Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-02-24, 19:37
  #49
Medlem
Han kanske blivit bög. Har den tanken slagit dig ts?
Citera
2015-02-25, 09:35
  #50
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Alltså, ja, det är klart det är möjligt att bli så avtänd? Varför tror du annars många som får den biverkningen ser det som ett problem? Tänk dig att det är som att du skulle försöka ligga i en situation du inte alls är tänd på eller kan bli det i, du är mentalt helt uppe i något annat (typ "oj, det blev plötsligt jätteintressant att äta russin") samtidigt som du måste låtsas vara sexuellt intresserad trots omöjligheten i det. Inte så ultimat kanske?

Äh snicksnack! Jag hade väldiga ångestproblem och kraftigt nedsatt libido under en längre period (runkade inte ens på flera månader till och med, gör det annars minst en gång om dagen) och ändå när min dåvarande flickvän ville ligga så ställde jag upp med påklistrat intresse. Man får bjuda till även fast man är lika kåt som ett ruttet fikon.
Citera
2015-02-25, 15:46
  #51
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Äh snicksnack! Jag hade väldiga ångestproblem och kraftigt nedsatt libido under en längre period (runkade inte ens på flera månader till och med, gör det annars minst en gång om dagen) och ändå när min dåvarande flickvän ville ligga så ställde jag upp med påklistrat intresse. Man får bjuda till även fast man är lika kåt som ett ruttet fikon.
Jaha? Det är ju din erfarenhet av det, men alla reagerar och agerar inte likadant som dig.
Citera
2015-02-25, 16:06
  #52
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Om det är ett problem för dig så säg det till honom då? Och acceptera inte enbart ett förlåt som svar. Kan vara en idé att gå till en kurator. Om ni är under 25 så går ni gratis till ungdomsmottagningen i staden.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback