Citat:
Ursprungligen postat av
springpojkar0nr1
Jo det är dom nog...
Ni har fel om ursprung och drar in deras familjer.. Hälften av er är ju själva rasister/nasister men som bara spyr ur er era vidriga åsikter och propaganda här på Flashback... Dom må vara kriminella men nu är dom snart begravda och vad fan ni än säger kommer inte ge er sanningen fortare.. För repekt till dom inblandades anhöriga borde ni låta dom få sörja och begrava sina barn åtminstone en kort stund innan ni kör igång med era sårande och orrelevanta inlägg.. Ja dom var kriminella men jag vet att alla tre klappat på Våldäktsman och pedofiler... Har ni visat civilkurage nån gång? Nej skulle inte tro det, lyser igenom vilka kycklingar mi är innerst inne.. Efter denna sorg CA kommer få bära med sig efter att ha förlorat sin än i en sådan tragisk och meningslös olycka , så är jag säker på att han aldrig kommer titta åt ett brotts håll... I alla fall för att hedra sin vän och börja visa vilket jävvla slöseri och ondska all sorts brottslighet... Sorgligt att en vän(2 unga killar) behöver dö och så många sörja livet igenom för att andra sak få en väckarklocka och inse vilket jävla skit liv det är att leva som kriminell... Alla dödsfall är tragiska men detta kändes så jävla billigt och vad dom än ställt till med så hoppas jag detta blir en väckarklocka för hela samhället... Ni sårar många anhöriga med en del av era inlägg, jag ber er vänligen att sluta med det tills människor fått sörja .. Dom och inte deras anhöriga som har sysslat med brottslighet och så sluta straffa dom efterlevande som ej gjort gjort en fluga illa under sitt liv....
Tror du ingen här inne vid något tillfälle visat civilkurage?
Sen att du tycker det är civilkurage stt "klappa på våldtäktsmän och pedofiler" är ju lite märkligt. Vem avgör då vad som är civilkurage? Kan jag då misshandla en person som kört mot rött eller snattat en snickers? För det tycker jag är civilkurage.
Ditt civilkurage är inte ett skit värt om du sitter och bygger bomber som är till för att skada person eller egendom, då förtjänar du att sprängas till döds. Om de anhöriga nu är så jävla ledsna som du påstår så att de skall få sörja ifred då borde dem inte sitta här och läsa, enkelt löst, sörg istället för att sitt här å läs.
Den här händelsen fick absolut vackraste och finaste avslut, de bet sig själva lite lätt i svansen kan man säga.
Evolutionen gör sitt jobb.