• 1
  • 2
2015-03-15, 14:42
Medlem
Tänkte nu på Ons trycka i mig 3 lappar för att sedan avnjuta en skön dag. Problemet är att jag har skola dock bara 2,5 tim lektion. Tror ni jag kan klara av denna lektion utan att det märks av lärare eller kommer jag vara för sabbad för detta ska funka?. Tänkte bara sitta av den sen ut och fiska! Har tagit LSD 12-15 ggr och min dos brukar ligga på 3-4 lappar. Lektionen är eftermiddag därför kan jag inte bara ta dom efter vill njuta av dessa på dagen. Jobbar även på helgen så det är inte en möjlighet.
Citera
2015-03-15, 14:48
Medlem
Nej, det är ingen bra ide, och det begriper du nog själv.

Och behöver du ta 3 lappar för att ha en skön dag har du fått dag på antingen felaktigt förvarade eller underdosade lappar.

Stay in skolan, nykter!
Citera
2015-03-15, 14:49
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Beror ju såklart på hur stark varje lapp är.

Men det låter som en rätt korkad idé.. bättre att skolka isåfall.
För risken att nån märker är nog rätt hög.
Citera
2015-03-15, 14:55
Medlem
MrWalldemars avatar
varför inte "sjukskriva" sig?
Citera
2015-03-15, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtefris
Tänkte nu på Ons trycka i mig 3 lappar för att sedan avnjuta en skön dag. Problemet är att jag har skola dock bara 2,5 tim lektion. Tror ni jag kan klara av denna lektion utan att det märks av lärare eller kommer jag vara för sabbad för detta ska funka?. Tänkte bara sitta av den sen ut och fiska! Har tagit LSD 12-15 ggr och min dos brukar ligga på 3-4 lappar. Lektionen är eftermiddag därför kan jag inte bara ta dom efter vill njuta av dessa på dagen. Jobbar även på helgen så det är inte en möjlighet.
Go for it! uppdatera oss hur det gick sedan
Citera
2015-03-15, 15:26
Medlem
160 ug bör tilläggas
Citera
2015-03-15, 15:29
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
160 ug bör tilläggas

3x160µg? Då kan jag lova dig att folk kommer märka att du är påverkad av något om du försöker dig på att gå till plugget.
Det eller att stressen av att spela "normal" kommer ge dig en enormt dryg lektion..
Och oavsett så kommer du ju knappast lära dig något.

Men för all del vill du räcka upp handen och förklara för föreläsaren att senromantikens litteratur antagligen påverkades starkt av fraktala sprickor i universums medvetande.. go for it.
Citera
2015-03-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
3x160µg? Då kan jag lova dig att folk kommer märka att du är påverkad av något om du försöker dig på att gå till plugget.
Det eller att stressen av att spela "normal" kommer ge dig en enormt dryg lektion..
Och oavsett så kommer du ju knappast lära dig något.

Men för all del vill du räcka upp handen och förklara för föreläsaren att senromantikens litteratur antagligen påverkades starkt av fraktala sprickor i universums medvetande.. go for it.
Bryr mig inte om att elever märker utan ifall lärare märker, Solglasögon och ingen kontakt med dem alls så borde det väll gå ok?
Citera
2015-03-15, 15:41
Medlem
avionbongs avatar
Safe
Citera
2015-03-15, 15:42
Medlem
Sandtags avatar
Citat:
Bryr mig inte om att elever märker utan ifall lärare märker, Solglasögon och ingen kontakt med dem alls så borde det väll gå ok?
Ta dem på toan under lektionen? Så att onset sker under lektionen och så att du är någorlunda ok när ni slutar. Då får du ju njuta av lapparna till fullo och kan belöna dig med att ha klarat tex 2/3 av lektionen.
Citera
2015-03-15, 15:54
Medlem
Reactants avatar
Är väl förmodligen bara du själv som kan avgöra. Jag hade definitivt tagit lapparna efteråt eller skippat lektionen. Men om du inte behöver ha direkt kontakt med lärarna, solglasögon på och att du är säker på hur påverkad du blir av dosen så borde det väl inte vara något problem. Ta de cool bara
Citera
2015-03-15, 15:55
Medlem
Spiritualitys avatar
Psykedeliska substanser skall utnyttjas på rätt tillfälle och LSD borde enbart utnyttjas när man kan åsidosätta en hel dag åt detta och dagen efter borde också vara fri. Uppfyller din dag dessa kriterier? Absolut inte, du borde avstå - men om du nu inte klarar att vänta, varför inte släng gärna i dig nästan 500ug inför en lektion, vad kan gå fel? Precis allt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in