2015-08-22, 00:22
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Kan Billins prestera bättre än i Luleå så ser det ju helt ok ut. Inte i toppen dock.
Håller med. Billins fick inte riktigt till det offensivt, samtidigt som han kändes ganska vek och nästan rädd i närkamper. Levde inte alls upp till förväntningarna förra säsongen.
Citera
2015-08-22, 16:57
Medlem
"Vi har ju faktiskt levererat 4 spelare till NHL i år, det tror jag är snudd på rekord för en och samma klubb på ett år."
Nej Osten, det är det inte.
Citera
2015-08-22, 17:15
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
"Vi har ju faktiskt levererat 4 spelare till NHL i år, det tror jag är snudd på rekord för en och samma klubb på ett år."

Vad är rekordet på då?
Citera
2015-08-22, 17:40
Medlem
Citat:
Vad är rekordet på då?
Ingen aning men bara ifjol drog ju 7 från oss.
Citera
2015-08-22, 17:43
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Vad är rekordet på då?
Måste ju vara över fyra. Brynäs hade fyra spelare som skrev på för NHL-lag året de vann guld. Tre stycken året innan. Har svårt att tro att fyra skulle vara något sorts rekord.
Citera
2015-08-22, 17:43
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Måste ju vara över fyra. Brynäs hade fyra spelare som skrev på för NHL-lag året de vann guld. Tre stycken året innan. Har svårt att tro att fyra skulle vara något sorts rekord.

Nu sa han ju snudd på. Allltså nära rekordet inte att det skulle vara rekordet. Fast han kanske har lika dålig koll som jag på detta.
Citera
2015-08-22, 17:44
Medlem
Citat:

Är det Ostens fantasier?
Citera
2015-08-22, 17:45
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Nu sa han ju snudd på. Allltså nära rekordet inte att det skulle vara rekordet. Fast han kanske har lika dålig koll som jag på detta.

Citat:

Att det skulle vara nära ett rekord finner jag osannolikt.
Citera
2015-08-22, 17:53
Medlem
siryessirs avatar
Citat:

Alm, Karlsson, Lindström, Sundqvist, Bellemare, Arvidsson och?

Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Att det skulle vara nära ett rekord finner jag osannolikt.

Då hade han helt enkelt fel. Lyssnade inte på intervjun för egen del utan var mest intresserad av rekordet egentligen låg på.
Citera
2015-08-22, 17:58
Medlem
Citat:
Alm, Karlsson, Lindström, Sundqvist, Bellemare, Arvidsson och?

Då hade han helt enkelt fel. Lyssnade inte på intervjun för egen del utan var mest intresserad av rekordet egentligen låg på.
Emanuelsson.
Citera
2015-08-22, 18:10
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Emanuelsson.

Så var det ja.
Citera
2015-08-22, 21:29
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Efter ett antal träningsmatcher och nu CHL-matchen så kan man bara konstatera att Luleå Hockey har det tuffaste lag man ställt på isen någonsin.

Vi har hur många galningar som helst i laget och idag var det en fröjd att se hela laget leta tacklingar, byte efter byte. Vi måste ha fått in 30 rejäla proppar på Lukko och i sista perioden såg man ju hur deras backar hellre slog en icing än att ta en propp.

Det är kul att se hur vår upprustning också ger mindre spelare lite större ballar. En sån som Micflikier är ju otroligt aggressiv och det med vetskap om att det finns alltid nån som backar honom.

Jag skiter i resultaten i vinter - jag kommer gå på hockey för att se mitt lag smälla på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in