Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-22, 23:24
  #1
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Jag har fått ett jobb som "rövtorkare" i åldringsvården, som är lågbetalt och äckligt som fan. Enda fördelen med det är att det mest är tjejer på jobbet och en del av de är riktigt heta.

Men nu ska vi inte prata om dem.

Jag går upp tidigt på morgonen varje arbetsdag och jobbar varannan helg. Mitt liv består av att tvätta rövar på gamla gubbar och kärringar, plus byta kateter ibland. Jobbet fullständigt stinker bajs och är bara så vidrigt. Trots det vill jag vara kvar, för många av gamlingarna är rätt glada över att vi finns där för dem. Man får mycket uppskattning. En gammal kärring gav mig en hundralapp en fredag som tack för att jag hade tagit hand om henne.

Jag har själv gått på bidrag i långa perioder men nu inser jag hur jävla fel det är. Dagens bidrag gör ju att folk inte behöver jobba. Och vad leder det till? Jo att vi får hit en massa jävla negrer och andra bruna människor som inte ska vara här.

Om man tvingade in alla negrer direkt in i rövtorkarbranschen skulle de ta första bananbåt hem till negerland omgående, det är jag övertygad om. Några negrer kommer ju hit som anhöriga till gamla PK-kärringar som vill ha negerkuk, men jag tror inte de negrerna hade kommit heller om det inte fanns bidrag. De hade bara dragit över PK-suggorna i någon hydda i Gambia, men det hade inte funnits något att vinna på att flytta till Sverige. Blott Sverige svenska bidragsnegrer har.

Därför tycker jag att alla bidrag i form av a-kassa, socialbidrag, barnbidrag, bostadstillägg, sjukpenning, förtidspension etc. ska kapas omgående. Då menar jag omgående typ imorgon!!

De som inte har några jävla jobb får la fan i mig gå ut och fixa ett då!!!

De som inte kan hitta får be kompisar om hjälp, eller så kan kommunen ge dem knäckebröd och möjlighet att fylla på PET-flaskor i någon vattenkran. Sen får de bo i zigenarläger om de saknar bostad. Om zigenarna kan så kan fan alla andra också! Och de som är mer frusna än tattarhelvetena är nog så etniskt främmande att de inte hör hemma inom vårt livsrum i vilket fall som helst.

Alla samhällen som bygger på samklang med naturen innebär den starkes rätt, och att den som är anpassad överlever. Negern med sina stora läppar och låga halt av underhudsfett hör hemma i Afrika och den vite mannen med förmåga att planera för långa kalla vintrar genom intelligent tänkande hör hemma i Europa. Ska det vara så jävla svårt att förstå?

Bort med bidragen. Nu!!!
2015-02-22, 23:33
  #2
Medlem
Låt oss säga att vita människor förlorar sina jobb eller exempelsevis pga. olyckor är oförmögna att arbeta. Ska de då bo i ruckel och äta knäckebröd också?

Våra äldre människor som byggt upp det här landet, ska inte de kunna nyttja bostadsbidrag och socialbidrag om de behöver?
__________________
Senast redigerad av Decimal1 2015-02-22 kl. 23:48.
2015-02-22, 23:34
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Jag har fått ett jobb som "rövtorkare" i åldringsvården, som är lågbetalt och äckligt som fan. Enda fördelen med det är att det mest är tjejer på jobbet och en del av de är riktigt heta.

Men nu ska vi inte prata om dem.

Jag går upp tidigt på morgonen varje arbetsdag och jobbar varannan helg. Mitt liv består av att tvätta rövar på gamla gubbar och kärringar, plus byta kateter ibland. Jobbet fullständigt stinker bajs och är bara så vidrigt. Trots det vill jag vara kvar, för många av gamlingarna är rätt glada över att vi finns där för dem. Man får mycket uppskattning. En gammal kärring gav mig en hundralapp en fredag som tack för att jag hade tagit hand om henne.

Jag har själv gått på bidrag i långa perioder men nu inser jag hur jävla fel det är. Dagens bidrag gör ju att folk inte behöver jobba. Och vad leder det till? Jo att vi får hit en massa jävla negrer och andra bruna människor som inte ska vara här.


Om man tvingade in alla negrer direkt in i rövtorkarbranschen skulle de ta första bananbåt hem till negerland omgående, det är jag övertygad om. Några negrer kommer ju hit som anhöriga till gamla PK-kärringar som vill ha negerkuk, men jag tror inte de negrerna hade kommit heller om det inte fanns bidrag. De hade bara dragit över PK-suggorna i någon hydda i Gambia, men det hade inte funnits något att vinna på att flytta till Sverige. Blott Sverige svenska bidragsnegrer har.

Därför tycker jag att alla bidrag i form av a-kassa, socialbidrag, barnbidrag, bostadstillägg, sjukpenning, förtidspension etc. ska kapas omgående. Då menar jag omgående typ imorgon!!

De som inte har några jävla jobb får la fan i mig gå ut och fixa ett då!!!

De som inte kan hitta får be kompisar om hjälp, eller så kan kommunen ge dem knäckebröd och möjlighet att fylla på PET-flaskor i någon vattenkran. Sen får de bo i zigenarläger om de saknar bostad. Om zigenarna kan så kan fan alla andra också! Och de som är mer frusna än tattarhelvetena är nog så etniskt främmande att de inte hör hemma inom vårt livsrum i vilket fall som helst.

