Citat:
Jag har förstahandskällor men du och alla andra är ju såklart rätt naiva om ni tror att jag röjer dem. Sorry, men så är det. Jag sitter inte och hittar på. Om ni bara visste alla stories jag hört från KHL och Ryssland. Tro mig, spelarna är där enbart för pengarna. Livet i Ryssland lockar inte det minsta. För spelarna själva är det fint med fina lägenheter och hotell men misären är påtaglig. Alkoholismen är utbredd och det finns många inom föreningarna som är renodlade suputer. Sportchefer, massörer, materialare o.s.v.
I vissa lag är det maffiabossar som leker sportchef och så vidare. Jag önskar att någon spelare med en längre karriär i KHL skrev en bok om sina upplevelser.
I vissa lag är det maffiabossar som leker sportchef och så vidare. Jag önskar att någon spelare med en längre karriär i KHL skrev en bok om sina upplevelser.
Detta du skriver vet alla redan och kan dessutom googla fram. Så du är inte det minsta trovärdig i dina första hands uppgifter,lika mycket som när Dr Phil använder Wennerholm eller vad han heter på Aftonbladet som källa till Rajalas lön i Färjestad.
Citat:
Mange Johansson avslutar sin karriär.
http://www2.lhc.eu/artikel/66242/
På något sätt känns det vemodigt, även om studen är inne. Jag hoppas att han fortsätter på något sätt inom klubben. Skulle gärna vilja se honom som backutvecklare i ungdomsverksamheten och kanske som assisterande coach i A-laget framöver.
http://www2.lhc.eu/artikel/66242/
På något sätt känns det vemodigt, även om studen är inne. Jag hoppas att han fortsätter på något sätt inom klubben. Skulle gärna vilja se honom som backutvecklare i ungdomsverksamheten och kanske som assisterande coach i A-laget framöver.
Det har redan kvinnomisshandlaren Max Grinndal redan avslöjat
Vem?
Nu har du chansen att var lite trovärdig.
Förövrigt så har Färjestad gett Nygren ett kontrakt.
Och om inte något nämnt det så har Leksand värvat BIKs Alexander Ytterell. Alexander stod för 30 poäng i säsongens allsvenska 8-22 på 50 matcher.
Det verkar fara lite åt alla håll för kvartsfinalisterna i Delfinen. Ena ögonblicket läser man att dom ska kopiera Skellefteås sätt att spela hockey, i nästa ögonblick värvar dom tillbaka Huvudjägaren och skriver kontrakt med brunkare. Det blir nog som vanligt...