Här står lite om hans bravader
https://morklaggning.wordpress.com/2...-lognfabriken/
Citat:
Observera att trots att han inte är utbildad journalist, så är han lärare vid FOJO, som vidareutbildar journalister i Kalmar.
Från nån facebook diskussion...
Citat:
Ditt förvirrade sinne i kombination med din paranoida, vänsterhatande hjärna förblindar dig än en gång.
Som sagt, tänk gärna länge innan du öppnar mun i min närhet så jag slipper klä av dig naken på den bara bruna huden.
Allvarligt talat Ingrid, är du inte trött på att vara en bitter, okunnig och hatisk rasist som förgäves försöker klä sig rollen som ”sanningskapten”? För övrigt det epitet jag förlänade Gunnar i Expressen, och förresten, så är dina tankar bruna Gunnar, riktigt stinkande bruna.
Saken är Ingrid, att jag de facto är en auktoritet på dessa frågor, helt enkelt då jag jobbat med dessa frågor i över tio år, rapporterat för samtliga medier det finns i detta land och beyond, skrivit en bok, föreläser och kör som en ångvält över sådana pöbelfasoner som du och dina följare ger uttryck för …
Du vet inte ens vad totalitär innebär, så snälla sluta svänga dig med begrepp du inte förstår! Inte heller förstår du demokrati, som ju bygger på alla människors lika värde … såna debatter med likar som dig sköter jag med vänsterhanden, så banal nivå du och dina gelikar befinner er på!
Men jag talar till bönder på bönders vis, jag tror inte något annat hjälper, eller är rättvist i sammanhanget.
… jag undervisar i journalistik och får studenter att gråta och tvivla över sina yrkesval när jag visar hur rasistiskt Sverige är. Snacka du på med dina förvirrade tomtar som vänner, så förändrar jag en hel generation.