2006-09-13, 18:28
Medlem
FillilutteN2s avatar
ahh...verkligen! Grattis, grattis!
En sak förstår jag dock inte, på aftonbladets hemsida (http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,881858,00.html)
står det att FCZ säsong 2 skulle börja den 10 september men inget avsnitt på Piratebay, Powerbits, SweBits och ingen info från swecheck. Sändes avsnitt nr1 verkligen den 10 september eller varför finns det inte på internet :/ ?

/ filli
Citera
2006-09-13, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
En sak förstår jag dock inte, på aftonbladets hemsida (http://www.aftonbladet.se/vss/rss/story/0,2789,881858,00.html)
står det att FCZ säsong 2 skulle börja den 10 september men inget avsnitt på Piratebay, Powerbits, SweBits och ingen info från swecheck. Sändes avsnitt nr1 verkligen den 10 september eller varför finns det inte på internet :/ ?

/ filli

1 okt enligt tv6.se, faan!
Citera
2006-09-13, 23:14
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2

/ filli
De måste ha varit lite fulla där på redaktion, eller kåta på att säga vad som helst om oss...

Tillägg:

Tackar tackar för allt erat stöd, kolla gärna på oss igen, och om ni inte kan kolla på oss...så får ni gärna för mig, hitta _andra_ vägar...
Citera
2006-09-13, 23:50
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
De måste ha varit lite fulla där på redaktion, eller kåta på att säga vad som helst om oss...

Tillägg:

Tackar tackar för allt erat stöd, kolla gärna på oss igen, och om ni inte kan kolla på oss...så får ni gärna för mig, hitta _andra_ vägar...

Shit Daniel... Passa dig. Det finns säkert ljusskygga element här som skulle kunna tolka det där som en sexuell invit..
Citera
2006-09-13, 23:51
Bannlyst
Hoppas målisen lärt sig prata inför säsong 2!
Citera
2006-09-14, 00:12
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Shit Daniel... Passa dig. Det finns säkert ljusskygga element här som skulle kunna tolka det där som en sexuell invit..
O.H. M.Y. B.O.B! Vad har jag gjort?!! En liten förtydling behövs nog då, jag kanske blir smickrad, men största sannolikhet så säger jag nej till sexuella inviter.

Citat:
Ursprungligen postat av Super8
Hoppas målisen lärt sig prata inför säsong 2!
Du blir säkert besviken Jag är jag fortfarande, har inga planer att gå till talpedagog, med tanke på att folk förstår mig gott och väl, så länge som jag är inte full eller stressad.
Citera
2006-09-14, 10:33
Bannlyst
sjukt besviken.
Citera
2006-09-14, 17:33
Medlem
Citat:
Vinnare av Kristallen minsann! Gratulerar pojkar!
Vann man bästa dokusåpa? Kul.
Citera
2006-09-14, 20:08
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Vann man bästa dokusåpa? Kul.
Bästa Reality tror jag att kategorin hette. Trevligt med amerikaniseringen så där...

Vem var fullast på efterfesten btw...?
Citera
2006-09-15, 13:37
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Vem var fullast på efterfesten btw...?

Bra fråga...eftersom så vitt som jag kommer ihåg verkade alla andra vara ganska nyktra relativt till mig , jag var nog fullast, men...jag skämde inte ut mig...slocknade dock till i taxin hem två gånger
Citera
2006-09-15, 13:52
Medlem
FireRaisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Bra fråga...eftersom så vitt som jag kommer ihåg verkade alla andra vara ganska nyktra relativt till mig , jag var nog fullast, men...jag skämde inte ut mig...slocknade dock till i taxin hem två gånger

Var inte du nykterist? Förmodligen blandar jag ihop dig med någon annan i serien, eller någon annan nörd i något annat "nörd-program".

Men är det inte så att du/ni drack mindre eller inte alls innan ni blev kända från FC Z? Det blir väl en hel del fester nu menar jag.
Citera
2006-09-15, 14:30
Medlem
Lurken1s avatar
Stor skillnad på hur jag dricker framför kameran, och utanför kameran. Förebild och allt det. Gör mitt yttersta att vara en förebild på kameran då det kommer till sex/alkohol/tobak. Då jag är jag, och inte "FCZ-Daniel", då kan jag dricka alkohol, sen så tog jag kanske ett glas för mycket. Men, inga spyor, inga idiotiska saker sagda, utan en kanske för mycket salongsberusad. Inga grova synder...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in