Citat:
Ursprungligen postat av
remixutoheaven
Är du verkligen en helt annorlunda människa eller sitter du och snackar skit som vanligt?
Det kommer alltid att finnas rötägg och skitstövlar vad du än går i världen, om du går bakåt eller framåt, upp eller ner och höger samt vänster. Så vad vill du säga och göra? Ska vi utrota alla dessa själar bara för att de inte har samma åsikt eller skrev ett skitinlägg för två år sedan för att personen hade en kass dag på jobbet?
Du är inte mycket annorlunda än någon annan när det väl kommer till kritan.
Snackar skit som vanligt? Jag blandar mig inte in i jättemånga diskussioner där jag behöver snacka skit, skriver mest om kampsporten. Är det där jag som vanligt skriver skit?
Det annorlunda är väl om jag har en riktig skitdag på jobbet, så skulle det aldrig falla mig in att behandla det genom att skriva hat på nätet. Hittar mig bättre ventiler än så, tex thaiboxning eller nån bra film. För mig behöver det inte vara svårare, begriper verkligen inte mig på folk som pga dåliga dagar ska dom hata.
Självklart behöver du ju inte tro på nått jag skriver, då jag inte kan bevisa nått.
Kan ju lika gärna sitta med två användare, en jag skriver på nu, och en jag hatar på. Men tack o lov är jag inte sån.