2015-03-18, 21:19
Medlem
Locophobias avatar
Ska väl även tilläggas att ni båda fortfarande är unga och han kanske inte har levt ut allt som han ville innan giftemålet.
Citera
2015-03-18, 21:24
Avstängd
bithaxs avatar
Du kan nog utgå från att han har tröttnat på dig.
Citera
2015-03-18, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Okej, du låter ju inte alls bitter

TS har ju inte svarat på hur det var inledningsvis men depression låter ju inte allt för omöjligt, men om han nu inte ens vill prata om någonting så är det ju svårt att få reda på det. Han lär ju inte heller vilja prata med psykolog eller liknande.
Jag är inte bitter men besviken kan man säga.
Citera
2015-03-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Tror snarare att du är en sån brud som männen använder för att tömma och glömma. Hitta du dig ett liknande litet henmissfoster som du så slipper framtida män ett taskigt ligg som dig.

Huh? Hen? Du har missuppfattat mig. Men så är du inte mer än 19-20 år heller lilla gubben och det är så svårt nästan omöjligt för er små fjollor att förstå att det finns vuxna kvinnor här på Flashback som även svarar i era inavlade tramstrådar som riktar sig till likasinnade i 15-25 årsåldern. Men vi finns här!!
Senast redigerad av violettemoon 2015-03-18 kl. 21:39.
Citera
2015-03-18, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av violettemoon
Huh? Hen? Du har missuppfattat mig. Men så är du inte mer än 19-20 år heller lilla gubben och det är så svårt nästan omöjligt för er små fjollor att förstå att det finns vuxna kvinnor här på Flashback som även svarar i era inavlade tramstrådar som riktar sig till likasinnade i 15-25 årsåldern. Men vi finns här!!
Mitt senaste förhållande är ett dominanssexförhållande med en snubbe som väger 120 kg muskler. Han är den bästa på flera år. Men fortfarande önskar jag mer eller snarare annorlunda. Män är värdelösa i sängen helt enkelt, för oss kvinnor dvs. För andra män är det säkert optimalt.

Snälla rara lilla vilsna tjej, du är helt enkelt en liten halvflata som antagöigen inte fått en ordentlig kuk. Eller så är du helt enkelt en sådan hen som enbart hittat andra hen och därför ännu inte träffat på en riktig man. Fortsätt leta så hittar du någon till slut.
Citera
2015-03-18, 21:58
Medlem
Citat:
Ja du vännen... så är männen. Det framställs som om de är världens sexfreaks och alltid vill ha sex och att vi kvinnor säger nej. Verkligheten är inte sådan. Många män har väldigt låg sexlust och framförallt annorlunda sexlust än kvinnor. De kan vara p i månader men sedan när de har fått "tömma" om du ursäktar det vulgära uttrycket(!!!) så bryr de sig inte längre.
Jag skulle säga att orsaken till detta är själviskhet, egoism och okunnighet och även att de helt enkelt inte KAN eller VET hur man tillfredsställer en kvinna.
Därav funderar jag själv på att börja leta efter en flickvän istället för en pojkvän.

Jag som är man har ännu inte träffat min like i det motsatta könet som klarar lika mycket och ofta som jag gör. Sen är det av största vikt att jag ser och känner att min partner njuter. Njuter inte min partner av sexet så ser jag till att hon gör det. Det är vad som kåtar upp mig mest.

Men gillar du inte det motsatta könet så borde du ju utforska det andra alternativet om det är så.
Citera
2015-03-18, 22:01
Medlem
Till TS skulle jag säga att du borde nog faktiskt prata om att det är ett stort problem för dig att ni inte har sex. Säg att du vill finna en lösning på det. Fråga honom vad det är som gör honom så trött att han inte vill ha sex. Börja på ett trevligt sätt.

Umgås ni aldrig och gör saker ihop? Vad gör ni då? Hur är ni med varandra? Inget kärleksfulla alls? Hur var ni när ni började träffas?
Citera
2015-03-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affekaffe
Snälla rara lilla vilsna tjej, du är helt enkelt en liten halvflata som antagöigen inte fått en ordentlig kuk. Eller så är du helt enkelt en sådan hen som enbart hittat andra hen och därför ännu inte träffat på en riktig man. Fortsätt leta så hittar du någon till slut.
Nu projicerar du och tror att alla människor är 16 år och bor i Lohärad precis som dig, det stämmer inte. Finns ingen anledning att ta det jag säger personligt såtillvida om det inte stämmer in på dig personligen men det gör det naturligtvis eftersom du direkt blir på defensiven.
You rage you lose.
Du är dessutom O/T.
Senast redigerad av violettemoon 2015-03-18 kl. 22:25.
Citera
2015-03-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballesteros
Till TS skulle jag säga att du borde nog faktiskt prata om att det är ett stort problem för dig att ni inte har sex. Säg att du vill finna en lösning på det. Fråga honom vad det är som gör honom så trött att han inte vill ha sex. Börja på ett trevligt sätt.

Umgås ni aldrig och gör saker ihop? Vad gör ni då? Hur är ni med varandra? Inget kärleksfulla alls? Hur var ni när ni började träffas?

Enligt TS så har hon redan försökt prata om saken på alla möjliga sätt utan att få någon som helst respons. Mitt råd är dumpa.
Citera
2015-03-18, 22:28
Medlem
no-lifers avatar
Din man tänder inte längre på dig. Antingen är han kär/tänd på en annan tjej eller så är han homosexuell. Mitt råd till dig är att skilja dig snarast möjligt. Du är alldeles för ung för att låta dig nöjas med något halvtaskigt. Kasta inte bort en massa år av ditt liv. Du är värd bättre. Lycka till!
Citera
2015-03-18, 22:29
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no-lifer
Din man tänder inte längre på dig. Antingen är han kär/tänd på en annan tjej eller så är han homosexuell. Mitt råd till dig är att skilja dig snarast möjligt. Du är alldeles för ung för att låta dig nöjas med något halvtaskigt. Kasta inte bort en massa år av ditt liv. Du är värd bättre. Lycka till!

Håller med, detta blir inte bättre med tiden. Speciellt som det verkar som om du försöker och han inte är intresserad eller ens försöker vara till lags.
Citera
2015-03-18, 22:31
Bannlyst
Citat:
Nu projicerar du och tror att alla människor är 16 år och bor i Lohärad precis som dig, det stämmer inte. Finns ingen anledning att ta det jag säger personligt såtillvida om det inte stämmer in på dig personligen men det gör det naturligtvis eftersom du direkt blir på defensiven.
You rage you lose.
Du är dessutom O/T.

Haha det verkar som att du beskrev dig själv precis miss Lohärad. Men istäklet för att börja outa dig själv och dina lesbiska tendenser så kanske du ska komma med lite konstruktiva råd istället för att få unga tjejer till att bli kottsnaskare. Eller så kanske du tänker om och inser att sex är något mellan två personer och inte förvänta dig att en man ska göra allt. sex är ett samspel, en fysisk dialog, inte en tråkig monolog. En liten tanke bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in