalitet och statuskamp mellan människor inom allt precis som inom djurvärlden när två bockar står och stångar varandra för va starkast eller när andra däggdjurshannar snor hela harem och försvarar. Kvinnor har inget problem med det nu när vi avreaglerat sexualiteten och stigmatisering mot kvinnor och dom sitter många i antal på dejtingsidor i flera år och får bekräftelse och hittar ingen man för dom flesta män duger inte, antagligen roterar dom mellan dom mindre antal steroid hunkar, antisociala blattar och players.

Det finns vetendskapliga studier som bekräftar detta nu b la dark thriad theory.
Jag förstår mer och mer hela tiden och har nu en väldigt god förståelse för den här primtiva världen och det tynger mitt hjärta något enormt. Jag är fortfarande chockad över hur förljugen den här världen är och allt är förskönat för det ska låta bra och hur enormt mycket subtilt statusspel, dominans, maktbegär och aggresivitet det finns under ytan hos människor. Det är inte så konstigt vi krigat, jag kan läsa av människors beetende så bra nu så jag kan nästan känna vad som bubblar under ytan på många.
Många ggr senaste åren har jag funderat på hänga mig över att fått alla dessa insikter.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-03-26 kl. 18:42.
Citera
2015-03-26, 18:28
Medlem
PostWhores avatar
Vad tänker du göra åt saken då? Finns inte så mycket att göra förutom att bli bög
Citera
2015-03-26, 18:37
Medlem
Jaha, ännu en sån där "bitter kille som hatar tjejer"-tråd.

Vad konstigt i så fall att så gott som alla tjejer jag känner är väldigt schyssta på alla sätt, och har haft ett fåtal längre förhållanden med killar som de verkligen har haft känslor för.
Jag frågade en av de här tjejerna om en dejt en gång och hon reagerade smickrat och påpekade så schysst hon kunde att hon redan hade pojkvän (vilket visade sig stämma alldeles utmärkt), sen gled hon helt naturligt in på ett annat samtalsämne och var inte det minsta "arrogant" på något sätt överhuvudtaget, faktiskt väldigt trevlig och verkade ta mitt dejtförslag som en trevlig komplimang.

Men som vanligt så har jag uppenbarligen haft en otrolig tur och har vuxit upp i vettiga kretsar.
Senast redigerad av JohanThe94 2015-03-26 kl. 18:41.
Citera
2015-03-26, 18:41
Bannlyst
Du trycker på nånting extremt viktigt. Du har helt rätt och dina iakttagelser är helt korrekta. Exakt så är kvinnans natur.
Citera
2015-03-26, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanThe94
Jaha, ännu en sån där "bitter kille som hatar tjejer"-tråd.

Vad konstigt i så fall att så gott som alla tjejer jag känner är väldigt schyssta på alla sätt, och har haft ett fåtal längre förhållanden med killar som de verkligen har haft känslor för.

Men som vanligt så har jag uppenbarligen haft en otrolig tur och har vuxit upp i vettiga kretsar.
Är man själv störd på något sätt så drar man till sig störda människor. När jag pundade förut för många år sedan så bestod min krets av... gissa vad? pundare och idioter.

TS är hatisk och bitter så självklart drar han till människor av samma sort.

Jag håller med dig, JohanThe94. Så gott som alla tjejer jag känner är väldigt schyssta på alla sätt som går. Empatiska och helt underbara.
Citera
2015-03-26, 18:44
Medlem
Din mamma?
Citera
2015-03-26, 18:45
Medlem
NovaOculuss avatar
Eller så lär du dig bemästra dig själv och andra?
Citera
2015-03-26, 18:51
Medlem
Jaa fattar du liksom!? Och ändå sitter MASSVIST med killar o rövslickar ISÖNDER tjejer!!

PANTAT
Citera
2015-03-26, 18:52
Medlem
TrueCs avatar
Kan bara beklaga att du spenderat så många år i onödan. Lycklig nu? Sluta sitt och muttra, släpp detoch gå vidare!

Miljonte tråden om hur hemsk djuret som kallas kvinna är ..
Citera
2015-03-26, 18:52
Bannlyst
Om vetskapen du har tagit åt dig får dig att vilja ta livet utav dig får du väl försöka hitta en synvinkel på ämnet där du inte gör det? Är väl det som är hela grejen med game? Att utvecklas och bli bättre?
Citera
2015-03-26, 18:53
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Sexuellt frusterad, nydumpad eller garderobshomo?
Citera
2015-03-26, 19:01
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Jaa fattar du liksom!? Och ändå sitter MASSVIST med killar o rövslickar ISÖNDER tjejer!!

PANTAT

Det hade gjort dig mycket gott att slicka en tjej i röven tror jag.

Ont: Finns en poäng i TS men jag ställer mig samtidigt frågan vilket kön som härjat mest, våldtagit, mördat och stulit genom historien.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in