2015-03-18, 22:57
Medlem
Som jag sa förr. Alla är olika
Citera
2015-03-19, 00:05
Medlem
Robotboyoos avatar
hahahah. trippa 500 uq lsd på en lektion, nejnej inte alls troll. du hade peakat efter redan 50 minuter, legat på golvet och trott att du varit död, allt över 250 uq är man socialt inkapabel på, och visuals är intense som fan. TS, jag är ledsen, men det låter inte alls trovärdigt om du inte kan ge oss något bevis. jag kan också sitta på fb och ljuga ihop något som låter jättetufft att göra även om det igentligen är sjukt idiotiskt.
Citera
2015-03-19, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Har man tagit en dos runt 500 förr så vet man att det är ingenting man fixar på en lektion, tid och rum existerar inte, verkligheten är förvirrande och större delen av trippen har man inte direkt någon koll på att man tagit LSD.

Inte för att vara sån men hade han fått i sig en microdot från "back in the days" på 300mcg LSD-25 hade han inte klarat av att gå in i klassrummet. Dagens lappar är ett skämt. Ligger på 40-70mcg. 100mcg om du har tur.
Citera
2015-03-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
hahahah. trippa 500 uq lsd på en lektion, nejnej inte alls troll. du hade peakat efter redan 50 minuter, legat på golvet och trott att du varit död, allt över 250 uq är man socialt inkapabel på, och visuals är intense som fan. TS, jag är ledsen, men det låter inte alls trovärdigt om du inte kan ge oss något bevis. jag kan också sitta på fb och ljuga ihop något som låter jättetufft att göra även om det igentligen är sjukt idiotiskt.
Från vad jag såg på inläggen tog 1.5 timmar innan det svajade till. Om du är så taggad på bevis så kanske det görs en film om jag nånsin gör om det i skolan. Kanske veckan innan avslutning. Då jävlar ska du få se på bevis!
Citera
2015-03-19, 02:36
Medlem
Tripportreats avatar
Det är jäkligt mycket i den här tråden som känns tveksamt.

Du har en jäkligt skrytig ton kring din erfarenhet av lsd. En person med 15 trippar bakom sig borde visa mer vördnad.

Att ta 3 lappar för att sedan gå och fiska låter också jäkligt osannolikt, lägg därtill att posta inlägg på flashback som dessutom är bättre formulerade än vissa av dina andra inlägg i tråden.

Att först ta en lapp för att sedan vänta en timme för att återdosera med två lappar rimmar också illa med någon som besitter din påstådda erfarenhet.

Så långt efter intag har toleransen redan stuckit iväg och intensiteten ökar inte nämnvärt. Däremot längden på trippen.

Om det är så att du inte ljuger så ber jag om ursäkt, om så är fallet så tycker jag dock att du ska fråga dig i vilket syfte du trippar.

Framförallt på doser stora nog att skrämma bort även en del erfarna psykonauter.

Känns jäkligt konstigt att fiska bort en så stark tripp även om man skulle vara kapabel till det. Jag har aldrig träffat någon som skulle tänka tanken.

//Tripportreat
Citera
2015-03-19, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Som sagt, jag kan hålla mig kvar på jorden om jag behöver och därför genomfördes detta en annan grej på t.ex Ketamin där jag flyger iväg och landar först när det är slut.

Du behöver acceptera att lapparna du har inte ligger på den dos som säljaren har påstått utan säkert hälften så lite, om det verkligen var 500ug och ta mig på mina ord - jag har tagit det, och du kan inte hålla kvar dig på jorden. Du besitter inte någon magisk egenskap vi andra saknar, 500ug är ett djupt äventyr där stora delar av trippen präglas av att du inte har någon kontroll överhuvudtaget och på den dosen kan du omöjligt säga till dig själv "ta det lugnt, jag har tagit LSD". Du vet inte längre att du är hög på LSD.

Tryck i dig sex av dessa lappar samtidigt, så når du säkert 500ug.

Citat:
Ursprungligen postat av iamwater
Inte för att vara sån men hade han fått i sig en microdot från "back in the days" på 300mcg LSD-25 hade han inte klarat av att gå in i klassrummet. Dagens lappar är ett skämt. Ligger på 40-70mcg. 100mcg om du har tur.

