Flashback bygger pepparkakshus!
2015-12-28, 19:40
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Lasse
Det gäller exemplevis meriter och hur applåderna framfördes. Jag och många med mig konstaterar att Kianzad faktiskt har mycket välfyllt CV och att han möttes av ljudliga applåder när han medverkade i Debatt.
Jag har faktiskt inte sett en enda – utom du – som påstår detta. Så om du inte kan styrka det här med någon typ av belägg eller länkar, så kan alla vi andra avfärda det du påstår som "grundlöst strunt".
Istället verkar det som att en majoritet är överens om att Kianzad är en stolle, nolla, fåntratt, en narcissist eller bara en idiot utan verklighetskontakt, utan snarare med vanföreställningar.

Jag gjorde mig också besväret att titta igenom twitter tiden efter att stollen Kianzad skämde ut sig i Debatt, men kunde bara hitta hånfulla kommentarer och skratt åt stollen. Den hord av beundrare du verkar tro ska finnas lyste intensivt med sin frånvaro. Och om det nu skulle finnas en massiv devot beundrarskara, som då gjorde sig hörd med högljudda applåder i studion, så borde man ju i a f kunna hitta en enda av dem på twitter, men nada.
Hur kan det komma sig, Lasse liten? Finns beundrarskaran bara i din inbillning och eventuellt i ett parallellt universum bara du och Kianzad bebor.
Senast redigerad av Grisbrottaren 2015-12-28 kl. 19:44.
Citera
2015-12-28, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Jag har faktiskt inte sett en enda – utom du – som påstår detta. Så om du inte kan styrka det här med någon typ av belägg eller länkar, så kan alla vi andra avfärda det du påstår som "grundlöst strunt".
Istället verkar det som att en majoritet är överens om att Kianzad är en stolle, nolla, fåntratt, en narcissist eller bara en idiot utan verklighetskontakt, utan snarare med vanföreställningar.

Jag gjorde mig också besväret att titta igenom twitter tiden efter att stollen Kianzad skämde ut sig i Debatt, men kunde bara hitta hånfulla kommentarer och skratt åt stollen. Den hord av beundrare du verkar tro ska finnas lyste intensivt med sin frånvaro. Och om det nu skulle finnas en massiv devot beundrarskara, som då gjorde sig hörd med högljudda applåder i studion, så borde man ju i a f kunna hitta en enda av dem på twitter, men nada.
Hur kan det komma sig, Lasse liten? Finns beundrarskaran bara i din inbillning och eventuellt i ett parallellt universum bara du och Kianzad bebor.
Som jag skrev ovan så var det inte meningen att de faktum jag beskrev skulle leda till vidare diskussion. Belägg för dessa faktum beskådas förslagsvis på linkedin eller svtplay. Vänligen respektera detta nu. Om du har synpunkter angående detta föreslår jag att du i fortsättningen vänder dig till mig i PM så att tråden hålls ren från historierevisionism.
Citera
2015-12-28, 19:58
Citat:
Det du skriver har aldrig hänt. Hade det hänt skulle du kunnat presentera skriftliga bevis, men eftersom det aldrig hänt kommer du aldrig kunna det, så jag tänker inte ens bemöda mig med att fråga.
Kianzad är naturligtvis utexaminerad jurist. Det räcker så.

Behrang erkänner att han i korrenspondens med Tino Sanandaji har kallat sig för jurist.
http://www.tino.us/2015/01/ur-min-korrespondens-med-behrang-kianzad/

Kolla gärna igenom tråden. Han började yra om att stämma Tino Sanandaji för förtal. Vid ett senare tillfälle erbjöd sig t om Tino att sponsra Behrang för rättegångskostnaderna men det blev ingen förtalsstämning.

Exakt alla i denna tråd förutom du Stor-Lasse håller med mig att Behrang är en riktig pajas. I hans CV framgår det dessutom klart och tydligt att han inte jobbar som jurist alls. Om han nu vore en sån stjärna hur kommer det sig att han inte jobbar i en tingsrätt eller liknande? Han har ju för fan inte ens ett simpelt handläggarjobb inom migrationsverket, där hamnar många jurister som inte har betyg nog för att komma in på tingsrätten.
Citera
2015-12-28, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
Behrang erkänner att han i korrenspondens med Tino Sanandaji har kallat sig för jurist.
http://www.tino.us/2015/01/ur-min-korrespondens-med-behrang-kianzad/

Kolla gärna igenom tråden. Han började yra om att stämma Tino Sanandaji för förtal. Vid ett senare tillfälle erbjöd sig t om Tino att sponsra Behrang för rättegångskostnaderna men det blev ingen förtalsstämning.

Exakt alla i denna tråd förutom du Stor-Lasse håller med mig att Behrang är en riktig pajas. I hans CV framgår det dessutom klart och tydligt att han inte jobbar som jurist alls. Om han nu vore en sån stjärna hur kommer det sig att han inte jobbar i en tingsrätt eller liknande? Han har ju för fan inte ens ett simpelt handläggarjobb inom migrationsverket, där hamnar många jurister som inte har betyg nog för att komma in på tingsrätten.
Tror du att en uppmaning från dig får mig att gå in på Tinos haveri till hemsida? Skulle inte tro det lille man. Det är inget att diskutera, antingen har du skriftliga bevis eller inte.
Citera
2015-12-28, 20:10
Citat:
Tror du att en uppmaning från dig får mig att gå in på Tinos haveri till hemsida? Skulle inte tro det lille man. Det är inget att diskutera, antingen har du skriftliga bevis eller inte.

