Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-22, 11:35
  #37
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrypaai
ett as är han inte heller, han är fantastisk som pojkvän och helt underbar. men det är bara sexbiten som stör mig. Han berättade att innan han hade tagit tabletterna att han kunde ligga med en tjej 3-5 ggr i veckan utan problem. känner att de typ är fel på mig .. jag har frågat om det är det men då tar han tag i mig och säger hur mycket han älskar mig och att de inte är mitt fel att han är som han är. juste, kom på en sak. han brukar vara lite gnällig om att känna sig illamående i magen. kan de ha något med det och göra?

Är det där normalt? Jag tycker det låter väldigt lite. En gång om dagen är minimum fast det kanske bara är i min värld.

Hälsosamt att ni pratat ut om det hur som helst, det är oftast det absolut enklaste och effektivaste.
Citera
2015-02-22, 12:58
  #38
Medlem
puppprs avatar
Vad för mediciner? Om man mår dåligt så har man inte lust med så mycket öht, så hur mår han? Sen är det inte alla som har någon vidare sexlust. Jag vill aldrig ha sex heller.
Citera
2015-02-23, 03:54
  #39
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Eh, fast alla kanske inte vill ligga med någon som de vet egentligen inte vill ligga.

Det är ett sånt tjejproblem så det bara finns inte...
Citera
2015-02-23, 10:03
  #40
Medlem
Finns ju olika kosttillskott man kan äta för att höja lusten, kanske vore nått?
Citera
2015-02-23, 10:31
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrypaai
Håller helt med om att de var det bästa svaret. Vi pratade lite idag, var tvungen o ställa ett ultimatum att prata med mig annars skulle jag lämna han. Vi började äntligen kommunicera och han mår bättre nu när han har slutat med tabletterna men han vet inte hur lång tid de kommer ta innan han får tillbaka sin lust. Men när de väl händer så kommer han banka på mig gul o blå. Ser fram emot det och just nu får jag bara ha tålamod och vänta snällt. Tack för alla svar
Ehh okej och vad fan hade du väntat dig för svar från honom? Att han skulle svara att det kommer att vara så här resten av livet? Har läst dina svar och tycker att du verkar vara otroligt naiv och inte vilja se problemet som finns. Spelar väl ingen roll även om hans sexlust försvunnit, han kan väl tillfredsställa dig med hjälp av fingrar, tunga, händer och leksaker ändå, du behöver väl inte vara så fokuserad på penetration av kuken.
Nä det ligger en och annan hund begraven här, tror inte att han älskar dig, tror att han är rädd för att vara ensam därför ljuger han och säger att allt ska bli så bra om ett tag.
Citera
2015-02-23, 13:21
  #42
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Det är ett sånt tjejproblem så det bara finns inte...
Vad menar du?
Citera
2015-02-23, 20:02
  #43
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Är det där normalt? Jag tycker det låter väldigt lite. En gång om dagen är minimum fast det kanske bara är i min värld.



Reagerade också på att de hade haft sex så pass få gånger, tror att det kan vara något hos TS som kanske inte luktar riktigt bra heller Det brukar döda sexlusten lite till.

Min pojkvän går förresten på en del mediciner som enligt utsago har gjort honom impotent och fick honom att tappa sexlusten ( i hans tidigare förhållande ) MEN han använder fortfarande dessa mediciner och vi knullar som kaniner så man kan inte skylla på medicinen helt.
Citera
2015-02-23, 21:26
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Reagerade också på att de hade haft sex så pass få gånger, tror att det kan vara något hos TS som kanske inte luktar riktigt bra heller Det brukar döda sexlusten lite till.


Människor är olika. Sexdriften är inte lika stor hos alla. Har många vänner som har sex väldigt sällan trots att de är i ett förhållande och oavsett hur färskt förhållandet är. Att de inte haft sex många gånger behöver faktiskt inte betyda någonting alls.
Citera
2015-02-23, 21:38
  #45
Medlem
sideboobs avatar
jag har samma problem med min kille.

vi brukade knulla hela tiden, har ju hört att man tydligen ska vilja ligga mindre efter ett tag. vi har varit ihop i 3 år. min sexlust har inte minskat ett dugg men han vill bara knulla en gång i veckan nu. vi älskar varann men det här får mig att känna mig så jävla ointressant och osexig. allt annat är riktigt bra mellan oss, men bristen på sex påverkar mig för mycket. får jag inte sex mår jag skit.

han är deprimerad och har precis fått utskrivet antidepp-tabletter så antar att det bara kommer bli värre nu när han börjar knapra i sig dom?
Citera
2015-02-23, 21:51
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sideboob
jag har samma problem med min kille.

vi brukade knulla hela tiden, har ju hört att man tydligen ska vilja ligga mindre efter ett tag. vi har varit ihop i 3 år. min sexlust har inte minskat ett dugg men han vill bara knulla en gång i veckan nu. vi älskar varann men det här får mig att känna mig så jävla ointressant och osexig. allt annat är riktigt bra mellan oss, men bristen på sex påverkar mig för mycket. får jag inte sex mår jag skit.

han är deprimerad och har precis fått utskrivet antidepp-tabletter så antar att det bara kommer bli värre nu när han börjar knapra i sig dom?
Det är väldigt individuellt
Citera
2015-02-24, 07:13
  #47
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Vad menar du?

Att det ska vara så känsligt, visst jag skulle inte ligga med någon som inte ville det. Men vill man göra någon annan glad eller uppskattad som i ts fall så kan man ju anstränga sig till att verka villig så att det inte märks att man inte vill, om det nu låter logiskt. Jag har aldrig gått på SSRI själv men är det ens möjligt att bli så avtänd?

Nja, jag förblir skeptisk gentemot ts sambo. Så kort tid in i förhållandet så borde dom ligga som marsvin oavsett vilket.
Citera
2015-02-24, 19:30
  #48
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Att det ska vara så känsligt, visst jag skulle inte ligga med någon som inte ville det. Men vill man göra någon annan glad eller uppskattad som i ts fall så kan man ju anstränga sig till att verka villig så att det inte märks att man inte vill, om det nu låter logiskt. Jag har aldrig gått på SSRI själv men är det ens möjligt att bli så avtänd?

Nja, jag förblir skeptisk gentemot ts sambo. Så kort tid in i förhållandet så borde dom ligga som marsvin oavsett vilket.
Alltså, ja, det är klart det är möjligt att bli så avtänd? Varför tror du annars många som får den biverkningen ser det som ett problem? Tänk dig att det är som att du skulle försöka ligga i en situation du inte alls är tänd på eller kan bli det i, du är mentalt helt uppe i något annat (typ "oj, det blev plötsligt jätteintressant att äta russin") samtidigt som du måste låtsas vara sexuellt intresserad trots omöjligheten i det. Inte så ultimat kanske?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback