• 1
  • 2
2015-03-06, 19:56
Bannlyst
Hej.

Jag har ett problem som jag str mig jvligt mycket p. Sen jag gjorde slut med mitt ex har jag bestmt mig fr att aldrig ha en flickvn som inte har barn sjlv men det r fan omjligt att hitta singelmammor. Alla tjejer jag ftt hem eller dejtat sen dess har inte haft barn.

Jag vet ju att man inte hittar dom p krogen s ofta fr dom som har barn gr oftast hem ganska tidigt och jag brukar g ut efter 00 tiden, men jag r inte s intresserad av att ragga p krogen nd.

r det ngon som har ngot tips p hur fan man ska kunna g till vga? Jag lskar att ha barn omkring mig och jag gillar att vara ute och leka, ut p utflykter i skogen och s vidare men av vissa anledningar vill jag inte ha ett eget barn till just nu.

Jag ser ganska bra ut och har ett bra liv och tjejer har aldrig varit ett problem, men nu nr man r ute efter en viss sak hos en tjej verkar det ha blivit helt omjligt.

Hjlp?
Citera
2015-03-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3s
Hej.

Jag har ett problem som jag str mig jvligt mycket p. Sen jag gjorde slut med mitt ex har jag bestmt mig fr att aldrig ha en flickvn som inte har barn sjlv men det r fan omjligt att hitta singelmammor. Alla tjejer jag ftt hem eller dejtat sen dess har inte haft barn.

Jag vet ju att man inte hittar dom p krogen s ofta fr dom som har barn gr oftast hem ganska tidigt och jag brukar g ut efter 00 tiden, men jag r inte s intresserad av att ragga p krogen nd.

r det ngon som har ngot tips p hur fan man ska kunna g till vga? Jag lskar att ha barn omkring mig och jag gillar att vara ute och leka, ut p utflykter i skogen och s vidare men av vissa anledningar vill jag inte ha ett eget barn till just nu.

Jag ser ganska bra ut och har ett bra liv och tjejer har aldrig varit ett problem, men nu nr man r ute efter en viss sak hos en tjej verkar det ha blivit helt omjligt.

Hjlp?

Ragga p lekplatser eller vid IKEAS bollhav!
Go for it!
Citera
2015-03-06, 19:59
Medlem
Skmtar du? P dejtingsidor r det ju nstan svrare att hitta en kvinna som inte har barn. Om det r ngot internet kryllar av s r det ju singelmammor. Bara vraka och vlja dom r tacksamma...
Citera
2015-03-06, 20:02
Medlem
Dejtingsidor.

Men varning fr dryga tjejer som tror att dom kan f vem dom vill.

O skriv i din profil att du letar ngon som har barn.
Citera
2015-03-06, 20:04
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det gr jag jmt men deras frldrar blir s jkla sura
Sjuka helvete
Men som alla andra, det r svrare att hitta en icke barnhavande morsa p dejtingsidor etc
Citera
2015-03-06, 20:06
Medlem
Happypancake r ju en klassiker i sammanhanget.
Citera
2015-03-06, 20:06
Medlem
Bluebeast72s avatar
Yogakurser, friskis o svettis..brja ditt skande dr..bara massa ensamma morsor.
Citera
2015-03-06, 20:07
Medlem
Som redan nmnts s kan du ju testa ntdejting, har hrt att det r mnga ensamstende mammor som r medlemmar dr. Numera r det ju s pass vanligt med ensamstende frldrar s att hitta en singelmamma tror jag egentligen inte ngot strre problem fr dig. r ju bara att du skriver att du vill trffa ngon som har barn s lser det sig skert.
Citera
2015-03-06, 20:08
Bannlyst
Ja men dejtingsidor har jag fan inte tid med och jag knner mig som ett luder varje gng jag tnker p att jag ska registrera mig p en sdan.

ven om jag gjorde det s skulle jag inte ha mer n Max en timme i veckan att lgga p den, typ som Facebook, s det knns ju ganska meningslst d.

Att ragga p lekplatser/Ikea r ju lnlst d jag knner dom flesta som gr dit.
Senast redigerad av W3s 2015-03-06 kl. 20:09. Anledning: Felstavat
Citera
2015-03-06, 20:10
Medlem
Citat:
Ja men dejtingsidor har jag fan inte tid med och jag knner mig som ett lider varje gng jag tnker p att jag ska registrera mig p en sdan.

ven om jag gjorde det s skulle jag inte ha mer n Max en timme i veckan att lgga p den, typ som Facebook, s det knns ju ganska meningslst d.

Det r ju svrt om du inte har tid att trffa ngon. Du fr vl frska hitta ngot annat stlle som inte knns meningslst. Inte s ltt att ge ngra direkta frslag d du verkar ha s extremt lite tid ver.
Citera
2015-03-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ja men dejtingsidor har jag fan inte tid med och jag knner mig som ett luder varje gng jag tnker p att jag ska registrera mig p en sdan.

Finns knappast ngot snabbare stt att ragga n p ntet. Hur ska du trffa tjejerna d? Genom telepati?
Citera
2015-03-06, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det r ju svrt om du inte har tid att trffa ngon. Du fr vl frska hitta ngot annat stlle som inte knns meningslst. Inte s ltt att ge ngra direkta frslag d du verkar ha s extremt lite tid ver.

Jod jag har tid ver men ingen som jag vill slsa p att sitta framfr datorn/mobilen, d r jag hellre ute i skogen eller ngot annat som r vrt att gra. Jag har aldrig letat efter en tjej frut utan de har mer bara kommit av sig sjlvt. Men nu vill jag ju ha en tjej med barn och d blev det helt pltsligt jvligt svrt :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in