Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-21, 04:31
  #1
Medlem
Hej!
jag bor då alltså med min sambo och vi har det bra. Vi spenderar mycket tid tillsammans och vi älskar varandra otroligt mycket, vi pratar mycket om framtiden osv. Men så har vi detta lilla problemet som växer sig större och större hos mig. Han vill inte ha sex med mig. Vi har haft sex tidigare och så, men nu har de gått flera månader och jag börjar bli förbannad just nu. Jag är konstant irriterad, känner mig osexig och sådant. Han gick på mediciner som drog bort en enormt stor del av hans sexlust men han har nu slutat ta tabletterna så jag väntar bara på att han ska vilja röra vid mig. Att lämna han är inte ett alternativ, men han lyssnar inte när jag försöker prata med honom om detta och tro mig, jag har försökt och förföra han på alla möjliga sätt. Nej jag är inte ful heller, jag har ett fint ansikte, smal och rätt stora bröst. Jag vill bara känna mig sexig, behövd och få njuta med honom.

förlåt om detta är lite rörigt men känner mig extremt ledsen och tänker inte klart just nu.
Citera
2015-02-21, 04:33
  #2
Medlem
Bokmasks avatar
Hur ska du ha det?

Ett litet problem som du beskriver som stort?
__________________
Senast redigerad av Bokmask 2015-02-21 kl. 04:53.
Citera
2015-02-21, 04:35
  #3
Avstängd
Englabarnetts avatar
Han har väl viktigare saker att tänka på, alt. finner han inte dig attraktiv längre eller så finner han någon annan mer attraktiv. Svårt att säga vad det kan bero på med en sådan kort text.
Citera
2015-02-21, 04:35
  #4
Medlem
alltså det är ju ett litet problem egentligen men de blir större och större
Citera
2015-02-21, 04:38
  #5
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrypaai
alltså det är ju ett litet problem egentligen men de blir större och större

Det är väll rätt stort om du inte får ha sex?

Har han tappat sexlust helt? Kanske han kan äta typ Zink eller något som får han kåt? Har du frågar varför osv?
Citera
2015-02-21, 04:41
  #6
Medlem
Ja och han skyllde hela tiden på medicinen men nu har han slutat med den, så borde han inte få tillbaka sexlusten snart då eller är den borta permanent?
Citera
2015-02-21, 04:52
  #7
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrypaai
Ja och han skyllde hela tiden på medicinen men nu har han slutat med den, så borde han inte få tillbaka sexlusten snart då eller är den borta permanent?

Quote:a gärna mig så jag ser när du svarar

Berätta mer, är han helt off i vad det gäller sex? Prata med han mer. Säg att du vill ha sex och det måste lösas
Citera
2015-02-21, 04:57
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OncePostNeverBack
Quote:a gärna mig så jag ser när du svarar

Berätta mer, är han helt off i vad det gäller sex? Prata med han mer. Säg att du vill ha sex och det måste lösas

Ja alltså han vill typ inte. han kan bli hård osv men vill inte ha sex. Jag har pratat med han men han säger bara förlåt hela tiden.. så här har man bara sex leksakerna. men vill ju ha närheten också i det hela.
Citera
2015-02-21, 05:00
  #9
Medlem
OncePostNeverBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrypaai
Ja alltså han vill typ inte. han kan bli hård osv men vill inte ha sex. Jag har pratat med han men han säger bara förlåt hela tiden.. så här har man bara sex leksakerna. men vill ju ha närheten också i det hela.

Sorry kan inte hjälpa dig mer än att det kanske finns tillskott som hjälper. Annars hoppas jag någon annan kommer och ger dig tips i tråden.

Ha det bra, Lycka till!
Citera
2015-02-21, 05:01
  #10
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrypaai
Ja och han skyllde hela tiden på medicinen men nu har han slutat med den, så borde han inte få tillbaka sexlusten snart då eller är den borta permanent?

Med dig är den.

Nej men seriöst. jag har varit i hans sitts, ssri dödade ett av mina förhållande bokstavligt talat.

Han har säkerligen prestationsångest av att du tjatar när han fortfarande inte har någon lust, och blir bara mindre och mindre lockande för varje gång du pushar.

Han älskar säkert dig och kommer knulla dig gul o blå när lusten faller på tillslut, om du orkar vänta förstås.

Sen blir sex med samma kvinna så jävla uttjatat efter ett tag kan också vara en anledning, men hey det är bara jag.
Citera
2015-02-21, 05:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Med dig är den.

Nej men seriöst. jag har varit i hans sitts, ssri dödade ett av mina förhållande bokstavligt talat.

Han har säkerligen prestationsångest av att du tjatar när han fortfarande inte har någon lust, och blir bara mindre och mindre lockande för varje gång du pushar.

Han älskar säkert dig och kommer knulla dig gul o blå när lusten faller på tillslut, om du orkar vänta förstås.

Sen blir sex med samma kvinna så jävla uttjatat efter ett tag kan också vara en anledning, men hey det är bara jag.


Alltså så mycket sex har vi inte ens haft. vi har varit ihop i ett år och kan räkna hur många gånger vi har haft sex med 2 händer. sen tjatar jag inte heller. jag försöker verkligen ha tålamod med han men när jag är extremt känslosam så talar jag om detta att jag mår dåligt och behöver närheten osv så säger han bara förlåt. så det är inte så att jag tjatar på han varje dag. Jag frågar han lite försiktigt typ varannan eller tredje vecka.
Citera
2015-02-21, 06:20
  #12
Avstängd
AntiBuss avatar
han kanske är bög som inte kommit ur garderoben?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback