2020-04-24, 08:23
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hur kan man skicka hem Mona-Lisa framför den ap-tråkiga Josefine? Det enda hon gör är att sitta i soffan och leka pryd

Säkert bara ute temporärt, så dennis hinner strula runt innan hon kommer tillbaka.
Citera
2020-04-24, 09:07
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Standard.
King Leonidas saknas ju. Annars hatade jag Haidar först, men insåg att hans dåliga alkoholsinne ställde till med en del roligt trots allt.

Hoppas han kör PH nån gång. Skulle kört Marcelo-style: 'Knulla alla brudar runt lillfingret'

Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Hur kan man skicka hem Mona-Lisa framför den ap-tråkiga Josefine? Det enda hon gör är att sitta i soffan och leka pryd

Tydligen ska Jossan haft en deal med produktionen. Hennes plugg i LA kunde inte vänta. Så 8 dagar fick väl räcka.
Citera
2020-04-25, 23:18
Medlem
Luckyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Standard.
King Leonidas saknas ju. Annars hatade jag Haidar först, men insåg att hans dåliga alkoholsinne ställde till med en del roligt trots allt.

Och morgonen efter hans snefyllor är han ändå övertygad att han inte gjort något fel haha
Citera
2020-04-26, 01:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Hoppas han kör PH nån gång. Skulle kört Marcelo-style: 'Knulla alla brudar runt lillfingret'
Annars tror jag med rätt umgänge att Marcelo hade varit jävligt kul inne i huset. Hade nog styrt upp en del kaos.
Citera
2020-04-28, 00:20
Medlem
Nina är så jävla Galen, sjukt bra deltagare. Emma är ju bara trasig?
Citera
2020-04-28, 00:28
Medlem
starxs avatar
Nina är lika obehaglig och psykiskt störd som hon är i alla program. Man blir fan aldrig besviken. Däremot förstår jag inte hur hon lyckas lura in de stackars dårarna i förhållande med henne. Marcello ska vara glad att han klarade sig ur det levande.
Citera
2020-04-28, 01:40
Medlem
MrsVanity1s avatar
Emma är falsk på en helt ny nivå .
Fy fan !
Något fel på henne.
Citera
2020-04-28, 03:29
Finns det nån oskönare person än Sara boley? Skönt att alex kom in, hoppas trion Adrian Arvid Alex går hårt på henne! Sätt dig själv ner i båten haha
Citera
2020-04-30, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Finns det nån oskönare person än Sara boley? Skönt att alex kom in, hoppas trion Adrian Arvid Alex går hårt på henne! Sätt dig själv ner i båten haha

Ja det gör det. Nina Glimsell. Sara kan åtminstone vara lite rolig och underhållande. Nina har däremot en personlighet som är totalt avtändande.
Citera
2020-05-01, 20:21
Medlem
Vad ser killarna hos Nina? Visst hon är lite söt i ansiktet, men är på gränsen till mullig/överviktig och har ett sjukt ocharmigt dampigt temperament.

Kan ju säga att Dennis ligger 100 ggr över hennes nivå och det säger jag som straight kille.
Citera
2020-05-01, 20:54
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Vad ser killarna hos Nina? Visst hon är lite söt i ansiktet, men är på gränsen till mullig/överviktig och har ett sjukt ocharmigt dampigt temperament.

Kan ju säga att Dennis ligger 100 ggr över hennes nivå och det säger jag som straight kille.
Hur Marcelo pallade med henne så länge är ett mysterium..
Citera
2020-05-02, 02:10
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Nina är så jävla Galen, sjukt bra deltagare. Emma är ju bara trasig?

Emma skulle man aldrig vilja ha som tjejkompis . Och till råga på allt gnäller hon av alla människor om respekt !
Ja hon verkar trasig ...hon har ingen respekt för andra och tragiskt nog ingen för sig själv heller .Det är sorgligt att se faktiskt .

Hört att hennes ökennamn nu är Knull Emma. Lite taskigt men hon är så trasig som du säger.
Senast redigerad av MrsVanity1 2020-05-02 kl. 02:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in