Skärmdumpen ligger ju på hans hemsida.
http://www.tino.us/wp-content/uploads/2015/01/Behrang11.png

Alla som läser tråden kan klart och tydligt se att Behrang erkänner att han kallat sig själv för jurist i korrespondens med Tino Sanandaji. Detta INNA han var klar med sin examen.

Vägra besök hemsidan du, men andra som läser tråden kan klart och tydligt se att jag har rätt här.
Citera
2015-12-28, 20:28
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Som jag skrev ovan så var det inte meningen att de faktum jag beskrev skulle leda till vidare diskussion. Belägg för dessa faktum beskådas förslagsvis på linkedin eller svtplay. Vänligen respektera detta nu. Om du har synpunkter angående detta föreslår jag att du i fortsättningen vänder dig till mig i PM så att tråden hålls ren från historierevisionism.
Du verkar ha missförstått hur Flashback forum fungerar och dessutom hur yttrandefrihet fungerar i praktiken. Inte ens en moderator kan fastställa något som faktum och förbjuda vidare diskussion i frågan.

Det är ett faktum att applåderna var riktade som tack till Ivar Arpi som – som vanligt – kom med kloka och välformulerade argument. Att en okänd nästan-jurist som stollen Kianzad skulle få applåder för sin blotta existens och närvaro, faller på sin egen orimlighet. Om det vore så, skulle beundrarskarorna som sagt ha lämnat avtryck på twitter. Men där finns inte ett enda uppskattande ord om honom och hans framträdande i Debatt. Är det för att det du kallar "faktum" vid närmare granskning visar sig vara "grundlöst strunt" som du vill förbjuda diskussion om Kianzads tvivelaktiga meriter?
Är det för att du inte har några som helst belägg för dina "faktum" som du går till personangrepp på mig?

Jag tycker vi kan fastställa som faktum efter 700 inlägg i tråden att Kianzad är en stolle, fåntratt och nolla, som verkar ha problem med verklighetskontakten, ett till narcissism uppblåst ego och en otrevlig vana att vräka ur sig okvädinsord, som får även dem som skulle kunna hålla med honom i sak att desperat sträcka sig efter skämskudden och vägra ha något med honom att göra.
Så! Slut på diskussionen, så att vi undviker historierevisionism.

Och så det obligatoriska hotfulla PM:et från Lasse liten:
Senast redigerad av Grisbrottaren 2015-12-28 kl. 20:31.
Citera
2015-12-28, 20:45
Medlem
Citat:
Det har blivit vissa missförstånd och det tycker jag är synd. Jag försöker naturligtvis inte avbryta diskussion, men vissa saker är meningslösa att diskutera kring. Det gäller exemplevis meriter och hur applåderna framfördes. Jag och många med mig konstaterar att Kianzad faktiskt har mycket välfyllt CV och att han möttes av ljudliga applåder när han medverkade i Debatt. Men jag vill inte ha vidare diskussion kring detta utan tycker att vi nöjer oss med dessa konstateranden och går vidare.
Att flera röster pockar på uppmärksamhet i ditt huvud gör inte att ni blir fler än en fysisk person, du är helt ensam i ditt beundrande av denna gapiga fåne och jubelåsna.

Dessutom så har du fel, jag kan det här.
Citera
2015-12-28, 20:56
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Det har blivit vissa missförstånd och det tycker jag är synd. Jag försöker naturligtvis inte avbryta diskussion, men vissa saker är meningslösa att diskutera kring. Det gäller exemplevis meriter och hur applåderna framfördes. Jag och många med mig konstaterar att Kianzad faktiskt har mycket välfyllt CV och att han möttes av ljudliga applåder när han medverkade i Debatt. Men jag vill inte ha vidare diskussion kring detta utan tycker att vi nöjer oss med dessa konstateranden och går vidare.

Vad ett "välfyllt CV" betyder kan diskuteras. Att hemmalag regelmässigt får mer applåder än bortalag känns dock rätt naturligt.
Citera
2015-12-28, 21:44
Medlem
StigAllans avatar
Finns det inga kurskamrater till stollen här?
En sådan som trådämnet är ju ingen man önskar sig i samma föreläsningssal.

Men kanske höll nollan en lägre profil i undervisningslokalen?
Om inte så har han förstört många timmar för sina kurs-"VÄNNER"!
Citera
2015-12-28, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Finns det inga kurskamrater till stollen här?
En sådan som trådämnet är ju ingen man önskar sig i samma föreläsningssal.

Men kanske höll nollan en lägre profil i undervisningslokalen?
Om inte så har han förstört många timmar för sina kurs-"VÄNNER"!
Jag har haft kontakt med en kurskamrat till trådens huvudman. Denne har aldrig berättat något negativt eller anmärkningsvärt om Kianzad, utan han föreföll helt normal, så det finns nog inget av intresse att hämta där.
Citera
2015-12-28, 22:24
Medlem
Det tror jag inte på.
Vid något tillfälle under studieåren måste han ha varit oense med någon kurskamrat och vi har ju alla sett hur han beter sig då.
Citera
2015-12-28, 22:25
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Jag har haft kontakt med en kurskamrat till trådens huvudman. Denne har aldrig berättat något negativt eller anmärkningsvärt om Kianzad, utan han föreföll helt normal, så det finns nog inget av intresse att hämta där.
Om inga kurskamrater anmäler sig till att blivit plågade i samma lokal som trådämnet infaller sig här så får vi boka fakta att stollen inte har några som helst akademiska studier och desto mindre meriter!

Denna blatte med dubbelringen på fingrarna bör egentligen bli degraderad till fusk-Arnstad!
Finns det något lägre i Sverige?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in