2015-03-26, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solares
Är man själv störd på något sätt så drar man till sig störda människor. När jag pundade förut för många år sedan så bestod min krets av... gissa vad? pundare och idioter.

TS är hatisk och bitter så självklart drar han till människor av samma sort.

Jag håller med dig, JohanThe94. Så gott som alla tjejer jag känner är väldigt schyssta på alla sätt som går. Empatiska och helt underbara.

Yeah, det är väl gamla vanliga metoden härskare, samhällen och människor använt sig av mot kritiker och sanningssägare= den där jäveln han är psykiskt sjuk, en dåre, bitter, oskuld. Vi sätter han på hispan eller bålet och eldar upp honom sen är problemet väck och vi slipper se oss för hur denna värld och vi själva funkar på riktigt

Jag har är varken oskuld, sexuellt frustrerad, pundare, misslyckad ekonomiskt eller snäll kille med 90-tals kläder och glasögon.
Forskningen backar det jag säger. Finns det något sätt man kan kritisera kvinnan eller hur den här världen funkar utan att bli kallad bitter och hatisk ?
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-03-26 kl. 19:09.
Citera
2015-03-26, 19:02
Medlem
2mass avatar
Skummade igenom trådstarten, men kan väl hålla med till viss del om att kvinnans generella natur lämnar mycket övrigt att önska. Det jag ogillar mest är att i princip alla kvinnor/tjejer är mer eller mindre undergivna. Och undergivenhet är ondskans enabler, så därför hatar jag undergivenhet så mycket.

Är man undergiven till naturen saknar man också personlighet till stor del, och tycker också att tjejer är förbannat tråkiga i regel, väldigt slätstrukna och formstöpta. Kejsarens nya kläder-mekaniken är ännu mer applicerbar på tjejer än på killar, med andra ord har de sämre självförtroende och ifrågasätter saker mindre än killar. Betydligt mer PK till exempel.

Bara att kolla kända personligheter som ifrågasatt saker i vår verklighet genom åren, inte en enda kvinna. Eller bland folk på youtube som gör samma sak, i stort sett inte en enda kvinna där heller. Kvinnor ifrågasätter inte saker pga sin undergivna natur, det är vad jag ogillar med hur kvinnan generellt är.

Hatar kuksugeri förövrigt, bokstavligen talat.
Citera
2015-03-26, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
men jag ställer mig samtidigt frågan vilket kön som härjat mest, våldtagit, mördat och stulit genom historien.

Det där är för att killars energi är väldigt utåt riktad och i mångt och mycket impulsivt och agerande. Tjejer sysslar med andra sorters brott.
Citera
2015-03-26, 19:05
Medlem
Något mödrar borde göra är att lära sina söner hur man bäst gör för att fånga samt behålla en hona.

Man kan inte leva med kvinnor och man kan inte leva utan kvinnor! Hur ska man göra?
Citera
2015-03-26, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Något mödrar borde göra är att lära sina söner hur man bäst gör för att fånga samt behålla en hona.

Nejnejnej. Lämna inte det där åt kvinnorna. Den bästa källan till den kunskapen är hos killar som KAN. Men dom är ofta för upptagna med sina egon för att bry sig om någon annan. Faderlösa barn världen över tar skadan.

En kvinna kan ALDRIG lära en man hur han ska vara. För att båda könen fungerar och kommunicerar olika. En kvinna målar upp en drömbild över hur hon TYCKER att mannen ska vara, sen går hon och knullar med den som beter sig svinigt. Men det är inte hennes fel, hon är bara människa.
Senast redigerad av therefore 2015-03-26 kl. 19:16.
Citera
2015-03-26, 19:08
Bannlyst
Lugna dig. Det är inget fel med att vara oskuld.

Din bitterhet beror på att du ägnar tiden åt självdestruktiv fiktion som the game när du egentligen borde vara ute och träffa folk.
Citera
2015-03-26, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSolarium1984
Yeah, det är väl gamla vanliga metoden härskare, samhällen och människor använt sig av mot kritiker och sanningssägare= den där jäveln han är psykiskt sjuk, en dåre, bitter, oskuld. Vi sätter han på hispan eller bålet och eldar upp honom sen är problemet väck och vi slipper se oss för hur denna värld och vi själva funkar på riktigt

Jag har är varken oskuld, sexuellt frustrerad, pundare, misslyckad ekonomiskt eller snäll kille med 90-tals kläder och glasögon.
Forskningen backar det jag säger. Finns det något sätt man kan kritisera kvinnan eller hur den här världen funkar utan att bli kallad bitter och hatisk ?
Det är ingen härskarteknik, jag bara säger min upplevelse, och jag kan också backa upp det med forskning. Dessutom så har du en övertro på din förmåga att tolka omgivningen. Jag säger inte att du är psykisk sjuk, jag säger att du är hatisk och bitter. Vilka folk du drar till dig och trivs med är relativt till hur du är som person.
Citat:
Jag förstår precis hur kvinnan funkar
Citat:
Överkonfidens: Minns du exakt vad som hände i går? Vet du bäst hur saker ska göras? Eller vet just du hur saker och ting förhåller sig – egentligen? Tror du att du oftast fattar rätt beslut? Grattis, du har just drabbats av tankefelet överkonfidens, precis som de flesta andra av oss. Överkonfidens är en övertro på vår egen förmåga som är mycket vanlig – och omedveten. Det finns experiment som visar att när vi tror att vi har 100 procent rätt, så har vi i genomsnitt 20 procent fel. En klassisk studie på amerikanska bilförare visade att 93 procent av dem anser att de är bättre bilförare än genomsnittet – vilket ju blir en omöjlig ekvation.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Bias_%28syns%C3%A4tt%29

Forskningen du pratar om är öppet för tolkning.

Har du angripit din hypotes från det andra hållet, alltså försökt bevisa att den är fel?
Citera
2015-03-26, 19:26
Medlem
Citat:
Det är ingen härskarteknik, jag bara säger min upplevelse, och jag kan också backa upp det med forskning. Dessutom så har du en övertro på din förmåga att tolka omgivningen. Jag säger inte att du är psykisk sjuk, jag säger att du är hatisk och bitter. Vilka folk du drar till dig och trivs med är relativt till hur du är som person.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bias_%28syns%C3%A4tt%29

Forskningen du pratar om är öppet för tolkning.

Har du angripit din hypotes från det andra hållet, alltså försökt bevisa att den är fel?

Ja, hela tiden när jag var yngre i mina tidiga 20 för många många år sen och började läsa om allt och enda tills för några år sen, men erfarenheterna av människor har hela tiden motbevisat mig.

Men det kanske är det du ska göra, att försökt bevisa det jag säger är fel än att slänga ur dig att någon är bitter och hatisk?

Ps. Jag har haft flickvänner alltifrån smarta akademiker tjejer i 35 års åldern till 18 åriga white trash och varit sambo genom åren, det är ingen större skillnad på hur tjejer fungerar i grunden attraktionsmässkigt och vad dom svarar på.

Du är säkert ung i dina tidiga 20 och har ingen kunskap precis som jag inte hade i den åldern och såg världen på ett helt annat sätt då.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-03-26 kl. 19:29.
Citera
2015-03-26, 19:38
Medlem
Citat:
Ja, hela tiden när jag var yngre i mina tidiga 20 för många många år sen och började läsa om allt och enda tills för några år sen, men erfarenheterna av människor har hela tiden motbevisat mig.

Men det kanske är det du ska göra, att försökt bevisa det jag säger är fel än att slänga ur dig att någon är bitter och hatisk?

Ps. Jag har haft flickvänner alltifrån smarta akademiker tjejer i 35 års åldern till 18 åriga white trash och varit sambo genom åren, det är ingen större skillnad på hur tjejer fungerar i grunden attraktionsmässkigt och vad dom svarar på.

Du är säkert ung i dina tidiga 20 och har ingen kunskap precis som jag inte hade i den åldern och såg världen på ett helt annat sätt då.
Med tanke på att du och många andra upplever en grej, och att en stor del människor upplever det motsatta, så måste vi nog dra slutsatsen att ingen av oss är speciellt objektiv (eller att vi drar oss till olika sorters människor). Jag säger inte att många tjejer inte är som du beskriver, men alla är inte såna, vilket du helt enkelt måste lita på eftersom så många kan vittna om det. Din forskning är också öppet för tolkning, som sagt.

Nej jag är långt över 20-strecket.
Citera
2015-03-26, 19:42
Medlem
Citat:
Med tanke på att du och många andra upplever en grej, och att en stor del människor upplever det motsatta, så måste vi nog dra slutsatsen att ingen av oss är speciellt objektiv (eller att vi drar oss till olika sorters människor). Jag säger inte att många tjejer inte är som du beskriver, men alla är inte såna, vilket du helt enkelt måste lita på eftersom så många kan vittna om det. Din forskning är också öppet för tolkning, som sagt.

