Citat:
Ursprungligen postat av
geshia
Men jag har redan pratat flera gånger, och det ända svaret är att jag trött och har ingen ork

Hur har du frågat?
Låter som att ni snackar stundvis. Att argumenten handlar om ikväll. "jag orkar inte ikväll, har arbetat hela dagen och är slut".
Du får väl säga det att "motherfucker jag gör mig fin varje dag för din jävla skull och ändå får jag bara ligga 1 gång i veckan och det är på en BRA vecka.. Andra män ser till att deras kvinna får kuk åtminstone varannan dag.. Vad fan gifte jag mig med dig för? Hade kunnat få fler orgasmer i vekcan igenom att rida en säck potatis.. Ska jag bara tvätta dina kallingar medans du lirar playstation och kollar film hela dagarna? Du får väl fan se till att ta mig över diskbänken eller åtminstone säga att du tycker att jag är fucking fin någon gång, annars ser jag inte längre någon poäng med att fixa mig för din jävla skull, för att jag vill att du ska se mig!!!..".
btw, hur är du med komplimanger och omhändertagande? Är du mycket på honom och smeker och får igång honom, eller förväntar du dig som vissa andra kvinnor att det ska räcka med att du ser söt ut för att han ska vilja jaga dig?
Kan inte förvänta dig att han ska se dig då du är uppklädd och fin om han ser det precis varje dag. Det blir till en vanlig vardag. Normaliserat. Testa sexigt, slynigt, lekfullt, klassigt etc..