Alla samhällen som bygger på samklang med naturen innebär den starkes rätt, och att den som är anpassad överlever. Negern med sina stora läppar och låga halt av underhudsfett hör hemma i Afrika och den vite mannen med förmåga att planera för långa kalla vintrar genom intelligent tänkande hör hemma i Europa. Ska det vara så jävla svårt att förstå?

Bort med bidragen. Nu!!!



din rasistiska fan jävel, eru helt sjuk i huvudet. Det finns människor som har det dåligt ställt här i samhället. om du inte är nöjd med ditt jobb så föreslår jag att du byter eller nåt! stå inte här o klaga om massa invandrare (negrer) som om det är deras fel. bete dig som en vuxen och tänk som en också
2015-02-22, 23:36
  #4
Medlem
betalar A-kassa 99kr varje månad i 6år

arbetslös nu och lever hellre på mina 300dagar än att börja jobba igen
2015-02-22, 23:39
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JUSTer88
betalar A-kassa 99kr varje månad i 6år

arbetslös nu och lever hellre på mina 300dagar än att börja jobba igen

Parasit?
__________________
Senast redigerad av Decimal1 2015-02-22 kl. 23:46.
2015-02-22, 23:56
  #6
Medlem
Provocative2.0s avatar
Bra insikt där TS. Ska vi vänta med den diskussionen till du om 20 år sitter hemma i ditt ruckel med knäckebrödet o gråter att dina skattepengar du betalat in genom åren inte kan ge dig trygghet när du pga sjukdom inte ens tar dig ur sängen utan en mängd starka painkillers?
2015-02-22, 23:57
  #7
Medlem
Provocative2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decimal1
Parasit?
Nej. Parasiten flyttar när födan är slut.
2015-02-23, 00:02
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decimal1
Parasit?
Jag tycker mer de låter som en skön pajsare.
2015-02-23, 00:09
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Jag har fått ett jobb som "rövtorkare" i åldringsvården, som är lågbetalt och äckligt som fan. Enda fördelen med det är att det mest är tjejer på jobbet och en del av de är riktigt heta.

Men nu ska vi inte prata om dem.

Jag går upp tidigt på morgonen varje arbetsdag och jobbar varannan helg. Mitt liv består av att tvätta rövar på gamla gubbar och kärringar, plus byta kateter ibland. Jobbet fullständigt stinker bajs och är bara så vidrigt. Trots det vill jag vara kvar, för många av gamlingarna är rätt glada över att vi finns där för dem. Man får mycket uppskattning. En gammal kärring gav mig en hundralapp en fredag som tack för att jag hade tagit hand om henne.

Jag har själv gått på bidrag i långa perioder men nu inser jag hur jävla fel det är. Dagens bidrag gör ju att folk inte behöver jobba. Och vad leder det till? Jo att vi får hit en massa jävla negrer och andra bruna människor som inte ska vara här.

Om man tvingade in alla negrer direkt in i rövtorkarbranschen skulle de ta första bananbåt hem till negerland omgående, det är jag övertygad om. Några negrer kommer ju hit som anhöriga till gamla PK-kärringar som vill ha negerkuk, men jag tror inte de negrerna hade kommit heller om det inte fanns bidrag. De hade bara dragit över PK-suggorna i någon hydda i Gambia, men det hade inte funnits något att vinna på att flytta till Sverige. Blott Sverige svenska bidragsnegrer har.

Därför tycker jag att alla bidrag i form av a-kassa, socialbidrag, barnbidrag, bostadstillägg, sjukpenning, förtidspension etc. ska kapas omgående. Då menar jag omgående typ imorgon!!

De som inte har några jävla jobb får la fan i mig gå ut och fixa ett då!!!

De som inte kan hitta får be kompisar om hjälp, eller så kan kommunen ge dem knäckebröd och möjlighet att fylla på PET-flaskor i någon vattenkran. Sen får de bo i zigenarläger om de saknar bostad. Om zigenarna kan så kan fan alla andra också! Och de som är mer frusna än tattarhelvetena är nog så etniskt främmande att de inte hör hemma inom vårt livsrum i vilket fall som helst.

Alla samhällen som bygger på samklang med naturen innebär den starkes rätt, och att den som är anpassad överlever. Negern med sina stora läppar och låga halt av underhudsfett hör hemma i Afrika och den vite mannen med förmåga att planera för långa kalla vintrar genom intelligent tänkande hör hemma i Europa. Ska det vara så jävla svårt att förstå?

Bort med bidragen. Nu!!!


Är man så idiotisk att man tar ett sådant skitjobb får man skylla sig själv. Jag kommer aldrig bidra med en enda skattekrona mer i mitt liv.
2015-02-23, 00:13
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ntovbg
Jag tycker mer de låter som en skön pajsare.

Jag tycker det låter som ett utsugande avskräde.
2015-02-23, 00:14
  #11
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Då det massimporteras guldgrävare från MENA så kan väl de jobba och vi svenska mumsa skattebidrag.. Inte mer än rätt.. Dock kan TS fortsätta med sitt rövgnuggande
2015-02-23, 00:22
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurikan
Vedervärdiga svin som dig skall halshuggas offentligt på stortorget.
Åk tillbaka till ditt värdelösa land och lev där som alla andra apor.
Ät inte av tårtan du inte betalat för.


Det är så man ska leva! Utnyttja systemet till max och samtidigt jobba lite svart. Man är väl för fan inte dum. Jag har inte arbetat sen 2001.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback