2015-04-09, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Jag har förstahandskällor men du och alla andra är ju såklart rätt naiva om ni tror att jag röjer dem. Sorry, men så är det. Jag sitter inte och hittar på. Om ni bara visste alla stories jag hört från KHL och Ryssland. Tro mig, spelarna är där enbart för pengarna. Livet i Ryssland lockar inte det minsta. För spelarna själva är det fint med fina lägenheter och hotell men misären är påtaglig. Alkoholismen är utbredd och det finns många inom föreningarna som är renodlade suputer. Sportchefer, massörer, materialare o.s.v.

I vissa lag är det maffiabossar som leker sportchef och så vidare. Jag önskar att någon spelare med en längre karriär i KHL skrev en bok om sina upplevelser.

Detta du skriver vet alla redan och kan dessutom googla fram. Så du är inte det minsta trovärdig i dina första hands uppgifter,lika mycket som när Dr Phil använder Wennerholm eller vad han heter på Aftonbladet som källa till Rajalas lön i Färjestad.

Citat:
Ursprungligen postat av pontasss
Mange Johansson avslutar sin karriär.
http://www2.lhc.eu/artikel/66242/

På något sätt känns det vemodigt, även om studen är inne. Jag hoppas att han fortsätter på något sätt inom klubben. Skulle gärna vilja se honom som backutvecklare i ungdomsverksamheten och kanske som assisterande coach i A-laget framöver.

Det har redan kvinnomisshandlaren Max Grinndal redan avslöjat

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Jag vet av spelare som fått betalt i dollar.

Vem?
Nu har du chansen att var lite trovärdig.

Förövrigt så har Färjestad gett Nygren ett kontrakt.
Och om inte något nämnt det så har Leksand värvat BIKs Alexander Ytterell. Alexander stod för 30 poäng i säsongens allsvenska 8-22 på 50 matcher.
Citera
2015-04-09, 21:35
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Feministisk kommunisthockey med vassa armbågar och djuplodande poem Det verkar fara lite åt alla håll för kvartsfinalisterna i Delfinen. Ena ögonblicket läser man att dom ska kopiera Skellefteås sätt att spela hockey, i nästa ögonblick värvar dom tillbaka Huvudjägaren och skriver kontrakt med brunkare. Det blir nog som vanligt...

Förstår att du har svårt att dölja din avundsjuka efter denna mycket fina kontraktsförlängning.

För 2 år sedan tyckte du dock så här:

Men om jag nu förstår hockeytänkandet rätt, måste väl ändå Johan Forsberg, en irrationell målgörare vara bra mycket bättre att ha än Oscar Sundh, som är bra på vadå..?

Jag hoppas verkligen att det finns en plats för Forsberg i Skellefteå AIK. Om inte finns det anledning att lyckönska den klubb som tar honom.

https://www.flashback.org/p43212477#p43212477
Citera
2015-04-09, 22:05
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Förstår att du har svårt att dölja din avundsjuka efter denna mycket fina kontraktsförlängning.

Men om jag nu förstår hockeytänkandet rätt, måste väl ändå Johan Forsberg, en irrationell målgörare vara bra mycket bättre att ha än Oscar Sundh, som är bra på vadå..?

Jag hoppas verkligen att det finns en plats för Forsberg i Skellefteå AIK. Om inte finns det anledning att lyckönska den klubb som tar honom.

Touché!
Citera
2015-04-09, 22:18
Medlem
Illusioners avatar
Citat:

Snyggt grävt!
Citera
2015-04-09, 22:30
Medlem
Painfields avatar
Citat:

Orka spara något som någon har skrivit för 2 år sedan och sen sitta och vänta på att något motsägelsefullt ska komma från samma användare och så - BAM! Gotcha!

Citera
2015-04-09, 22:34
Medlem
Mikojans avatar
Citat:

Jag hade fel och AIK gjorde rätt.
Citera
2015-04-09, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag hade fel och AIK gjorde rätt.
Det är ju så att Skaik hade jobbat med våldspsykopaten dagligen och kommit fram till vilken galning det var frågan om. Sånt där är inte lika lätt för utomstående att få reda på. Nu har tiden gjort sitt och alla vet att det är en galning och alla vid sunda vätskor vill inte ha psykot i sitt lag...
Citera
2015-04-09, 23:03
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Det är ju så att Skaik hade jobbat med våldspsykopaten dagligen och kommit fram till vilken galning det var frågan om. Sånt där är inte lika lätt för utomstående att få reda på. Nu har tiden gjort sitt och alla vet att det är en galning och alla vid sunda vätskor vill inte ha psykot i sitt lag...

Så det är lite därför som HV är intresserade av att få tillbaka Thörnberg? Man tänker att galningarna tar ut varandra?
Citera
2015-04-09, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Så det är lite därför som HV är intresserade av att få tillbaka Thörnberg? Man tänker att galningarna tar ut varandra?
Va!? Thörnberg är ingen våldspsykopat. Dessutom gör han poäng. Är du på flaskan nu igen?
Citera
2015-04-09, 23:28
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Painfield
Orka spara något som någon har skrivit för 2 år sedan och sen sitta och vänta på att något motsägelsefullt ska komma från samma användare och så - BAM! Gotcha!

Haha. Vad menar du med att sitta och spara? Tror du jag sitter med en gigantisk serverhall i köket eller?
Citera
2015-04-09, 23:36
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Haha. Vad menar du med att sitta och spara? Tror du jag sitter med en gigantisk serverhall i köket eller?
Givet att du kör arkiv med mappar. I fysisk form. Antagligen i källaren.

BallaKlava P.I.
Senast redigerad av Illusioner 2015-04-09 kl. 23:49.
Citera
2015-04-10, 00:17
Medlem
hashish-boys avatar
Frölunda har en del vettiga supportrar eller iaf nyktra... Efter maraton matchen var fhc bara ett spööke...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in