2015-02-11, 07:48
Medlem
Älskar "kakans" svar när aftonbladet pratar med henne..

"Om man inte vill lyssna kan man ju stänga av radion"

Jaha... om du inte vill läsa skit om dig själv, så gå inte in på tråden som handlar om dig då? Samma argument, jävla idiot.
Citera
2015-02-11, 07:49
Medlem
franges avatar
Jaha, då blev man en kändis då. Extra underhållande att se intervjun och läsa artikeln, samtidigt som Morgonpasset i P3 är på i bakgrunden och Kakan sitter och förskräcks i direktsändning.

Men, helvete vad de har klippt i intervjun!
Citera
2015-02-11, 07:50
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Nu var det dock mer än bara "jävla kärring" som han hade yttrat sig då han även hade uttalat sig om hur han skulle vilja utföra ett massmord likt Breivik i Radiohuset samtidigt som han är dömd för vapenbrott. (även om det bara rör sig om dagsböter)

Övertolka inte allt som sägs och skrivs, vissa är värre än hysteriska kärringar tycker jag. Att uttrycka en vilja är inte samma sak som att verkligen ska göra. Invektiv haglar, de misstolkas och allt blir ogreppbart. Jag tycker att folk i allmänhet borde sansa sig. I övrigt väntar jag på en fullständig lista från Aftonbladet som innehåller alla invektiv som är tillåtna att använda.

Vågar jag ens säga att Aftonbladet är ruskigt elaka som försätter människor i livsfara, på riktigt. Jag tycker att Helin är en häst, för råtta vågar jag inte kalla honom.
Senast redigerad av OY 2015-02-11 kl. 07:52.
Citera
2015-02-11, 07:50
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash

Jaha... om du inte vill läsa skit om dig själv, så gå inte in på tråden som handlar om dig då? Samma argument, jävla idiot.

Förutom att man tvingas betala för Kakans rätt att sprida sitt hat och skruvade verklighetsuppfattning i etern, medan än så länge har i alla fall jag inte erhållit några offentliga medel för att skriva på Flashback...
Citera
2015-02-11, 07:51
Medlem
swaggerkings avatar
Det känns som att många av er på flashback skulle backa up en pedofil som blivit avslöjad av aftonbladet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Jaha, då blev man en kändis då. Extra underhållande att se intervjun och läsa artikeln, samtidigt som Morgonpasset i P3 är på i bakgrunden och Kakan sitter och förskräcks i direktsändning.

Kan man läsa intervjun utan att behöva klicka på aftonbladet?
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Benramin567
Men att vara jude betyder inte nödvändigtvis att du är troende, att vara jude är också en etnicitet.

Spelar roll. När Aftonbladet kommer och knackar på kommer allt du någonsin har skrivit på FB att låta superäckligt.

Samtidigt, i Syrien, skär jihadisterna halsen av otrogna med slö kniv. Och IS rekryterar krigare på islamistforum på nätet. Som gärna skulle skära halsen av vissa av dem som Aftonbladet "avslöjar" genom de åsikter de uttrycker. Hoppas Aftonbladet inser allvaret av vad de sysslar med.

Dessvärre är nog så icke fallet. Och de skiter högaktningsfullt i konsekvenserna. Äckligt.

OffT. Varför ägnar sig inte Aftonbladet åt att hacka Facebook-konton, finns otroligt mycket korkat som står där, rena smörgåsbordet.
Citera
Medlem
Citat:

Var riktigt roligt att läsa intervjun, rakryggat och bra!
Citera
2015-02-11, 07:52
Medlem
Citat:

Ja, det är man inte förvånad över, det gör dom alltid, tar bort allt som inte passar in i sammanhanget.

Starkt jobbat av dig dock!
Citera
Medlem
Sprangdegs-Harrys avatar
AB skriver att X är verksam inom en skytteklubb för att sedan konstatera att X även är dömd för vapenbrott.

Vad är det för jävla skytteklubb, airsoftskytte? Inte en chans att polisen beviljar vapenlicens för sportskytte till någon som är dömd för vapenbrott.
Citera
Medlem
kEzis avatar
Citat:

Får man fråga hur mycket och vad dom har klippt bort?
Citera
2015-02-11, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash

Du menar hon sitter i radion och säger saker som att DU ska avrättas/ skjutas/ sprängas?
Inte alls samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in