lite lustigt att det var så mycket snack om 10.000 på läktarna osv och vilken stämning det var och bla bla. När matchen började hade ju i princip alla dragit, det kanske var några hundra kvar...
Och det utläses egentligen 7-0, med tanke på att Djurgårdens spelare betedde sig som blinda hönor dom två gångerna FCZ kom in i Djurgårdens straffområde...
... Djurgårdens spelare betedde sig som blinda hönor dom två gångerna FCZ kom in i Djurgårdens straffområde...
Ja, men var inte vissa av DIF:s junisar lite väl välkåta? Tycker det var bra mycket charmigare med de (lite äldre?) som betedde sig som blinda hönor...
Oj, hehe. Jag har också spelat med honom i kulturskolans storband . Har vi spelat ihop också månne? Han spelade trombon. Hyfsat duktig har jag för mig.
Crooken: Bodström var lite varstans, typ där han gjorde mest nytta. För övrigt anser jag att Bodström snodde Niklas mål. Vi hoppas på en säsong 2, men vi vet inget.
Coreblast: Eheum...felstavat, det ska vara "Tore is da shizzel"
timpani: Inte en aning vad Andreas sa till såssen, matchenvar direkt efter Kalmar matchen 21 Augusti
Phieniac: :nickar:
namram: Stämmer ganska bra, det var en halvtimme emellan matcherna, så folk pallade inte vänta.
handenduvet: Stöld är det rätta ordet, men vad kan man förvänta sig av en såssialdemokrat
Nebukadnessar: Nja så illa var de inte. De var juniorer, heta på gröten, de ville visa Kjell Jonevret att de kunde spela, därför tog de i som bara den. På defensiven klantade de till sig ibland.
timpani: Stefan Rehn försökte ett par gånger göra en bicycleta på mig, gick inte så bra. Men man märkte att han och Tobbe spelade för att ha kul, medans juniorerna ville krossa oss. Faktum är att en av utespelarna sa till nån i vårt lag, "Fan vad ni
suger!", svaret var, "Varför krossar ni inte oss totalt då?"
jakobsson_: Niklas heter han.
Jag kommer nog hänga kvar på FB, tycker om känslan här. Udda, men skön.
Fyfan vad bra FC Z har varit, bland det bästa som har hänt svensk tv. Har dock svårt att tänka mig hur de kan göra en lika bra säsong med hockey utan Glenn Hysen, han är förjävligt skön.
Förövrigt så tyckte jag att många lirade imponerande bra i finalen, speciellt Daniel och Farhad. Farhads iskalla löpning på vänstersidan mot backen och målvakten och sedan hans inlägg som slutade med andra målet för FC Z var ju sjukt bra.