Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-04, 19:38
Medlem
starxs avatar
https://youtu.be/XHGGyPr-r6w

Skäms av att se detta. Vet inte om det är för att jag redan tycker Nina är så pinsam.
Videon känns bara så sjukt fejk?? Känns inte alls som dom är kära?
Dessutom räknar Nina att de varit tillsamans från första dagen i huset. Det är ju jätteskumt med tanke på att Dennis verkar dissa henne början av ex??
När Dennis försöker säga att han inte tycker det är viktigt att ha en dag så är hon snabb med att säga att de minsann räknar från dag ett i huset.
Nä herregud hoppas hon fortsätter göra bort sig, sjukt underhållande!
Senast redigerad av starx 2020-05-04 kl. 19:41.
Citera
2020-05-05, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starx
https://youtu.be/XHGGyPr-r6w

Skäms av att se detta. Vet inte om det är för att jag redan tycker Nina är så pinsam.
Videon känns bara så sjukt fejk?? Känns inte alls som dom är kära?
Dessutom räknar Nina att de varit tillsamans från första dagen i huset. Det är ju jätteskumt med tanke på att Dennis verkar dissa henne början av ex??
När Dennis försöker säga att han inte tycker det är viktigt att ha en dag så är hon snabb med att säga att de minsann räknar från dag ett i huset.
Nä herregud hoppas hon fortsätter göra bort sig, sjukt underhållande!

Kollade hennes ig, inlägget där hon går ut med att dom är tillsammans är också så pinsamt. Ser ut som en 12åring skrivit det.
Citera
2020-05-05, 09:38
Medlem
Kollade på senaste avsnittet inatt när jag inte kunde sova.

D’Rossos ex kommer in, en tjej som heter Lisa. Hon och Adrian ligger första kvällen. Anledningen är nog för att skapa drama.

Gillar D’Rosso denna säsongen. Haft svårt för honom tidigare men tycker han verkar rätt vettig? Kan ej förstå att han och Sara haft något? Sjukt omaka.

Sara och Heidar känns också så omaka?? Hur länge ska deras romans hålla innan Sara flippar och skriker på honom? Jävlar vad hon skriker. Gillar henne ändå på något sätt.
Citera
2020-05-05, 09:39
Haha fan vad jasse kommer lacka! Hon reagerar på denna säsong redan! Och tydligen var hon Lisa vänner!
Citera
2020-05-05, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polis-elin
Kollade hennes ig, inlägget där hon går ut med att dom är tillsammans är också så pinsamt. Ser ut som en 12åring skrivit det.

Hon är en fruktansvärt omogen 26-åring. Hon har varken självförtroende eller självkänsla. Det är lite psykovarning på henne. Jag avskyr Marcelo Pena men jag kan faktiskt förstå varför även han inte stod ut med henne. Sen är hon väl inte ful men hon är den som utseendemässigt av alla dom tjejer som är i huset ser ganska alldaglig nästan lite tråkigt ut.

Förmodligen kommer även den där Dennis att tröttna på henne när verkligheten smyger sig på för han. Och hon kommer att jaga och krypa efter honom på samma sätt som hon gjorde med Marcelo.
Senast redigerad av canoon 2020-05-05 kl. 15:04.
Citera
2020-05-05, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Hon är en fruktansvärt omogen 26-åring. Hon har varken självförtroende eller självkänsla. Det är lite psykovarning på henne. Jag avskyr Marcelo Pena men jag kan faktiskt förstå varför även han inte stod ut med henne. Sen är hon väl inte ful men hon är den som utseendemässigt av alla dom tjejer som är i huset ser ganska alldaglig nästan lite tråkigt ut.

Förmodligen kommer även den där Dennis att tröttna på henne när verkligheten smyger sig på för han. Och hon kommer att jaga och krypa efter honom på samma sätt som hon gjorde med Marcelo.

Tror också det blir så. Han kommer med stor sannolikhet vara otrogen och hon ta tillbaka x flera. Och få ännu sämre självkänsla.

Tycker iofs hon är väldigt söt
Citera
2020-05-05, 17:55
Medlem
Citat:
Tror också det blir så. Han kommer med stor sannolikhet vara otrogen och hon ta tillbaka x flera. Och få ännu sämre självkänsla.

Tycker iofs hon är väldigt söt

Först var han på Elin, sen var han med Mona-Lisa, sen med Emma, sen med Nina. Och hon inbillar sig att hon är den utvalda. Vänta tills han träffar Mona-Lisa igen. Det är nog den enda tjejen han såg ut att ha nån slags kemi med. Hade inte Mona-Lisa åkt ut, så hade han inte ens tittat åt Nina.

