2015-02-15, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Ja, det har jag och so what?

Han tycker hon är si och så. Det får hon tåla. Faktiskt.
Ingen enda människa ska behöva läsa förtal, elaka och tarvliga påhopp m.m.
Det borde väl både du och FB's moderatorer förstå?
Citera
2015-02-15, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Jodå det finns en hel del läkare i släkten och ingen av dom skulle ens komma på tanken att skvallra om en patient. Men visst det finns säkert en hel del som han som inte insett vad hans yrke kräver av honom. Som läkare representerar man inte bara sig själv utan hela kåren.

Har han uppgett hennes riktiga identitet? Nej, det har han inte.
Citera
2015-02-15, 00:14
Medlem
Nirps avatar
Sluta mata trollet ffs...

(nibiru)
Citera
2015-02-15, 00:19
Medlem
William Hainess avatar
Citat:

Haha, och sedan vaknade du upp?

Säger jag att örtmediciner är det enda rätta så lära jag få elaka påhopp.

Och med rätta.

Citat:
Ursprungligen postat av Nirp
Sluta mata trollet ffs...

(nibiru)

Jo, ja.
Citera
2015-02-15, 00:23
Bannlyst
Citat:

Jag har själv utsatts för förtal och tarvliga påhopp, ibland nästan dagligen i åratal, under vissa perioder av mitt liv. Det var inte på nätet, men öga mot öga flera mot en under hela högstadiet var inte heller så kul. Men vet du vad? Jag är stark, en överlevare, ingen lipsill. Därför har jag aldrig gråtit ut offentligt.

Hon är dessutom en offentlig person, och jag hyser inget som helst agg mot henne men vill åtminstone säga att hon faktiskt har ett "avvikande" ansikte. Hennes ögon sitter aningen för mycket isär. Däremot är det är otroligt fånigt att starta en tråd om det, och som jag nämnt tidigare är trådstartaren både korkad och en syltrygg, men hon kunde ju bara skita i vad en person med liten hjärna och ryggrad som en manet tycker. Det kanske hon gör. Är det så borde hon istället låta bli att ställa upp i mediernas charad om detta.
Citera
2015-02-15, 00:28
Medlem
rumpgass avatar
Citat:
I Sverige finns enormt många möjlighter att komma till tals i tidningar, radio tv bloggar etc. Den fria debatten har inget med detta evinnerliga och ofta helt osakliga näthatande att göra.
Stolpskotten som AB drog fram i ljuset har ju knappast gjort sig ett namn som seriösa debattörer eller?
Sluta att fåna dig för det är ändå ingen som tar dig på allvar förrutom möjligen andra journalister då..
Citera
2015-02-15, 00:58
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Har inte läst speciellt många av hans inlägg men kvalificerar helt klart som en hatare och allmänt obehaglig person som nog ingen vill ha som läkare. En läkare ska ha extremt hög moral och etik, denna gubbes sådant verkar ha sjunkit ned i träsket. Hoppas han frisknat till på riktigt inte bara fär syns skull.

Du menar lika hög moral och etik som den massmordstroende kommunisten Jon Brännström som trots sin läkarroll öppet anser att människor är olika mycket värda?

(FB) Skvaller om antidemokraten, Refused-medlemmen JON BRÄNNSTRÖM

Misstänker att du har lika mycket negativa synpunkter gentemot detta vidriga kommunistkräk?

Själv skulle jag älskat att ha "Dre" som läkare, han verkar sympatisk och förståndig.

#JeSuisDre
Citera
2015-02-15, 01:08
Avslutad
Citat:
Han försvarar AB-publiceringen rätt bra.

"Det är inte så att Aftonbladet har gjort några enskilt dåliga publiceringar. Att kräva ansvar av den som hotat eller skrivit hetsande är viktigt, även om det skett under anonymitet. "
Det där var nog den mest selektiva tolkningen av en artikel som jag har sett någon göra i helgen, och det säger inte lite... Så sjukt selektiva som alla möjliga sidor/agendor numera är.

Trodde dock först faktiskt att du stod på "nazistsidan", och såg det sådär just i syfte att kritisera journalisten/medierna. För att visa att han hycklar och "egentligen" tycker likadant som de som försvarar deras metoder. Inte helt lätt att skilja på agendornas tolkningar ibland, när budskapen förvrids och förenklas sådär onyanserat.

Att han nu anser att det existerar hat på Flashback säger inte ett skit om att han skulle se publiceringen som "rätt". 90 % av artikelns innehåll går ju ut på att ifrågasätta deras metoder, och därmed deras publiceringar. Jag är själv 100 % emot deras publicering, samtidigt som jag anser att vissa sprider hat här. Klart ett sådant hat existerar. Men det ena utesluter absolut inte det andra i den här frågan, även om det blir "syntax error" hos dig.
Senast redigerad av sjelvefan 2015-02-15 kl. 01:21.
Citera
2015-02-15, 01:17
Medlem
mr.demons avatar
Dom säger sig ha tillgång till massa användare, och hängde ut ett par, och nu har dom slutat. Ska man tolka det som att dom vill visa att vi kan "sätta dit er" för att de som hatar mest ska lugna ner sig eller försvinna helt från forumet?

För att hela tiden hänga ut folks, så försvinner det hela med att hänga ut folk. Blir bara nåt folk rycker på axlarna åt. En ny från FB uthängd, vem bryr sig?? Fel??
Citera
2015-02-15, 01:29
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Dom säger sig ha tillgång till massa användare, och hängde ut ett par, och nu har dom slutat. Ska man tolka det som att dom vill visa att vi kan "sätta dit er" för att de som hatar mest ska lugna ner sig eller försvinna helt från forumet?

För att hela tiden hänga ut folks, så försvinner det hela med att hänga ut folk. Blir bara nåt folk rycker på axlarna åt. En ny från FB uthängd, vem bryr sig?? Fel??

Dom har givetvis inga fler. Tror du dom skulle hänga ut en simpel skogshuggare om dom hade smaskiga exempel som högt uppsatta SD-politiker, Poliser och högskolerektorer?

Drevet är över gott folk, resultatet blev en totalflopp och enda effekten dom uppnådde vara att färre kommer att läsa Aftonbladet i framtiden
Citera
2015-02-15, 01:37
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Dom har givetvis inga fler. Tror du dom skulle hänga ut en simpel skogshuggare om dom hade smaskiga exempel som högt uppsatta SD-politiker, Poliser och högskolerektorer?

Drevet är över gott folk, resultatet blev en totalflopp och enda effekten dom uppnådde vara att färre kommer att läsa Aftonbladet i framtiden

Fast vet vi verkligen att drevet är över?
Citera
2015-02-15, 01:43
Medlem
Citat:
Skogshuggaren verkar ju vara en typisk hatande-FB-användare sett till brist på IQ och EQ.

Citat:
Lite mer nyktra åskådare av detta spektakel ser det snarare som en walk-over för Aftonbladet. AB visade ju att ett tvärsnitt av hatarna är ynkliga fega människor i verkligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in