Stämmer bra.
Citera
2015-03-19, 08:34
Medlem
populopiduss avatar
Hur kan ni inte se att detta är ett troll?
Citera
2015-03-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamwater

Jag kom över 200+ ampuller med flytande LSD igenom flashback.
Starka / riktiga lappar är inte så jättesvårt att hitta heller som ligger på 100-150+. En del är dock fejk (Mindre) men det existerar "rating system" nu för tiden där erfarna får säga sitt om säljaren över en lång tid.
Alltså snackar du skit för det är enkelt att komma över potenta saker när det gäller ALLT idag. Om man inte är dum i skallen.
kanske inte från din lokala byhåle dealer. Kanske inte för 4-5-6 år sedan.
Top kvalitet när det gäller ganja är inte heller särskilt svårt att komma över nu.
Allt inom sverige. (Refferarar inte alls till christiania, långt ifrån allt där är "dunder", Eller äkta strain när det gäller hasch. Du kan däremot hitta top notch om du vet hur man identifierar det där. Eller vet vem av dom som säljer Top.)
Jo både jag och min far har erfarenheter från äldre tider med.

Garanterat 200+ mcg på ampullerna, hadde tolerans från en stark tripp från 4 dagar tidigare men fick ändå en riktigt stark tripp i cirka 7-9 timmar.

TS snackar säkert skit men det gör du med. Tro mig jag har 200+ trippar bakom mig. förmodligen mycket mer.
500mcg skulle orsaka egoupplösning och ingen kontroll utan tolerans, Jaaaaa.
Mvh
Senast redigerad av Psykedeliska 2015-03-19 kl. 14:02.
Citera
2015-03-19, 13:46
Medlem
Shuffless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
160 ug bör tilläggas
Köper du det från nätet? Om inte så tvivlar jag på att det ens är över 100ug, eller lsd för den delen.
Citera
2015-03-19, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shuffles
Köper du det från nätet? Om inte så tvivlar jag på att det ens är över 100ug, eller lsd för den delen.
Har nämnt att var från PurpleLab från Evo som har direkt supply från labbet + 500-1 pos/neg recensioner. Så ja. Kanske något svagare pga förvaring 120-130 skulle jag gissa på då det gick rätt fort nerför när jag kom ut från lektionen
Citera
2015-03-19, 16:07
Medlem
Scarabeos avatar
Nej nej nej, med dom doserna hade du definitivt inte kunnat skriva på flashback. Iaf inte tillräckligt bra för att någon skulle förstå dig.
I call bullshit.
Citera
2015-03-19, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykedeliska
Jag kom över 200+ ampuller med flytande LSD igenom flashback.
Starka / riktiga lappar är inte så jättesvårt att hitta heller som ligger på 100-150+. En del är dock fejk (Mindre) men det existerar "rating system" nu för tiden där erfarna får säga sitt om säljaren över en lång tid.
Alltså snackar du skit för det är enkelt att komma över potenta saker när det gäller ALLT idag. Om man inte är dum i skallen.
kanske inte från din lokala byhåle dealer. Kanske inte för 4-5-6 år sedan.
Top kvalitet när det gäller ganja är inte heller särskilt svårt att komma över nu.
Allt inom sverige. (Refferarar inte alls till christiania, långt ifrån allt där är "dunder", Eller äkta strain när det gäller hasch. Du kan däremot hitta top notch om du vet hur man identifierar det där. Eller vet vem av dom som säljer Top.)
Jo både jag och min far har erfarenheter från äldre tider med.

Garanterat 200+ mcg på ampullerna, hadde tolerans från en stark tripp från 4 dagar tidigare men fick ändå en riktigt stark tripp i cirka 7-9 timmar.

TS snackar säkert skit men det gör du med. Tro mig jag har 200+ trippar bakom mig. förmodligen mycket mer.
500mcg skulle orsaka egoupplösning och ingen kontroll utan tolerans, Jaaaaa.
Mvh

Bara det att du säger garanterat 200+ mcg på ampullerna garanterar att DU snackar skit. Du vet inte vad du pratar om. Man kan aldrig garantera en styrka på en drog från Flashback såvida du inte har mätt den och det har du inte gjort. Är du efterbliven? Har inget mer att säga.
Senast redigerad av iamwater 2015-03-19 kl. 23:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in