Citat:
Ursprungligen postat av
iamwater
Inte för att vara sån men hade han fått i sig en microdot från "back in the days" på 300mcg LSD-25 hade han inte klarat av att gå in i klassrummet. Dagens lappar är ett skämt. Ligger på 40-70mcg. 100mcg om du har tur.
Jag kom över 200+ ampuller med flytande LSD igenom flashback.
Starka / riktiga lappar är inte så jättesvårt att hitta heller som ligger på 100-150+. En del är dock fejk (Mindre) men det existerar "rating system" nu för tiden där erfarna får säga sitt om säljaren över en lång tid.
Alltså snackar du skit för det är enkelt att komma över potenta saker när det gäller ALLT idag. Om man inte är dum i skallen.
kanske inte från din lokala byhåle dealer. Kanske inte för 4-5-6 år sedan.
Top kvalitet när det gäller ganja är inte heller särskilt svårt att komma över nu.
Allt inom sverige. (Refferarar inte alls till christiania, långt ifrån allt där är "dunder", Eller äkta strain när det gäller hasch. Du kan däremot hitta top notch om du vet hur man identifierar det där. Eller vet vem av dom som säljer Top.)
Jo både jag och min far har erfarenheter från äldre tider med.
Garanterat 200+ mcg på ampullerna, hadde tolerans från en stark tripp från 4 dagar tidigare men fick ändå en riktigt stark tripp i cirka 7-9 timmar.
TS snackar säkert skit men det gör du med. Tro mig jag har 200+ trippar bakom mig. förmodligen mycket mer.
500mcg skulle orsaka egoupplösning och ingen kontroll utan tolerans, Jaaaaa.
Mvh