2006-09-15, 14:35
Medlem
FireRaisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Stor skillnad på hur jag dricker framför kameran, och utanför kameran. Förebild och allt det. Gör mitt yttersta att vara en förebild på kameran då det kommer till sex/alkohol/tobak. Då jag är jag, och inte "FCZ-Daniel", då kan jag dricka alkohol, sen så tog jag kanske ett glas för mycket. Men, inga spyor, inga idiotiska saker sagda, utan en kanske för mycket salongsberusad. Inga grova synder...

Okej.

Fortfarande oskuld?
Citera
2006-09-15, 14:59
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FireRaiser
Okej.

Fortfarande oskuld?
Inte mentalt.
Citera
2006-09-27, 21:32
Medlem
Lurken1s avatar
Finalen på söndag grabbar! Förväntar mig en stabil kör av FB-Boys på läktarplats!

Var? Stockholms Stadion

När? 17.00, entré A och B vid klocktornet

Hur? Det är grattis kamrater! Ingen lista, inga biljetter! Bara att komma!

Färg? Svart, svart som synden.
Citera
2006-09-30, 21:49
Medlem
Lurken1s avatar
Imorgon är det finalen...jag är nervös. Jag vet inte hur det ska gå. Sen så är det premiär också av serien, på samma dag! Vem kom på den idén egentligen? Men men...jag ska sova nu, med oroliga tankar inför matchen imorgon. Men jag lovar er en sak, jag ska göra fanimej mitt bästa i målet! "Tomorrow is a good day to fight."
Citera
2006-10-02, 08:02
Medlem
Kuggarns avatar
Jaha.. Säsong 2 är igång. Synpunkter, kommentarer?

Rätt skruvad dansk kan jag inleda med...
Citera
2006-10-02, 09:44
Medlem
cecels avatar
jag kollade igår, och det var väl sådär om jag ska vara ärlig. konceptet känns lite uttjatat nu, och det funkade inte riktigt med strömblad som kommentator. Blir bara rörigt eftersom matchen inte är filmad som en vanlig match.

men jag kommer nog se fler avsnitt...
Citera
2006-10-02, 12:39
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Håller med om att det känns uttjatat nu. Dessutom har jag en känsla av att det kommer bli mer skådespeleri den här säsongen. Dvs. deltagarna säger töntiga saker för dom vetatt det går hem. Speciellt Tore.
Citera
2006-10-02, 14:35
Medlem

Kul med en ny säsong även om det finns risk för att blir uttjatat som sagt.
Citera
2006-10-02, 17:20
Medlem
Greve Hamiltons avatar
Gillade Keizos skriktackling, den såg stabil ut.
Citera
2006-10-02, 17:37
Medlem
Fan vad Elektra var het!
Citera
2006-10-02, 17:49
Medlem
FireRaisers avatar
Lite uttjatat som sagt, första säsongen var mer spännande. Ska ändock fortsätta titta.
Citera
2006-10-02, 19:14
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greve Hamilton
Gillade Keizos skriktackling, den såg stabil ut.
Hon trodde tydligen att han var den typen av nörd man skulle kunna skrämma genom att skrika lite. Dessvärre är han snarare typen som skriker tillbaka och lägger sina 100 pannor bakom en tackling (hockeyskadad) istället. Hon kastade sig dock...

Tommy Boustedt jämförde ju honom med en japansk tonfisktrålare. Det skall nog till större tjejer för att få stopp på honom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in