2006-10-09, 00:12
Medlem
FireRaisers avatar
Den stora frågan är ju vem Tore dansar med i vinjetten till FC Z. Fick han skåra?
Citera
2006-10-09, 13:19
Medlem
Lurken1s avatar
Är inte riktigt säker vem av tjejerna det var...om han skårade...det är upp till Tore att veta och isf berätta. själv har jag nollkoll på den situationen.

PS. Eller för den delen, om det är ens Tore, den sekvensen är väldigt snabb och det är inte så bra ljus.
Citera
2006-10-15, 02:54
Medlem
FillilutteN2s avatar
Helt okej program nu med men måste hålla fast vid att säsong 1 var magisk!

Är det bara jag som är trög eller finns verkligen inte avsnittet ute på internet än? Har inte TV6 och missade senaste avsnittet - e02.

Länk hade mer än mycket uppskattats!

/ filli
Citera
2006-10-15, 07:47
Medlem
Trumpeters avatar
Till nivån på säsong 1 kommer man inte nå. Men helt klart kommer jag säsong 2.
Citera
2006-10-15, 10:26
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FireRaiser
Den stora frågan är ju vem Tore dansar med i vinjetten till FC Z. Fick han skåra?

Han får väl skåra titt som tätt? Verkar ju vara kaos när han är ute..
Citera
2006-10-15, 20:45
Medlem
Shuyins avatar
Var det bara jag som noterade att FCZ målvakten Daniel (?) vaknade upp, under hypnosen men sedan "somnade in" igen?
Citera
2006-10-15, 21:02
Medlem
SamBams avatar
Lurken, hur kändes det och bli hypnotiserad?
Citera
2006-10-16, 12:26
Medlem
Lurken1s avatar
Angående hypnosen, så tog de inte med mina briljanta utvecklingar om att hypnos är bara självsuggestion. En av övningarna var att man skulle ha armen rak framför en i luften, och sen ju längre ner den kom desto mer trodde man på nåt, kommer inte ihåg vad. Saken är ju den att armen kommer automatiskt åka ner med tiden, musklerna blir ju trötta.

För mig, så försökte jag. Men jag kunde verkligen inte bli hypnotiserad. Vid första övningen så kände jag hur jag blev påverkad. Jag skrattade åt den känslan, och då bröts påverkningen, sen försökte jag iaf ett tag till att följa med. Men sen sket jag i det, och bara kollade, alternativ försökte sova.

Fili: Kanske en viss piratsida har den...som...jag vet inte...piratebay?

Martinson: Kalabaliken kommer mest, afaik, från smått berusade medlemmar, ofta yngre, av det manliga könet som vill verka coola för att de har träffat en kändis.
Citera
2006-10-16, 12:27
Medlem
666Hates avatar
Lurken1 är det du som är målvakten i FCZ?
Citera
2006-10-16, 20:18
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Lurken1 är det du som är målvakten i FCZ?
Lurken1 är ju Flashbacks egen dokusåpastjärna!
Citera
2006-10-17, 08:12
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
Lurken1 är ju Flashbacks egen dokusåpastjärna!
Lurken1 SUGER...
Jag fattar inte varför dom inte slänger ut dig? Du är ju TOTALT okapabel till att stå i mål.
Jag blir förbannad varje gång jag ser dig i målet där du släpper in boll efter boll efter boll...

Jävla sopa...

AVGÅ
Citera
2006-10-17, 11:06
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666Hate
Lurken1 SUGER...
Jag fattar inte varför dom inte slänger ut dig? Du är ju TOTALT okapabel till att stå i mål.
Jag blir förbannad varje gång jag ser dig i målet där du släpper in boll efter boll efter boll...

Jävla sopa...

AVGÅ
Tackar....not!

De underbara(NOT!!!) klipparna på Nordisk Film väljer att inte visa mina räddningar, som är ruskigt många, vet du varför? För att de har inte tid att visa matcherna i sin helhet, och då väljer de att visa målen, och...oj...det blir många mål, för jag får många bollar på mig. Varför?
Jo, för mitt lag läcker som ett såll. Med en massa bollar som kommer mot mig, då kommer några komma förbi. Jag har för mig att Glenn har sagt till mig att jag har en räddningsprocent på ca 80%, vilket är inte fy skam. Med tanke på hur länge jag har lysslat med detta.

Sen, 666Hate, skulle du verkligen vara bättre, då du har ett lag, som gång på gång släpper förbi anfallare, så att jag har tre mot mig situationer, inlägg till omarkerade spelare som tjongar in det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in