Citat:
Ursprungligen postat av
mma
Måste ju finnas bättre sätt att få hjälp än skriva av sig "lite" på facebook, jag har aldrig fattat vad man får ut av att sitta och skriva såna extremt grova saker. Det är inte inom min värld.
Jag är inte speciellt olik mig här från hemma, även om jag vill vara anonym. Jag känner verkligen inget behov av "ventil".
Och varför måste ventilen vara hat? Det säger ju att det är ntåt sjukt med användaren i fråga. Något psykiskt problem.
Den freudianska felskrivningen du gör avslöjar din mentala disposition. Du är en lyckad produkt helt enkelt. Ni förstår inte temat i denna diskussion. Programmerad konsumtions-bot.
Jag tycker inte heller man ska skriva vad skit som helst, men då Sverige är i ett perpetuellt tillstånd av "Kejsarens nya Kläder", så behövs ett andningshål. Det här är ett stort steg i fel riktning, och kommer leda till mycket mer polarisering och hat.
ISIS-terrorister som skurit upp fittan på nån liten unge ska ha samhällsstöd så man kan "kill them with kindness". Människor som reagerar på detta sinnessjuka förhållningssätt vi har till islamister, hedersmördare osv mår dåligt, och då bajsar de mentalt här. Åk hem till de där ISIS-mördarna istället, eller för den delen plocka hela jävla peddoforumet.
Det görs dock inte, för som sagt att skrika ut massa tokiga saker i text på ett väldefinierat forum med sorterade ämnen är betydligt värre än terrorbrott, barnvåldtäkt osv. Politik trumfar lag.
Det här är egentligen första steget mot totalitär stat förstår du min intellektuellt utmanade vän. Du är urtypen för att gola ner din granne till STASI för att denne "uttryckte grumliga tankar".