Nej jag är långt över 20-strecket.

Det är dom som inte är insatta eller studerat ämnet och all annan vetenskap överhuvudtaget som ser det annorlunda och är naiva, men med åldern kommer erfarenheterna och sanninge kastas i ansiktet för dom flesta . Min hypotes är att såna som av naturen har rätt anlag som tjejer gillar (mindre andel av män) inte får någon urge att ta reda på vad som pågår, hur människor och världen funkar.
Citera
2015-03-26, 19:48
Medlem
Lite mer saker från riktiga verkligheten

5-10% av alla barn har en annan farsa än vad dom tror för kvinnan vänstrar med mer maskulina och elaka män.

Enligt forskning njuter människor oftast mer av skadeglädje och är avundsjuka än att se det går bra för en nära vän eller någon.

Kvinnor dras till mer fängelseinternstuket på män när dom har ägglossning, även sin snälle fru lina som jobbar som bibliotekarie.

betydligt färre kvinnor är icke-pk för dom är så hariga att bli utstötta ur gruppen, det ser man att så få av dom röstar SD nu när dom är stigmatiserade medans alla kvinnor i tyskland stod och heilade Fuhren när han hade makten. Dom slickar röv och underordnar sig makten konstant och bjuder upp fittan för erövrarna t ex norska kvinnor som kopulerade friskt med tyska sexiga soldater och även fransyskor. Detta ligger kvar från grottåldern när vi hade stamkrig och plundrade varandras byar. Männen dödades och kvinnorna blev sexslavar eller dom bjöd upp med fittan för klara livhanken gladeligen.

En annan sak är att kvinnor oftare får vaginalorgasm när dom blir våldtagna enligt forskning, kanske enda upp emot hälften. Detta har också primtivt ursprung, dom gillar att bli tagna kvinnor och dominerade.

Tjejer gillar även väldigt ofta bli hårt behandlade och dominerade under sex och att man är riktigt snuskig, äcklig och rough. Alla tjejer jag varit med gillar det. Senaste dejten jag hade nyligen blev helt till sig när jag tog ett lätt stryptag runt hennes hals och spankade hennes feta röv. Hon var f ö civilekonom, lugn, sofistikerad och i 30 års åldern!

Nästan alla tjejer försöker skapa svartsjuka i förhållanden, visar urriningen alt kroppsspråk som bjuder in om en attraktiv man dyker upp (mörk röst, skarpa ansiktsdrag, jobbig dominans, högt självförtroende eller ett svin) och man pratar med på en fest eller någon sitution i samhället. Detta fick jag även uppleva flera ggr med mitt bokmal akademiker ex på 35 år som var så "snäll" och lugn.

Jag minns det en gång vi var på ett event ute på vischan och gubben där som såg ut som aganemnon i filmen troja och vi prata med han med han då han var kursledare eller nåt och helt plötsligt ställde han sig mellan mg o min tjej med ryggen mot mig så jag typ snubblade. Primtiv dominans för att frama bort mig, sno min tjej om jag inte gör motstånd.
En annan gång så hade jag en attraktiv doktor hemma som gjorde en grej och hon började visa urringen framåt lutad vid en stol och dom snacka känslomässigt så jag fick bryta skiten med lite dominans. Jag vet nog vad tjejer går för, jävla förrädar svin och går på instinkter, hemskt att se detta.

Såhär håller vuxna människor på med varandra med både kroppsspråk och ord hela tiden i samhället, hur mycket det är mot mig kontra andra vet jag inte. Har sett andra bli nedtryckta också flera ggr och på dom flesta arbetsplatser.
Senast redigerad av MrSolarium1984 2015-03-26 kl. 20:08.
Citera
2015-03-26, 19:50
Medlem
Håller med TS på många sätt, Tycker tjejer har ett alldeles för stort kontrollbehov och är i naturen gnälliga å lata samt stora problem med att tänka logiskt. Tänker med hjärtat istället för hjärnan i många fall därav är de flesta Vänster. Dom ska ha uppmärksamhet och bekräftelse jag är jätte less på killar som ska smöra å toffla för sina flickvänner för att dom e rädda att förlora henne, tycker man ser det i nästan alla förhållanden. (baserat på mina personliga erfarenheter)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in