2015-04-05, 10:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av max.paine
tyvärr är mkt rätt sant MEN det finns undantag och man bör inte basera hela sitt liv på the game och enbart läsa och fiska fram allt negativt man kan då kan man få en ängel att bli djävulen själv.

välkommen till verkligheten, är det jobbigt så lägg din tid på annat och sluta vara bitter, sliter mer på dig än hjälper dig.

Det finns givetvis bra kvinnor. Det tar bara ett tag att hitta dem. Schopenhauer hittade ju tyvärr en som var både för ung och upptagen, så alla män som själva är något att ha bör kunna hitta en bra kvinna, men det är svårt i Sverige.
Citera
2015-05-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup-1
Ett grundtips är att aldrig yttra några känslor för en kvinna. Då tappar hon respekten för dig. Har haft samma kvinna över tio år och det är inte för att jag är en romantisk älskande man.
Stämmer bra.
Märkt det själv under mina längre förhållanden att det stämmer och vilken respons man får från kvinnor av rätt vs fel beetenden.

Kvinnor säger däremot alltid att dom gillar män som visar känslor. Dom säger dom gillar alla beetenden som dom inte blir attraherade av i princip och förvillar andra. Det är helt vansinnigt hur en varelse kan funka såhär manipulativt, falskt och lögnaktigt.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-05-05 kl. 23:07.
Citera
2015-05-05, 23:17
Medlem
djuphavsdjungelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSolarium1984
Stämmer bra.
Märkt det själv under mina längre förhållanden att det stämmer och vilken respons man får från kvinnor av rätt vs fel beetenden.

Kvinnor säger däremot alltid att dom gillar män som visar känslor. Dom säger dom gillar alla beetenden som dom inte blir attraherade av i princip och förvillar andra. Det är helt vansinnigt hur en varelse kan funka såhär manipulativt, falskt och lögnaktigt.

Dom letar gener som dom tror passar. Observera, tror passar. Det är ett rävspel dom vill spela. Träffade en tjej som trodde hon kunde läsa sin egen framtid i klassisk konst. Högmodet är totalt hos en del sliddjur. Det hon letade var partner så änglarna i konsten förädlades fram och blev verklighet. Många tjejer trodde på henne, hon manipulerade sin omgivning så olika tjejer och killar blev par och tjejerna visste om det men avslöjade ingenting för männen.
Citera
2015-05-17, 17:07
Medlem
Det senaste beetende från kvinnor då fast jag inte umgås med några nuförtiden:

Mitt ex har jag inte hört röken av på 1 år nu som jag var tillsammans med väldigt många år. Jag ser på bilder att hon gått ner i vikt. Detta började hon med redan under vi höll på göra slut och skulle då börja gå ned i vikt vilket gjorde mig rasande. Jag ser det som en ren provokation att gå ner i vikt direkt efter förhållandet tar slut och en kränkning att man förtjänar inget annat än en halvfet tjej, medans någon annan man då förtjänar henne finare. Det är så jävla äckligt och avskyvärt beetende från tjejers sida så jag vill slå in pannbenet på dom och jag hade gjort det om det inte fanns lagar mot det. Man beter sig inte så mot andra helt enkelt det är psykisk misshandel och kränkande.

Jag såg senast på facebook att min kusin gjorde likadant alltid gått runt och varit fet som FAN sen gjorde hon slut med sin helt ok snubbe hon varit ihop med länge och rasar i vikt och ska börja sitt nya liv och skit. Så gör många tjejer för att jämt knäcka och hämnas på sitt ex som inte gjort ett skit mot dom, dom verkar hata killar. Nu har hon såklart träffat en mer maskulin man som hon la upp bild på fejan, en kille som mer ser ut som en varg. Min andra blyga kusin och en fin tjej dumpade även sin kille sen länge som mer var en varm beta och skaffade sig en maskulin brandman. HAHA min 3e kusin när hon var yngre hängde med utländska och var stolt över sina blåmärken och skit. Detta fast dessa tjejer är mer fina blyga lugna tjejer.

Det är tjejer som driver på män att bli kriminella , maskulina soldater, jaga prestige och bete sig som skit mer mot andra hyggligare killar för vi vill ha sex!

Alla tjejer jag haft förhållande med har blivit fetare av någon anledning, gått upp 10 kg drygt. Varför tjejer går upp i vikt och om det bara är med vissa killar vet jag faktiskt inte men det är helt klart något lurt med att dom går ner i vikt efter förhållandet. Det är sårande, provocerande att dom slänger i ansiktet på en att nu ska dom bli smal och hitta en annan kille när det är en själv som blir dumpad.

Nr 2.
Dejten som var knasig, dryg och jag slutade höra av mig till och dissade hennes kontaktförsök hade sen innan blockat mig på dejtsidan av någon anledning när vi träffades.

