Det senaste beetende från kvinnor då fast jag inte umgås med några nuförtiden:
Mitt ex har jag inte hört röken av på 1 år nu som jag var tillsammans med väldigt många år. Jag ser på bilder att hon gått ner i vikt. Detta började hon med redan under vi höll på göra slut och skulle då börja gå ned i vikt vilket gjorde mig rasande. Jag ser det som en ren provokation att gå ner i vikt direkt efter förhållandet tar slut och en kränkning att man förtjänar inget annat än en halvfet tjej, medans någon annan man då förtjänar henne finare. Det är så jävla äckligt och avskyvärt beetende från tjejers sida så jag vill slå in pannbenet på dom och jag hade gjort det om det inte fanns lagar mot det. Man beter sig inte så mot andra helt enkelt det är psykisk misshandel och kränkande.
Jag såg senast på facebook att min kusin gjorde likadant alltid gått runt och varit fet som FAN sen gjorde hon slut med sin helt ok snubbe hon varit ihop med länge och rasar i vikt och ska börja sitt nya liv och skit. Så gör många tjejer för att jämt knäcka och hämnas på sitt ex som inte gjort ett skit mot dom, dom verkar hata killar. Nu har hon såklart träffat en mer maskulin man som hon la upp bild på fejan, en kille som mer ser ut som en varg. Min andra blyga kusin och en fin tjej dumpade även sin kille sen länge som mer var en varm beta och skaffade sig en maskulin brandman. HAHA min 3e kusin när hon var yngre hängde med utländska och var stolt över sina blåmärken och skit. Detta fast dessa tjejer är mer fina blyga lugna tjejer.
Det är tjejer som driver på män att bli kriminella , maskulina soldater, jaga prestige och bete sig som skit mer mot andra hyggligare killar för vi vill ha sex!
Alla tjejer jag haft förhållande med har blivit fetare av någon anledning, gått upp 10 kg drygt. Varför tjejer går upp i vikt och om det bara är med vissa killar vet jag faktiskt inte men det är helt klart något lurt med att dom går ner i vikt efter förhållandet. Det är sårande, provocerande att dom slänger i ansiktet på en att nu ska dom bli smal och hitta en annan kille när det är en själv som blir dumpad.
Nr 2.
Dejten som var knasig, dryg och jag slutade höra av mig till och dissade hennes kontaktförsök hade sen innan blockat mig på dejtsidan av någon anledning när vi träffades.
Strax efter jag slutat svara på henne tog hon bort blocken på dejtsidan

. Nu 1 mån senare är jag blockad igen vilket jag ser från min andra användare haha
Såhär håller ALLA tjejer på; hämndmetoder på olika sätt konstant under och efter relationer och härskartekniker. Evolutionsdrivna instinkter och svineri från kvinnors sida för att hålla på spela spelet.
Hon tog bort blocken för att hon hoppades jag skulle gå in och hon kunde visa: Titta nu då, nu ska jag knulla någon annan och dejta! Sen blocka hon mig igen antingen för hon försöker få mig tro hon är upptagen och jag ska kontakta henne och bli sotis eller för att hon inte vill jag ska se att hon är en loser som hänger på dejtsidor halvår-1 år framåt.
Låt mig formulera att jag inte hade brytt mig om dessa märkliga ruttna beetenden om det bara hände någon gång ibland med någon enstaka knäpp kvinna. Men det gör det inte utan det är en del av kvinnors natur och det finns massor av grundläggande beetenden som är desamma i kvinnors i grund och botten manipulativa och kriminella väsen.
Jag blir på dåligt humör nuförtiden så fort jag ens ser en kvinnas pk åsikter som dom alltid har eller dessa märkliga beetenden. Jag kände inte till att allt var såhär ruttet, märkligt, oärligt i intrapersonella relationer mellan människor när jag var yngre. Mer omedveten med det och trolige blev jag mer fuckad på den tiden utan jag märkte det el så kunde jag inte förstå mig på mig själv riktigt och varför jag ibland mådde dåligt i kontakten med människor.
Jag tycker denna värld och hur människor funkar är en skam för universum för det är inte såhär det ska se ut enligt mig.