Citat:
Ursprungligen postat av
Kadek
Älskar när folk får psykbryt och visar sin desperata sida. Det är en form av grandios självbild och avsaknad av självkontroll som ligger bakom Kianzad.
Ingen som kollat upp studieresultat? Det vore fantastiskt om juristubildningen var i klass med Arnstads studier
Jag tycker däremot att det är tragiskt. Det är som om han tillhör en svunnen tid, då de som skulle ta del av hans uttalanden inte hade tillgång till google och fick enbart förlita sig på att de med mest tituleringar
torde tala sanning.
Därför tror Behrang att han genom att ropa högt "jag är journalist", "jag är jurist" (fast utan examen), "jag har läst 3500 sidor text", "du är inte docent!" (vilket han inte heller är), "jag tar 2000 kronor i timmen" ger honom mer kredibilitet än faktisk data, faktiska regler och lagar och faktiska experter inom sitt område, likt Sanandaji.
Istället så framstår Behrang som om att relativt lättförtjänta titlar och meningslösa bedrifter är det enda han kan komma med. Det är som om någon skulle försöka vinna en diskussion genom att enbart säga, "jag har högt IQ", vilket snarare pekar på att man redan förlorat och samtidigt inte förstår hur dum man ser ut framför sin audiens.
Behrang verkar också oberäknelig då hans är snabb till att bli ilsken och hatfull, jag hade varit någorlunda rädd att betygsätta hans bedrifter på juristutbildningen ifall jag tagit del av hans twitterflöde de sista veckorna.