Strax efter jag slutat svara på henne tog hon bort blocken på dejtsidan . Nu 1 mån senare är jag blockad igen vilket jag ser från min andra användare haha
Såhär håller ALLA tjejer på; hämndmetoder på olika sätt konstant under och efter relationer och härskartekniker. Evolutionsdrivna instinkter och svineri från kvinnors sida för att hålla på spela spelet.

Hon tog bort blocken för att hon hoppades jag skulle gå in och hon kunde visa: Titta nu då, nu ska jag knulla någon annan och dejta! Sen blocka hon mig igen antingen för hon försöker få mig tro hon är upptagen och jag ska kontakta henne och bli sotis eller för att hon inte vill jag ska se att hon är en loser som hänger på dejtsidor halvår-1 år framåt.

Låt mig formulera att jag inte hade brytt mig om dessa märkliga ruttna beetenden om det bara hände någon gång ibland med någon enstaka knäpp kvinna. Men det gör det inte utan det är en del av kvinnors natur och det finns massor av grundläggande beetenden som är desamma i kvinnors i grund och botten manipulativa och kriminella väsen.

Jag blir på dåligt humör nuförtiden så fort jag ens ser en kvinnas pk åsikter som dom alltid har eller dessa märkliga beetenden. Jag kände inte till att allt var såhär ruttet, märkligt, oärligt i intrapersonella relationer mellan människor när jag var yngre. Mer omedveten med det och trolige blev jag mer fuckad på den tiden utan jag märkte det el så kunde jag inte förstå mig på mig själv riktigt och varför jag ibland mådde dåligt i kontakten med människor.
Jag tycker denna värld och hur människor funkar är en skam för universum för det är inte såhär det ska se ut enligt mig.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-05-17 kl. 17:27.
Citera
2015-05-17, 17:22
Medlem

Alla gånger du pratat med dig själv i ditt huvud om det här så har det varit ungefär lika viktigt som fågelkvitter. Testa att orubbligt hålla käften i en vecka, inte prata med någon, så kommer du se hur mycket av detta som fanns i ditt huvud och hur mycket som verkligen fanns framför dig varje stund, varje dag tills dess. Snacka om att bygga upp en bur och sätta sig i den, låsa och kasta nyckeln. Saken är den att buren finns inte och du sitter inte i den, du har andra saker du kan göra än lyssna på tankar, dina och andras, som endast genomsyras av negativitet. För varje negativ aspekt du beskrivit ovan så finns en positiv motpol. Antingen, inse att buren du byggt i ditt huvud inte finns, eller fortsätt kriga med buren tills du själv känner att den gjort dig stark nog för att våga inse att den inte finns. Må gott.
Citera
2015-05-17, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartros

Alla gånger du pratat med dig själv i ditt huvud om det här så har det varit ungefär lika viktigt som fågelkvitter. Testa att orubbligt hålla käften i en vecka, inte prata med någon, så kommer du se hur mycket av detta som fanns i ditt huvud och hur mycket som verkligen fanns framför dig varje stund, varje dag tills dess. Snacka om att bygga upp en bur och sätta sig i den, låsa och kasta nyckeln. Saken är den att buren finns inte och du sitter inte i den, du har andra saker du kan göra än lyssna på tankar, dina och andras, som endast genomsyras av negativitet. För varje negativ aspekt du beskrivit ovan så finns en positiv motpol. Antingen, inse att buren du byggt i ditt huvud inte finns, eller fortsätt kriga med buren tills du själv känner att den gjort dig stark nog för att våga inse att den inte finns. Må gott.

Det finns inget negativt i detta, det är verkligheten jag beskriver som är neutral och ett faktum, dock ser jag på det negativt hur kvinnors natur funkar, det mest fruktansvärda och chockerande jag upptäckt i livet och jag ser på denna värld annorlunda efter det och det färgar allt i min syn på detta liv. Det finns tonnvis av forskning inom evolutionspsykologi och studier vid detta laget som bekräftar min världsbild om hur tjejer, män och människor generellt beter sig och fungerar och det är ingen vacker syn. Engelska dagstidningar som daily mail brukar t om rapportera vissa av dessa kontroversiella saker tillskillnad från svenska tidningar.

Lite mer forskning från verkligheten:

Kvinnor har lättare att bli med barn och få orgasm när dom är otrogna, enligt tunga studier. Fin värld ey?
Detta är för kvinnor i majoritet av fallen är otrogna med maskulina mer dominerande män som kvinnor tror är bättre när dom får välja fritt. Eller snarare dom är våp och passiva och en sån man tar dom bara.

