Citat:
Kakan är inte anonym och det finns alltså inga som helst skäl att hänga ut henne eftersom hon offentligt står för det hon skriver...Jo, det finns gott om dem, men de trakasserar folk på myndigheter, rättssalar, lärosäten o.s.v. och de sprider hot om död och våld i offentligheten med lön och arvoden från det offentliga. Enbart nämnda Kakan har gjort det mer än alla skribenter på Flashback gör på en hel dag.
Vet du övriga "feminister" som här på forumet i skydd av anonymiteten gör det du hävdar så är du välkommen att länka till några exempel. Jag är intresserad - och givetvis anser jag att de också skall lyftas fram i ljuset i så fall...
Jag tror dock du får svårt att finna sådana exempel.
Citat:
Ja om någon av dem trakasserar och hotar människor anonymt på flashback så är det fullt relevant och önskvärt att blotta det för offentligheten.
Kakan och alla andra statsfeminister sprider hot och hat med offentliga medel och är närmast helt fredade från någon som helst kritik i offentligheten, helt oavsett vad de säger och skriver, men du menar att om någon av dessa statsfeminister skulle finnas på Flashback, så bör de ställas mot väggen? Vore det inte rimligare att ställa alla dessa tusentals skattefinansierade statsfeminister som hatar öppet i offentligheten mot väggen först och sluta med att finansiera deras hatverksamhet?
Att feminister eller andra däremot framför åsikter offentligt och under eget namn men som du inte delar finns inget nyhetsvärde i.