2015-05-19, 18:41
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Ja, det är nog tveksamt.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/article10959976.ab
Vad barn sa till barn för en lång tid sedan sitter nog inte alltför djupt inpräntat i Perssons hjärta.

Pajen har ett Leksandshjärta, men kommer han tillbaka så lär det var finansierat utifrån, ryktas att han har ett ganska saftigt erbjudande från Leksand att ta ställning till.
Citera
2015-05-19, 18:42
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Nej tror Luleå backar faktiskt om det visar sig att han håller sig till den summan.

Det ska vi verkligen hoppas. Värre överpris har jag aldrig hört på maken till. Oanständigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Dygdepladdrare
Division 1 östra. Men spelarna jag frågade om kommer ju från TV-serierna

Grattis till Anders Eldebrink! Första riktiga backlegenden ni har i Rögle. Stort.
Bortsett från #5 Sverker förstås. Men det var ju ett tag sedan, på 70-talet, när klubben var nästan ny.

Eldebrink är grym. Men då är han också född i Norrbotten. Har du inte glömt bort Kenny förresten?
Citera
2015-05-19, 18:50
Medlem
Dygdepladdrares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Ville bara bråka litet med dig.
Hoppas att ni går upp.
Positiv energi behövs från publiken i Axa, ni kan inte bara gnälla upp ert lag.
Vi ska göra ett försök, låt oss kalla det gnäll-tåget.
Sverker Torstensson spelade inte i Rögle på 70-talet såg jag nu. på 60- och på 80-talet var han där. Skön karaktär i alla fall, ,pajade förtjänstfullt Niklas Wikegårds karriär med en knätackling.

Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Eldebrink är grym. Men då är han också född i Norrbotten. Har du inte glömt bort Kenny förresten?
Kenny Brääk? Nej.
Citera
2015-05-19, 20:25
Medlem
von_Ss avatar
Jag vill också se Tjockis-Salo i något lag. En man som gör som han vill utan att bry sig om andra på gott och ont. Det finns nog många klubbar som skulle må bra av ett Salo-år eller två, men för helvete inte tre.
Citera
2015-05-19, 20:39
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag vill också se Tjockis-Salo i något lag. En man som gör som han vill utan att bry sig om andra på gott och ont. Det finns nog många klubbar som skulle må bra av ett Salo-år eller två, men för helvete inte tre.

Salo ska man max ge 120 dagar i modoS organisation. Annars skiter det sig kapitalt. Pasolini intygar.
Senast redigerad av BallaKlava 2015-05-19 kl. 20:41.
Citera
2015-05-19, 20:43
Medlem
wemas avatar
Citat:
Salo ska man max ge 120 dagar i modoS organisation. Annars skiter det sig kapitalt. Pasolini intygar.

Finurligt där.
Citera
2015-05-19, 20:46
Medlem
Dygdepladdrares avatar
Citat:
Olof Palme kommenterar hur det gick till i Salorepubliken:
https://www.youtube.com/watch?v=9v6xUu1Nzlw
Citera
2015-05-19, 21:36
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Det ska vi verkligen hoppas. Värre överpris har jag aldrig hört på maken till. Oanständigt.

Det är Kuriren som hittar på så inget att ta på allvar. Det där är fantasisummor som inte stämmer.
Citera
2015-05-19, 21:50
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Det är Kuriren som hittar på så inget att ta på allvar. Det där är fantasisummor som inte stämmer.
Är det dina källor som säger det?
Citera
2015-05-19, 21:52
Medlem
BallaKlavas avatar
Jag tycker att den senaste tidens finska fokus sett med Luleå-ögon varit en aning ensidigt. Förståeligt med tanke på mediahypen kring poängmännen. Rajala i all ära, men vart är snacket om Ilari Melart? En backgigant som det ryktats om sen i vintras. Nyligt dök ryktet återigen upp. Detta är en värvning jag verkligen hoppas på. Mest för att det kan leda till många fina diskussioner framåt hösten/vintern med alla jävla gnällkärringar här på forumet som klagar på våldshockey stup i kvarten.

Alla vet hur tuffa Pelicans utger sig för att vara i sina virala reklamfilmer. Så här, och så här.

Och så gör Melart med fiskgommarna.

Sen hoppas jag vi möter Frölunda i slutspelet igen. Vågar man hoppas på en jubileumsfinal? Då täpper vi till ännu enna fesk-gom. Värva nu Osten!
Citera
2015-05-19, 22:20
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Är det dina källor som säger det?

Vad säger dina övriga lakejer på FB?
Citera
2015-05-20, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte

Vad är sanningen då?
Vad säger dina källor då?

Är du troll eller inte?
Trodde Rajala ville spela gratis i Fuleå. En anrik och vinnande klubb. Klubben som gått först i hockey sverige. Ryggraden i svensk hockey

För övrigt så kan väl Fuleå fixa detta med skatten,sådant har ni ju erfarenhet av sedan tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in