Forskningen visar även tydligt att män som har breda ansikteten och kort avstånd mellan mun och ögonbryn i höjdled sk fwhr ratio är mer aggresiva och macho genotyp och har bättre fysik är mer attraktiva för kvinnor, speciellt short term sex. Dessa män har oftare mer egenskaper av den mörka triaden psykopati/mallicious och narcissim vilket kvinnor tycker är attraktivt. Svarta män har ofta breda ansikten jämfört med vita och det är därför 70% av alla afro amerikanska barn växer upp med en frånvarande pappa som är på nya knulläventyr med andra kvinnor. Det är därför rasister ofta hatar negrer och araber för dom har bredare ansikten och har mer spridning av dark thriad egenskaper i sin population pga av icke fungerade rättssystem som avrättat och selekterat bort dessa gener i betydligt högre utsträckning i vår popultationer som vi haft i europa i tusentals år.

Jag har sett på fester flera ggr i 23-25 års åldern hur lite mer svinigare killar helt plötsligt bara schyst någon annan flickvän på munnen snabbt och tjejen har bara stått kvar och kysst tillbaka. Dom svarar instinktivt på män som bara tar dom och dom har ingen vidare moral emot sin pojkvän, speciellt inte om denne är lite mer laid back och ej våldsam snubbe. Det är pojkvännens jobb att skydda sin heder och sin kvinna och sätta den andre mannen på plats precis som att skydda nationen som är en förlängning av den primtiva byn och försvaret av statdsporten mot inkräktare i gamla tider.

Jag ser samma beetende hur mitt 35 åriga ex började direkt böja sig ner och framhäva sina stora tuttar när den attraktiva doktorn var på besök hemma hos mig, detta rakt framför mig. Såhär är det alltid till och från med kvinnor, dom är mer el mindre djuriska eller robotar.

Kombinera det med att kvinnor är otrogna och skaffar gökungar, minst 1-2 av 20 skolbarn har en annan pappa egentligen och självklart är det i majoritet av fallen introverta, blygare, schystare, mindre maskulina män beetende mässigt som oftast blir blåsta. Dom som andra inte känner är ett hot fysiskt mot dom vågar andra sätta sig på, utnyttja, bete sig sämre mot och även kvinnan, som då instinktivt försöker skaffa en man som ligger iaf i mediumspannet för dom tror det är genetiska orsaker hur starkt ett barn blir.
Kvinnor ser tydligt mäns sociala spel om subtil dominans, kroppsspråk och vilken status en man har. Dom granskar dessa sociala interaktioner hela tiden och är nästan det enda kvinnor tänker på många ggr.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-05-17 kl. 17:51.
Citera
2015-05-17, 17:49
Medlem

Tror du missförstår, du behöver inte lägga någon energi alls på att försvara eller förstärka din position i detta för mig. Inte heller någon annan egentligen förstås men jag ska inte tala för någon annan än mig själv. Som jag skrev, det är inte mig du slåss med egentligen, du sitter i din bur på bekvämt avstånd från mig och det är buren du kämpar med, jag ser det från där jag sitter men du har måhända verkligen fallit offer för din egna skapelse och således anser dig behöva bedyra dina ståndpunkter och din kunskap. Det finns inget hot mot dig, du byggde buren för du kände dig hotad men om du har itu med bara den känslan så försvinner buren. Må gott.
Citera
2015-05-17, 17:57
Medlem
Citat:

Tror du missförstår, du behöver inte lägga någon energi alls på att försvara eller förstärka din position i detta för mig. Inte heller någon annan egentligen förstås men jag ska inte tala för någon annan än mig själv. Som jag skrev, det är inte mig du slåss med egentligen, du sitter i din bur på bekvämt avstånd från mig och det är buren du kämpar med, jag ser det från där jag sitter men du har måhända verkligen fallit offer för din egna skapelse och således anser dig behöva bedyra dina ståndpunkter och din kunskap. Det finns inget hot mot dig, du byggde buren för du kände dig hotad men om du har itu med bara den känslan så försvinner buren. Må gott.

Kom med dina egna teorier och vad som är fel med mina istället för att kritisera utan argument och hålla på med något flumsnack om platons grottliknelse.
Berätta för mig, hur är det där utanför buren ? Hur ser det ut och är kvinnorna på något annat sätt, kanske precis som aftonbladet och samhället tryckt i en under hela ens uppväxt?

Troligtvis är du bara ung, outbildad och har ingen kunskap om riktig forskning, om tjejer som jag har och hur verkligheten ser ut.
Citera
2015-05-17, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSolarium1984
Kom med dina egna teorier och vad som är fel med mina istället för att kritisera utan argument och hålla på med något flumsnack om platons grottliknelse.
Berätta för mig, hur är det där utanför buren ? Hur ser det ut och är kvinnorna på något annat sätt, kanske precis som aftonbladet och samhället tryckt i en under hela ens uppväxt?