Förmodligen Nina Glimsell som har krävt av honom att bryta kontakten och avfölja henne. Hon är ju sjukligt svartsjuk med kontrollbehov. Brukar aldrig sluta bra med såna människors kärleksrelationer.

https://www.expressen.se/noje/profil...-skitbesviken/
Senast redigerad av canoon 2020-05-05 kl. 18:09.
Citera
2020-05-05, 18:09
Medlem
Citat:
Först var han på Elin, sen var han med Mona-Lisa, sen med Emma, sen med Nina. Och hon inbillar sig att hon är den utvalda. Vänta tills han träffar Mona-Lisa igen. Det är nog den enda tjejen han såg ut att ha nån slags kemi med. Hade inte Mona-Lisa åkt ut, så hade han inte ens tittat åt Nina.

Exakt. Precis såhär var det med Marcelo också, hon var aldrig hans utvalda men hon trodde/hoppades det.
Nu gör hon det IGEN. Tycker lite synd om henne. Såg du henne när hon kom in i PH för att få tillbaka Marcelo?
(Men försökte förneka det)

Hon behöver var singel och jobba på sig själv i typ 5 år.
Citera
2020-05-05, 18:23
Medlem
Citat:
Exakt. Precis såhär var det med Marcelo också, hon var aldrig hans utvalda men hon trodde/hoppades det.
Nu gör hon det IGEN. Tycker lite synd om henne. Såg du henne när hon kom in i PH för att få tillbaka Marcelo?
(Men försökte förneka det)

Hon behöver var singel och jobba på sig själv i typ 5 år.

Jag såg henne i P.H och tyckte bara att hon var tragisk. Förmodligen så hade han försökt att göra slut med henne ett flertal gånger innan men hon klamrade sig fast. När han sen fick sin chans vara med i P.H så tog han den och dessutom förmodligen för att även komma bort från henne. Och vad gör idioten jo stalkar efter honom till P.H !! Skulle inte förvåna mig om det var hon själv som föreslog ideen till produktionen.
Citera
2020-05-05, 21:50
Medlem
starxs avatar
Citat:
Jag såg henne i P.H och tyckte bara att hon var tragisk. Förmodligen så hade han försökt att göra slut med henne ett flertal gånger innan men hon klamrade sig fast. När han sen fick sin chans vara med i P.H så tog han den och dessutom förmodligen för att även komma bort från henne. Och vad gör idioten jo stalkar efter honom till P.H !! Skulle inte förvåna mig om det var hon själv som föreslog ideen till produktionen.

Ja jag har också hört att hon stalkade honom.
Tydligen ska hon efter deras senaste PH-medverkan åkt hem till marcelo och hans nuvarande flickvän Emilia. Hon bankade på och skrek och rev tydligen hans nuvarande tjej. Detta har jag hört så kan inte garantera att det är sant. Låter dock mycket troligt med tanke på hur stört hon beter sig framför kameran.

Sorgligt nog kommer det säkert sluta likadant med Dennis.. känns bara påtvingat.. tycker synd om de båda. Nina behöver terapi.
Citera
2020-05-05, 22:07
Medlem
Scamps avatar
Nu har Dennis skaffat en Youtube kanal. Alltså vafan är det med C-kändisar som varit med i förnedringstv som skaffar en kanal. En fet till dom som tror att dom kommer bli stora på YT. Jävla skämt.
Citera
2020-05-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Ja jag har också hört att hon stalkade honom.
Tydligen ska hon efter deras senaste PH-medverkan åkt hem till marcelo och hans nuvarande flickvän Emilia. Hon bankade på och skrek och rev tydligen hans nuvarande tjej. Detta har jag hört så kan inte garantera att det är sant. Låter dock mycket troligt med tanke på hur stört hon beter sig framför kameran.

Sorgligt nog kommer det säkert sluta likadant med Dennis.. känns bara påtvingat.. tycker synd om de båda. Nina behöver terapi.

Hon är en sån där tjej som har ett sjukligt bekräftelsebehov, blir kär i en kille så fort hon får lite uppmärksamhet och klamrar sig sen fast vid honom till varje pris, och som sen övergår i besatthet, svartsjuka och kontrollbehov. För guds skull människan är ju till och med svartsjuk inne i huset efter 1 dag p.g.a att hon är livrädd för att Dennis hellre ska vilja ha Emma. Det är inte ett friskt beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in