2015-03-31, 11:17
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Inte ett rätt..

Sitter du bara och höftar? Vad får du ut av det?

Har du inte lärt dig att han alltid sitter och gissar..

Hur ofta har han haft rätt? Vissa gånger när man redan kan leta reda på vilka spelarna är så har han väl skrivit det här och sen hävdat att han har haft rätt, men mer än så är det ju inte. Lite gulligt att han anstränger sig så mycket för att folk ska tro att han har en aning om vad som händer i Färjestad i alla fall.

Hursom, Skogs kan nog bli nyttig i Färjestad. Även om det känns som om de verkligen behöver förbättra med ännu bättre spelare för att bli ett lag för top6. Det ska bli intressant att se vart det tar vägen för dem, det känns lite som om de har varit på väg åt fel håll ett tag nu.
Citera
2015-03-31, 11:56
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Om du ska ha 100% garantier så får du nog hålla dig till en annan tråd. Detta är silly och här kommer det spekuleras fullständigt av mig och andra.

Men diagnos kanske inte kan ta in det?

Haha, ska vi säga att det kommer en atombomb imorgon när vi ändå håller på?
Citera
2015-03-31, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srednal
Och varför skulle det inte förvåna dig?

Blivit ett radarpar med Freddan, och vart Freddan hör hemma vet vi. Lechtaler och Sjöström har varit nere och besökt Lugano vid några tillfällen, både pratat med Pettersson och Klasen. Bibehålla samt bygga en relation för framtiden.
Citera
2015-03-31, 11:59
Medlem
Embas avatar
För att inte verka som en clown så drar jag vill till med ett rykte.

HV har en back klar men som för närvarande spelar slutspel.

Finns det substans i det hela så är det precis en sådan back jag vill se i HV.
Citera
2015-03-31, 12:02
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
För att inte verka som en clown så drar jag vill till med ett rykte.

HV har en back klar men som för närvarande spelar slutspel.

Finns det substans i det hela så är det precis en sådan back jag vill se i HV.

Fast det är väl en rätt luddig beskrivning - en back som spelar slutspel. Det kan ju vara vad som helst. Allt från en landslagsback som spelar 22 minuter per match till en 21-åring som sitter på bänken.
Citera
2015-03-31, 12:11
Medlem
Pancevs avatar
skrev för några veckor sen om att DIF hade lagt bud till både Tony Mårten o Thoresen o fått muntlig halv-acceptens (avhängigt på Schweiz).

Tony valde schweiz i 1+1 och om KG Stoppel har sumpat Thoresen dealen till en annan SHL klubb skulle jag bli oerhört besviken...schweiz är en annan sak (de säger ju att det är ute ur bilden).

Tony ska bygga hus utanför sthlm o jag gissar att Thoresens ryktade 1+1 kontrakt hänger på vad Tony gör sitt andra år...rätt troligt att de spelar ihop igen nästa år, sen om det blir DIF, annan SHL klubb eller schweiz får man se.
Citera
2015-03-31, 12:19
Medlem
simonahs avatar
Sundlöv och JeppeO till KHK som så många har pratat om. Svartvadet misslyckas ännu en gång.
Citera
2015-03-31, 12:31
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonah
Sundlöv och JeppeO till KHK som så många har pratat om. Svartvadet misslyckas ännu en gång.
Modo förlorar en egen produkt till Karlskrona Nu är det bara att invänta några usla ahl spelare.
Citera
2015-03-31, 12:34
Medlem
JoshTees avatar
Jocke Eriksson verkar bli ny sportchef i DIF. Backas upp av Stoppel tills vi hittat en till. Tanken är att ha två som delar på rollen.
Citera
2015-03-31, 12:37
Medlem
Godslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonah

Modo erbjöd han inte ens ett kontrakt.
Citera
2015-03-31, 12:42
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Modo förlorar en egen produkt till Karlskrona Nu är det bara att invänta några usla ahl spelare.

Ett par usla spelare från ahl och 2-3 stycken från Timrå som det brukar se ut när modos sportchef gör bort sig. Om vi mot förmodan lyckas hitta en bra spelare så lämnar han direkt efter säsongen. Vem vill spela i denna sunkiga förening?
Citera
2015-03-31, 12:44
Medlem
simonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godslayer
Modo erbjöd han inte ens ett kontrakt.

Som jag skrev, Svartvadet misslyckas gång på gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in