Troligtvis är du bara ung, outbildad och har ingen kunskap om riktig forskning, om tjejer som jag har och hur verkligheten ser ut.

Du är bara ett stackars offer men även jag förstås, eftersom jag är i samma sits som du men är tyvärr bara ung, outbildad, saknar kunskap och riktig forskning och tjejer samt kunskap om verkligheten. Allt jag har att komma med är flumsnack för att skydda min stackars identitet uppbyggd av all den där avsaknaden av kunskapen, fakta, tjejer, forskning och verklighet, det min identitet är uppbyggd av är ju bara påtryckningar av aftonbladet och samhället medan jag växte upp. Stackars stackars oss, kanske skulle öppna ögonen och fundera på självmord precis som du. Tack för att du är så god att du delar med dig av allt du vet och förstår här till oss mindre kunnande. (Hjärtsmiley)
Citera
2015-05-17, 18:44
Medlem
Problemet när man har 70% rätt men sen spär på med knaserier och bitterhet är att man
till 100% framstår som rättshaverist och knasboll.

Du hade en del välformulerade poänger om kvinnor och hur deras gener kidnappar dom
till att inte agera helt snällt men sen ballade du ur och blev därmed mycket enkel att vifta
bort för den som så vill. För en heterosexuell man räcker det med att en enda gång i livet
varit på bögklubb för att förstå hur hårda och irrationella krav kvinnor faktiskt ställer.

Vill man nå fram med sitt budskap måste man dra tillbaka och tona ned lite. Tom de flesta rättshaverister brukar ha minst 50% rätt men sen har dom även upp till 50% extremt fel
vilket gör att ingen lyssnar på dom.
Senast redigerad av Epikantus 2015-05-17 kl. 19:03.
Citera
2015-05-17, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Problemet när man har 70% rätt men sen spär på med knaserier och bitterhet är att man
till 100% framstår som rättshaverist och knasboll.

Du hade en del välformulerade poänger om kvinnor och hur deras gener kidnappar dom
till att inte agera helt snällt men sen ballade du ur och blev därmed mycket enkel att vifta
bort för den som så vill. För en heterosexuell man räcker det med att en enda gång i livet
varit på bögklubb för att förstå hur hårda och irrationella krav kvinnor faktiskt ställer.

Vill man nå fram med sitt budskap måste man dra tillbaka och tona ned lite. Tom de flesta rättshaverister brukar ha minst 50% rätt men sen har dom även upp till 50% extremt fel
vilket gör att ingen lyssnar på dom.

Tack för bra kritik. Detta är något folk kan ta till sig som har en förmåga att skriva i affekt. Vad menar du är knaserier? Men ja självklart är jag nere och lessen över att det ser ut såhär och dom stunder jag tänker på det. Hela min världsbild har ju kollapsat under åren och jag anser mig blivit duperad mest av samhället och speciellt tjejer själva om hur världen funkar.

Tyvärr funkar många människor ofta så, att det är inte budskapet dom lyssnar på och faktan utan vem som säger det, social status på denne och folk gillar inte att någon får dom känna sig dålig har man märkt, folk har för mycket prestige och ego och för lite rationellt och tänka stort b la i en annan tråd när man pressar på lite och kommer med fakta som pekar ut att andra gör fel. Detta har hindrat människans utveckling något enormt och vi skulle leva i en annat bättre samhälle idag om det såg annorlunda ut.

Jag håller inte med om att rättshaverister brukar ha minst 50% rätt, dom brukar snarare ha 90% rätt och enligt artiklar jag läst, problemet är att dom är psykiskt sjuka och tvistar i en evighet om petitesser och allt möjligt idiotiskt, detta med myndigheter.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-05-17 kl. 19:26.
Citera
2015-05-17, 19:40
Medlem
Citat:
Du är bara ett stackars offer men även jag förstås, eftersom jag är i samma sits som du men är tyvärr bara ung, outbildad, saknar kunskap och riktig forskning och tjejer samt kunskap om verkligheten. Allt jag har att komma med är flumsnack för att skydda min stackars identitet uppbyggd av all den där avsaknaden av kunskapen, fakta, tjejer, forskning och verklighet, det min identitet är uppbyggd av är ju bara påtryckningar av aftonbladet och samhället medan jag växte upp. Stackars stackars oss, kanske skulle öppna ögonen och fundera på självmord precis som du. Tack för att du är så god att du delar med dig av allt du vet och förstår här till oss mindre kunnande. (Hjärtsmiley)

Uppenbarligen då du inte lyckades klämma fram ett enda argument emot mina påståenden och en alternativ världsbild i detta inlägg heller.

Vilken sits är det du pratar om? Försöker du med metoden att skjuta budbäraren nu och lite shaming tactics :-)
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-05-17 kl. 19:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in