2015-03-06, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Finns knappast något snabbare sätt att ragga än på nätet. Hur ska du träffa tjejerna då? Genom telepati?

Jag vet inte ens vart man kan ragga på nätet och jag tänker inte pröjsa någon sida för att hitta en tjej, de känns lite för desperat. Jag får väl helt enkelt vänta tills de kommer av sig självt.
Citera
2015-03-06, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3s
Jodå jag har tid över men ingen som jag vill slösa på att sitta framför datorn/mobilen, då är jag hellre ute i skogen eller något annat som är värt att göra. Jag har aldrig letat efter en tjej förut utan de har mer bara kommit av sig självt. Men nu vill jag ju ha en tjej med barn och då blev det helt plötsligt jävligt svårt :/

Ja men då får du väl vänta tills det dyker en tjej med barn som passar dig. Inte mycket mer du kan göra. Det blir ju lite låst läge. Men en dag kanske det kommer av sig självt.
Citera
2015-03-06, 20:21
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Jag vet inte ens vart man kan ragga på nätet och jag tänker inte pröjsa någon sida för att hitta en tjej, de känns lite för desperat. Jag får väl helt enkelt vänta tills de kommer av sig självt.

Happypancake, badoo och tinder kostar inget samt att dom har ett överflöd av singelmorsor!
Bästa med detta är att du kan skita och ragga samtidigt!
Citera
2015-03-06, 20:22
Medlem
Citat:

Men att sitta på Flashback och fråga vart du kan hitta en singelmamma känns inte desperat menar du? Finns massor med dejtingsidor, bara att söka på "dejting på nätet", inte svårt alls.
Citera
2015-03-06, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Ja men då får du väl vänta tills det dyker en tjej med barn som passar dig. Inte mycket mer du kan göra. Det blir ju lite låst läge. Men en dag kanske det kommer av sig självt.

Ja man får väl hoppas på det bästa. Jag gillar när det är fullt ös från morgon till kväll, gillar inte att sitta hemma och slappa i soffan utom kanske nån lördagkväll med ett par öl. Jag har redan rest, vart ute alldeles för mycket på krogen och lekt av mig. Börjar närma mig 30 nu och har fått nog av allt det där.
Citera
2015-03-06, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Men att sitta på Flashback och fråga vart du kan hitta en singelmamma känns inte desperat menar du? Finns massor med dejtingsidor, bara att söka på "dejting på nätet", inte svårt alls.
Nej det tycker jag inte. Måste ju finnas någon annan som vart i samma situation som jag som kanske har något tips till mig.
Citera
2015-03-06, 20:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Happypancake, badoo och tinder kostar inget samt att dom har ett överflöd av singelmorsor!
Bästa med detta är att du kan skita och ragga samtidigt!
Jag får fundera på det då. Tack.
Citera
2015-03-06, 20:27
Medlem
Citat:
Ja man får väl hoppas på det bästa. Jag gillar när det är fullt ös från morgon till kväll, gillar inte att sitta hemma och slappa i soffan utom kanske nån lördagkväll med ett par öl. Jag har redan rest, vart ute alldeles för mycket på krogen och lekt av mig. Börjar närma mig 30 nu och har fått nog av allt det där.

Ja, jag förstår. Men när du minst anar det så dyker det upp en singelmamma du kan träffa.
Citera
2015-03-06, 20:29
Medlem
mainstreaminfluents avatar
Jag överväger att skaffa barn innan jag planerar att stadga mig. Svårt att finna någon man vill spendera resten av livet med. Men hade jag haft barn hade typer som TS inte kommit i närheten av mig och mitt barn. Vad är det för jävla typer som själva inte vill ha barn men partners med det?!?! :/
Citera
2015-03-06, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mainstreaminfluent
Jag överväger att skaffa barn innan jag planerar att stadga mig. Svårt att finna någon man vill spendera resten av livet med. Men hade jag haft barn hade typer som TS inte kommit i närheten av mig och mitt barn. Vad är det för jävla typer som själva inte vill ha barn men partners med det?!?! :/

Vad har du för problem? Jag har barn men av vissa anledningar vill jag inte ha ett till, läs ordentligt innan du skriver.
Citera
2015-03-06, 21:04
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Så du tycker Ts är konstig men själv vill du skaffa barn med en annan person än din tilltänkta framtida partner?
Citera
2015-03-06, 21:26
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:

Vad sägs om män eller kvinnor som vill ha en relation som präglas av just vuxet umgänge och som inte vill bli sedda som avelsdjur av män eller kvinnor som är desperata efter föräldraskap?

Själv kan jag tycka att en singelmamma är väldigt stimulerande sällskap ur just det perspektivet. Oftast är de "klara" med barnafödandet. De har spritt sina gener och är inte så jävla hetsiga över en tickande biologisk klocka som tjejer slm inte blivit mödrar än brukar vara. I deras sällskap kan man få känna sig som en partner istället för en "potentiell pappa".

Vad är det som är så konstigt med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in