• 1
  • 2
2015-03-06, 19:56
Bannlyst
Hej.

Jag har ett problem som jag stör mig jävligt mycket på. Sen jag gjorde slut med mitt ex har jag bestämt mig för att aldrig ha en flickvän som inte har barn själv men det är fan omöjligt att hitta singelmammor. Alla tjejer jag fått hem eller dejtat sen dess har inte haft barn.

Jag vet ju att man inte hittar dom på krogen så ofta för dom som har barn går oftast hem ganska tidigt och jag brukar gå ut efter 00 tiden, men jag är inte så intresserad av att ragga på krogen ändå.

Är det någon som har något tips på hur fan man ska kunna gå till väga? Jag älskar att ha barn omkring mig och jag gillar att vara ute och leka, ut på utflykter i skogen och så vidare men av vissa anledningar vill jag inte ha ett eget barn till just nu.

Jag ser ganska bra ut och har ett bra liv och tjejer har aldrig varit ett problem, men nu när man är ute efter en viss sak hos en tjej verkar det ha blivit helt omöjligt.

Hjälp?
Citera
2015-03-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av W3s
Hej.

Jag har ett problem som jag stör mig jävligt mycket på. Sen jag gjorde slut med mitt ex har jag bestämt mig för att aldrig ha en flickvän som inte har barn själv men det är fan omöjligt att hitta singelmammor. Alla tjejer jag fått hem eller dejtat sen dess har inte haft barn.

Jag vet ju att man inte hittar dom på krogen så ofta för dom som har barn går oftast hem ganska tidigt och jag brukar gå ut efter 00 tiden, men jag är inte så intresserad av att ragga på krogen ändå.

Är det någon som har något tips på hur fan man ska kunna gå till väga? Jag älskar att ha barn omkring mig och jag gillar att vara ute och leka, ut på utflykter i skogen och så vidare men av vissa anledningar vill jag inte ha ett eget barn till just nu.

Jag ser ganska bra ut och har ett bra liv och tjejer har aldrig varit ett problem, men nu när man är ute efter en viss sak hos en tjej verkar det ha blivit helt omöjligt.

Hjälp?

Ragga på lekplatser eller vid IKEAS bollhav!
Go for it!
Citera
2015-03-06, 19:59
Medlem
Skämtar du? På dejtingsidor är det ju nästan svårare att hitta en kvinna som inte har barn. Om det är något internet kryllar av så är det ju singelmammor. Bara vraka och välja dom är tacksamma...
Citera
2015-03-06, 20:02
Medlem
Dejtingsidor.

Men varning för dryga tjejer som tror att dom kan få vem dom vill.

O skriv i din profil att du letar någon som har barn.
Citera
2015-03-06, 20:04
Medlem
knArkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Det gör jag jämt men deras föräldrar blir så jäkla sura
Sjuka helvete
Men som alla andra, det är svårare att hitta en icke barnhavande morsa på dejtingsidor etc
Citera
2015-03-06, 20:06
Medlem
Happypancake är ju en klassiker i sammanhanget.
Citera
2015-03-06, 20:06
Medlem
Bluebeast72s avatar
Yogakurser, friskis o svettis..börja ditt sökande där..bara massa ensamma morsor.
Citera
2015-03-06, 20:07
Medlem
Som redan nämnts så kan du ju testa nätdejting, har hört att det är många ensamstående mammor som är medlemmar där. Numera är det ju så pass vanligt med ensamstående föräldrar så att hitta en singelmamma tror jag egentligen inte något större problem för dig. Är ju bara att du skriver att du vill träffa någon som har barn så löser det sig säkert.
Citera
2015-03-06, 20:08
Bannlyst
Ja men dejtingsidor har jag fan inte tid med och jag känner mig som ett luder varje gång jag tänker på att jag ska registrera mig på en sådan.

Även om jag gjorde det så skulle jag inte ha mer än Max en timme i veckan att lägga på den, typ som Facebook, så det känns ju ganska meningslöst då.

Att ragga på lekplatser/Ikea är ju lönlöst då jag känner dom flesta som går dit.
Senast redigerad av W3s 2015-03-06 kl. 20:09. Anledning: Felstavat
Citera
2015-03-06, 20:10
Medlem
Citat:
Ja men dejtingsidor har jag fan inte tid med och jag känner mig som ett lider varje gång jag tänker på att jag ska registrera mig på en sådan.

Även om jag gjorde det så skulle jag inte ha mer än Max en timme i veckan att lägga på den, typ som Facebook, så det känns ju ganska meningslöst då.

Att ragga på lekplatser/Ikea är ju lönlöst då jag känner dom flesta som går dit.

Det är ju svårt om du inte har tid att träffa någon. Du får väl försöka hitta något annat ställe som inte känns meningslöst. Inte så lätt att ge några direkta förslag då du verkar ha så extremt lite tid över.
Citera
2015-03-06, 20:11
Medlem
Citat:
Ja men dejtingsidor har jag fan inte tid med och jag känner mig som ett luder varje gång jag tänker på att jag ska registrera mig på en sådan.

Finns knappast något snabbare sätt att ragga än på nätet. Hur ska du träffa tjejerna då? Genom telepati?
Citera
2015-03-06, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Det är ju svårt om du inte har tid att träffa någon. Du får väl försöka hitta något annat ställe som inte känns meningslöst. Inte så lätt att ge några direkta förslag då du verkar ha så extremt lite tid över.

Jodå jag har tid över men ingen som jag vill slösa på att sitta framför datorn/mobilen, då är jag hellre ute i skogen eller något annat som är värt att göra. Jag har aldrig letat efter en tjej förut utan de har mer bara kommit av sig självt. Men nu vill jag ju ha en tjej med barn och då blev det helt plötsligt jävligt svårt :/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in