• 6
  • 7
2015-03-20, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamwater
Bara det att du säger garanterat 200+ mcg på ampullerna garanterar att DU snackar skit. Du vet inte vad du pratar om. Man kan aldrig garantera en styrka på en drog från Flashback såvida du inte har mätt den och det har du inte gjort. Är du efterbliven? Har inget mer att säga.
Har många trippar att jämföra med din idiot.
Har käkat många blotters på 100-150 mcg. inte svårt att hitta idag om du inte är dum i huvudet som sagt.
Kan inte säga vad dom låg på exakt såklart men jag tyckte det kändes som cirka 200mcg.
Senast redigerad av Psykedeliska 2015-03-20 kl. 06:18.
Citera
2015-03-20, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykedeliska
Har många trippar att jämföra med din idiot.
Har käkat många blotters på 100-150 mcg. inte svårt att hitta idag om du inte är dum i huvudet som sagt.
Kan inte säga vad dom låg på exakt såklart men jag tyckte det kändes som cirka 200mcg.

Du har gjort bort dig. Acceptera och gå vidare.
Citera
2015-03-20, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iamwater
Du har gjort bort dig. Acceptera och gå vidare.

dumskalle haha. du påstår att 100+mcg lappar inte änns finns på marknaden.
Gör ett nytt försök att hitta det så kommer du hitta det vännen.

Om du kan känna att dem du fått tag på ligger på 100- mcg så kan nog jag känna att det jag får tag i ligger på 100-200 mcg med mina år av erfarenhet och punderi.
Finns 100% säkert många fler här inne som kan garantera att dem har tillgång till riktiga lappar. Bara du som är efterbliven.

Pajas.
Senast redigerad av Psykedeliska 2015-03-20 kl. 22:13.
Citera
2015-03-20, 23:32
Medlem
orrecrists avatar
3-4 lappar? TS, sköt plugget först, börja inte blanda in allvar med nöjen, tro mig du kommer tacka mig senare..
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in