2016-06-07, 17:25
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Den som i hård konkurrens är mest IQ-befriad är ju Elin. Hur kan hon ha "känslor" för spännblatten Nenad, efter allt han sagt och gjort? Hur kan NÅGON gilla den här grisen? Inte ens hans egen morsa efter att ha sett programmet.
Citera
2016-06-08, 00:40
Medlem
Nino är en liten fjantfitta som enbart lever på ditt utseende och ryggar andra killar.

Med det självfallet inte sagt att jag gillar Nenad, men håller nästan Nino lägre.
Citera
2016-06-08, 03:08
Medlem
Nästan pinsamt att kolla på nino när han desperat försöker vara med "coola" gänget. Springer efter som en liten hund.

Sen fattar jag inte varför Nenad får sjukt mycket hat medans Adde som är minst lika äcklig om inte mer får "respekt"
Citera
2016-06-08, 16:41
Medlem
BLL-Lords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gandalfsexyman
Nästan pinsamt att kolla på nino när han desperat försöker vara med "coola" gänget. Springer efter som en liten hund.

Sen fattar jag inte varför Nenad får sjukt mycket hat medans Adde som är minst lika äcklig om inte mer får "respekt"

Adde får inte lika mycket skit för att Nenad har ett psykopatiskt beteende. Försöker bryta ner Elin. Tror att han äger henne. Jag ser rakt igenom honom när han säger saker som "du är den finaste tjejen som finns. Dina ögon är som månen" eller något annan cliche raggreplik. Han kommer slå/våldta någon tjej i framtiden det kan jag sätta pengar på. Jag har sett tillräckligt med Österländsk kvinnosyn för att känna igen det på Nenad.

Adde är bara Adde. Man vet vad man får av honom. Han springer inte runt och snackar skit om andra och försöker skapa drama. Han e även snäll mot tjejerna. Jag förutom dom två tjejerna som slåss över honom. Adde är ingen ängel. Men Nenad nej.. Han borde få det svårt i livet.
Citera
2016-06-08, 22:02
Medlem
Opal1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milkwater
Får så mycket wife beater-vibbar av Nenad, hoppas han aldrig får en tjej igen

- Känns som han bryter ner Elin när han tidigare i programmet säger saker som att de andra i gruppen inte tycker om henne och att alla tycker att hon är tråkig. Vad får man ut av att berätta en sån sak för folk?

- Sen tycker han att hon ska vara tacksam för att hon har fått "glida på hans rygg" och att att han är hennes vän

- Han är svartsjuk och kontrollerande. Hon får inte prata med vem hon vill, då får utbrott likt en dampunge i lågstadiet (medan han går runt och säger att han vill ligga med alla). Och tycker att hon ska vara glad för att han bryr sig och inte skulle låta henne fika med vem som helst.

- Under nån temafest försökte han bestämma vad hon skulle ha på sig.

- Har orealistiska förväntningar på sin och Elins relation. När de höll på med varandra agerade han och pratade med henne som att de var trolovade.

- Det är alltid någon annans fel om han är irriterad. Anklagar andra för misstag. Ida var tydligen falskast i huset eftersom hon gillar blonda och blåögda killar och nu fanns det blonda och blåögda i huset men hon knullade dom ändå inte. HAHA!

- Så tydligt hur han ändrar ton mot Elin när han vill ligga och blir en schysst snäll kille, känns lite good cop/bad cop fast i samma sjuka människa

Nenad har starka narcissistiska drag. Först kommer "lovebombing". "Alienation" sedan mot offret från de runt omkring (i detta fall människorna i huset). Sedan kommer kontrollen. Sedan "devaluation" för att till sist gå till "discard". Men även om de dumpar eller blir dumpade så kommer de försöka komma tillbaka för de behöver bekräftelse och kolla om de har kvar kontrollen. Får de inte det blir det extremt arga. Sorry för alla engelska ord men jag har läst mycket om narcs och deras metoder (dejtade en narc) så jag läste mycket på engelska om det för den bästa informationen finns på engelska. Jag skulle kunna skriva mer om denna personlighetsstörning men avslutar med att säga att han definitivt kan vara en.
Senast redigerad av Opal1 2016-06-08 kl. 22:06.
Citera
2016-06-08, 23:11
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opal1
Nenad har starka narcissistiska drag. Först kommer "lovebombing". "Alienation" sedan mot offret från de runt omkring (i detta fall människorna i huset). Sedan kommer kontrollen. Sedan "devaluation" för att till sist gå till "discard". Men även om de dumpar eller blir dumpade så kommer de försöka komma tillbaka för de behöver bekräftelse och kolla om de har kvar kontrollen. Får de inte det blir det extremt arga. Sorry för alla engelska ord men jag har läst mycket om narcs och deras metoder (dejtade en narc) så jag läste mycket på engelska om det för den bästa informationen finns på engelska. Jag skulle kunna skriva mer om denna personlighetsstörning men avslutar med att säga att han definitivt kan vara en.

Du har så rätt. Han är definitivt en narc. Är själv utbildad på sådana. För var och en står det ju fritt att googla på den störningen, så kommer samtliga att se att det stämmer.
Citera
2016-06-09, 00:39
Medlem
Opal1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
Du har så rätt. Han är definitivt en narc. Är själv utbildad på sådana. För var och en står det ju fritt att googla på den störningen, så kommer samtliga att se att det stämmer.

Han är ung men vad jag förstår är att de blir bara värre och värre med åldern också...😕
Citera
2016-06-09, 17:40
Medlem
Inte för att jag säger att ni har fel, det är ju så att han framstår som en riktig narcissist. Men detta är under speciella förutsättningar och ingen vet hur dum i huvudet han är privat. Vi får se ett par minuter med honom i veckan.

I reality sammanhang är han nog den som framställts som värst av alla dokusåpor jag sett genom åren, men jag är dock "smartare" än så att jag inte kan vinka bort att det finns en möjlighet att det är situationen, dåligt självförtroende men vågar inte visa sig sårbar i tv.

Nu är ju så klart eran teori mer trolig, men finns risk att man "jump the gun"
Citera
2016-06-09, 19:02
Medlem
Crashs avatar
Ändå lite småkul när adde och nenad tjafsar om vem som behandlar tjejer sämst . Båda är såklart riktiga as
Citera
2016-06-09, 22:29
Medlem
Den här Filip känns ju inte lite malplacerad. Alldeles för vettig för att vistas i ett sånt dårhus.

Nenad är lika patetisk som vanligt. Elin snackar med en snubbe och han går iväg och låser dörren som en liten barnunge. Så jävla äcklig.
Citera
2016-06-09, 22:46
Medlem
ArturoBandinis avatar
Hade varit roligt att se någon statistik på hur ofta de använder förortssvenska när de pratar.

Pinsamt att se hur snabbt Elin, Amelia, Ida med flera har bytt ut sitt ordförråd.
Citera
2016-06-09, 23:06
Medlem
Nenad har ju inte haft ett enda ex därinne hittills? Och dyngan är ju över inom kort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in