2015-07-01, 18:27
Medlem
wemas avatar
Så om Andreas Johansson drog på sig grillorna igen och började lira för LIF så skulle jag alltså kalla honom för hemvändare. Njaaaa.
Citera
2015-07-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Så om Andreas Johansson drog på sig grillorna igen och började lira för LIF så skulle jag alltså kalla honom för hemvändare. Njaaaa.
Okej definitionen är kanske inte den allra bästa men alla fattar ju vad som menas.
Citera
2015-07-01, 18:44
Medlem
Displaceds avatar
Varför heter det hemvändare om det inte syftar på hem? Får ni för lite syre i Ö-vik?
Citera
2015-07-01, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Varför heter det hemvändare om det inte syftar på hem? Får ni för lite syre i Ö-vik?
Du missförstår ju hela grejen. Han återvänder till en klubb som han tidigare spelat för vilket är hur tydligt som helst. Visst, Aftonbladet vinklar det hela överdrivet mycket då han bara gjort en säsong hos oss,men jag kan fortfarande inte förstå vad vissa inte fattar? Så vitt jag vet så kallas man ju hemvändare om man återvänder till en tidigare klubb. Enkel logik.
Citera
2015-07-01, 18:58
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Du missförstår ju hela grejen. Han återvänder till en klubb som han tidigare spelat för vilket är hur tydligt som helst. Visst, Aftonbladet vinklar det hela överdrivet mycket då han bara gjort en säsong hos oss,men jag kan fortfarande inte förstå vad vissa inte fattar? Så vitt jag vet så kallas man ju hemvändare om man återvänder till en tidigare klubb. Enkel logik.
Enligt Aftonbladet och dig kallas det för hemvändare. För oss andra betyder det att man återvänder hem.
Citera
2015-07-01, 19:02
Medlem
Stegens avatar
Kan undra om Modomobben hade ansett Salamilla som en "hemvändare"
Citera
2015-07-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Enligt Aftonbladet och dig kallas det för hemvändare. För oss andra betyder det att man återvänder hem.
Ja då är vi väl överens? Vad skulle skillnaden vara menar du?
Citera
2015-07-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Kan undra om Modomobben hade ansett Salamilla som en "hemvändare"
Salmonella spelade typ 2 månader i Modo så det där var nog den sämsta jämförelse jag sett Det roligaste är att folk inte förstår det självklara här. Behövs inte ens en diskussion.
Citera
2015-07-01, 19:35
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Du missförstår ju hela grejen. Han återvänder till en klubb som han tidigare spelat för vilket är hur tydligt som helst. [...] Så vitt jag vet så kallas man ju hemvändare om man återvänder till en tidigare klubb. Enkel logik.
Citat:
Salmonella spelade typ 2 månader i Modo så det där var nog den sämsta jämförelse jag sett
Enkel logik, svårt för dig.
Citera
2015-07-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Enkel logik, svårt för dig.
Okej Aftonbladets definition är inte den bästa det medges men principen är ju fortfarande densamma.
Citera
2015-07-01, 19:41
Medlem
crillecrilles avatar
Varför hänger ni upp er på något Aftonbladet har kokat ihop? Det är ju bara tomma ord i vilket fall som helst. Hemvändare, återvändare, kappvändare... Skitsamma.
Senast redigerad av crillecrille 2015-07-01 kl. 19:49.
Citera
2015-07-01, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Varför hänger ni upp er på något Aftonbladet har kokat ihop? Det är ju bara tomma ord i vilket fall som helst. Hemvändar, återvändare, kappvändare... Skitsamma.
Äntligen någon med lite vett under pannbenet! Otroligt hur man kan göra en så stor sak av något så simpelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in