Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-03-18, 20:05
  #1
Medlem
Hej, jag behöver lite råd och lösningar om ni har åt saken, det är så här att min man är bara 25 år och jag 23 vi gifte oss för 10 månader sen och har varit då förlovad 7 månader, allt var bra i början vi hade inte så mycket sex men jag hade inte märkt nånting då för jag var så kär i honom men efter bröllåppet så kändes det så konstigt, han var aldrig på eller nåt, senare så hade vi smekmånad och åkte utomlands för 1 vecka där hade vi sex bara 2 gånger och nu har vi inget på flera månader, jag är hela tiden på, gör mig fint osv men han märker inte ens det, jag har försökt att prata med honom då säger han att han är trött och inte har någon ork för det medan han sitter och kollar på film hela natten eller spelar ps, jag är så trött på detta så det är inte sant, han kramas inte, ger bara en tort puss när han går till jobbet, han gör ingenting helt enkelt, och vi har bråkat en hel del oxå inte på grund av detta då men efter allt det här när jag försöker fixa mellan oss och få vårt äktenskap funka då gör han allt ännu värre, jag har slut på känslor, ork och tålamoD.. VAD SKA JAG GÖRA???????
Citera
2015-03-18, 20:08
  #2
Medlem
Kratos719s avatar
Prata med honom om det.
Citera
2015-03-18, 20:11
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratos719
Prata med honom om det.

Men jag har redan pratat flera gånger, och det ända svaret är att jag trött och har ingen ork
Citera
2015-03-18, 20:12
  #4
Medlem
Kratos719s avatar
Hur länge har du försökt?
Citera
2015-03-18, 20:14
  #5
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geshia
Men jag har redan pratat flera gånger, och det ända svaret är att jag trött och har ingen ork

Har du blivit tjock? Annars låter det rätt konstigt tycker jag, går han på medicin?
Citera
2015-03-18, 20:15
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratos719
Hur länge har du försökt?

I flera månade sen jag märkte att det kan inte vara så, och han är en person som inte går att prata så mycket om något han inte gillar, jag är rädd att vi bråkar om jag pressar honom för mycket
Citera
2015-03-18, 20:16
  #7
Medlem
Readyfreddies avatar
Du måste ju berätta hur det var innan ni gifte er också. Har han aldrig varit en hingst så lär han inte bli det heller.

Har han ingen bra psykisk/fysisk förklaring så är det bara att sticka, du ska ju inte behöva leva ett så torrt liv.
Citera
2015-03-18, 20:18
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Har du blivit tjock? Annars låter det rätt konstigt tycker jag, går han på medicin?

Nej jag är smal så som jag var förut och fixar mig alltid för honom men det hjälper inget, jag önskade att han gick på medicin men det gör han inte heller, jag tror inte ens att han märker att det är något fel på honom
Citera
2015-03-18, 20:19
  #9
Medlem
Var det ni som valde varandra eller var det andra som gjorde det? Jobbar ni? Har det alltid varit så här? Du får säga till han att stänga av tv och spel och gå och lägga sig om han är trött!
Citera
2015-03-18, 20:19
  #10
Medlem
Gresks avatar
Med tanke på hur du stavar och formulerar dig hade jag också blivit avtänd.

Han kanske är trött som han säger? Jobbar han mycket? Han kanske har blivit deprimerad?
Citera
2015-03-18, 20:20
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Du måste ju berätta hur det var innan ni gifte er också. Har han aldrig varit en hingst så lär han inte bli det heller.

Har han ingen bra psykisk/fysisk förklaring så är det bara att sticka, du ska ju inte behöva leva ett så torrt liv.

De senaste dagarna tänker jag det att skiljas, men jag fortfarande är tveksam, väntar med hopp hela tiden att han kanske ändra men det verkar inte hända något
Citera
2015-03-18, 20:25
  #12
Medlem
killen30s avatar
Ja, sjuk fysiskt eller psykiskt, tappat lusten tillfälligt, tar dig för givet, attraktion till dig har svalnat, otrogen, trötthet. Ja eller det klassiska, han har sitt på det torra nu och dator och film tar din plats som kanske är mer spännande...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback