2015-03-18, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Haha det verkar som att du beskrev dig själv precis miss Lohärad. Men istäklet för att börja outa dig själv och dina lesbiska tendenser så kanske du ska komma med lite konstruktiva råd istället för att få unga tjejer till att bli kottsnaskare. Eller så kanske du tänker om och inser att sex är något mellan två personer och inte förvänta dig att en man ska göra allt. sex är ett samspel, en fysisk dialog, inte en tråkig monolog. En liten tanke bara
Snälla bespara mig 8ans sexualkunskapsråd...gud alltså denna del av Flashback är fullständigt olidlig.
Mitt konstruktiva råd till TS är att dumpa eftersom hon redan har försökt att prata och mötts av kalla handen. Då finns det inte så många alternativ kvar.
Citera
2015-03-18, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-lifer
Din man tänder inte längre på dig. Antingen är han kär/tänd på en annan tjej eller så är han homosexuell.
Skulle tippa på att han är en vanlig man som är dålig i sängen och med låg sexdrift. Det är inget mysterium.
Citera
2015-03-18, 22:59
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Är du medveten om att du har skrivit hela din trådstart i en enda mening? Kan vara en bra anledning till varför han inte vill ha sex med dig, han kanske har sett dig skriva något.

OnT: Han har väl tröttnat, hur ska vi kunna veta varför? Jag förstår inte varför så många lever i relationer utan kommunikation. Sätt dig framför tv:n när han spelar Ps så kanske du får uppmärksamhet.
Citera
2015-03-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violettemoon
Ja du vännen... så är männen. Det framställs som om de är världens sexfreaks och alltid vill ha sex och att vi kvinnor säger nej. Verkligheten är inte sådan. Många män har väldigt låg sexlust och framförallt annorlunda sexlust än kvinnor. De kan vara p i månader men sedan när de har fått "tömma" om du ursäktar det vulgära uttrycket(!!!) så bryr de sig inte längre.
Jag skulle säga att orsaken till detta är själviskhet, egoism och okunnighet och även att de helt enkelt inte KAN eller VET hur man tillfredsställer en kvinna.
Därav funderar jag själv på att börja leta efter en flickvän istället för en pojkvän.

Bitterf****

Citat:
Ursprungligen postat av geshia
Hej, jag behöver lite råd och lösningar om ni har åt saken, det är så här att min man är bara 25 år och jag 23 vi gifte oss för 10 månader sen och har varit då förlovad 7 månader, allt var bra i början vi hade inte så mycket sex men jag hade inte märkt nånting då för jag var så kär i honom men efter bröllåppet så kändes det så konstigt, han var aldrig på eller nåt, senare så hade vi smekmånad och åkte utomlands för 1 vecka där hade vi sex bara 2 gånger och nu har vi inget på flera månader, jag är hela tiden på, gör mig fint osv men han märker inte ens det, jag har försökt att prata med honom då säger han att han är trött och inte har någon ork för det medan han sitter och kollar på film hela natten eller spelar ps, jag är så trött på detta så det är inte sant, han kramas inte, ger bara en tort puss när han går till jobbet, han gör ingenting helt enkelt, och vi har bråkat en hel del oxå inte på grund av detta då men efter allt det här när jag försöker fixa mellan oss och få vårt äktenskap funka då gör han allt ännu värre, jag har slut på känslor, ork och tålamoD.. VAD SKA JAG GÖRA???????

Lär dig deepthroata, ställ på upp analsex, få honom att komma utan att han behöver anstränga sig.
Citera
2015-03-18, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geshia
Men jag har redan pratat flera gånger, och det ända svaret är att jag trött och har ingen ork

Hur har du frågat?

Låter som att ni snackar stundvis. Att argumenten handlar om ikväll. "jag orkar inte ikväll, har arbetat hela dagen och är slut".

Du får väl säga det att "motherfucker jag gör mig fin varje dag för din jävla skull och ändå får jag bara ligga 1 gång i veckan och det är på en BRA vecka.. Andra män ser till att deras kvinna får kuk åtminstone varannan dag.. Vad fan gifte jag mig med dig för? Hade kunnat få fler orgasmer i vekcan igenom att rida en säck potatis.. Ska jag bara tvätta dina kallingar medans du lirar playstation och kollar film hela dagarna? Du får väl fan se till att ta mig över diskbänken eller åtminstone säga att du tycker att jag är fucking fin någon gång, annars ser jag inte längre någon poäng med att fixa mig för din jävla skull, för att jag vill att du ska se mig!!!..".

btw, hur är du med komplimanger och omhändertagande? Är du mycket på honom och smeker och får igång honom, eller förväntar du dig som vissa andra kvinnor att det ska räcka med att du ser söt ut för att han ska vilja jaga dig?
Kan inte förvänta dig att han ska se dig då du är uppklädd och fin om han ser det precis varje dag. Det blir till en vanlig vardag. Normaliserat. Testa sexigt, slynigt, lekfullt, klassigt etc..
Senast redigerad av therefore 2015-03-18 kl. 23:48.
Citera
2015-03-19, 00:56
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Välkommen till äktenskapet!

Vill du ha passion så ska du aldrig gifta dig.
Citera
2015-03-19, 01:43
Medlem
Jag förstår inte hur det kommer sig att ni gifte er över huvudtaget. Ni verkar inte ha några gemensamma intressen alls och ni verkar inte göra något ihop och när ni är hemma båda två så sitter han och spelar TVspel. Han vill inte ens prata med dig. Ja, svårt att förstå att ni är nygifta.
Citera
2015-03-19, 01:56
Medlem
swebarbs avatar
Du är ung, dumpa tönten och skaffa dig en Kk vafan ska man gifta sig vid så pass ung ålder och binda sig till nån som inte vill nåt fysiskt med en bortom mitt förstånd , han låter ju som en gammal gubbe, ger dig en torr puss sen thats it.. wow snacka om fjolla han förtjänar att vara ensam ju
Citera
2015-03-19, 11:48
Medlem
Landsknechts avatar
Måste han använda kondom? Kanske beror på det i så fall.
Citera
2015-03-19, 14:17
Medlem
Har han gått och blivit gay kanske? Fråga om han vill ta dig i pruppen!?

Men du beskriver ju att han varit rätt tam från dag ett så han kanske bara inte är någon knullmaskin. I den åldern och nykär så vill jag minnas att det blev åka av minst 1gång/dag.

Men som sagt berätta för honom hur du känner och att du har ett behov av närhet och sex. Om inte annat får du skaffa en kk.

Har han liten kuk?
Citera
2018-11-01, 18:09
Bannlyst
tyvärr tror jag inte han är intresserad längre eller inte intresserad utav sex.. att en kille säger han är trött eller inte vill, kan vara gay? deprimerad ... inga bra tecken. Tycker du ska prata med honom för det är en relation som inte kommer funka i längden.. kanske tycker han inte sexet är så bra? något är det iaf.. ni är allt för unga för ha det så..
Citera
2018-11-22, 13:13
Medlem
Han älskar dig men tänder inte på dig längre. Varför han inte gör det vet bara han men det kommer du aldrig få veta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in