Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Lasse
Det gäller exemplevis meriter och hur applåderna framfördes. Jag och många med mig konstaterar att Kianzad faktiskt har mycket välfyllt CV och att han möttes av ljudliga applåder när han medverkade i Debatt.
Jag har faktiskt inte sett en enda – utom du – som påstår detta. Så om du inte kan styrka det här med någon typ av belägg eller länkar, så kan alla vi andra avfärda det du påstår som "grundlöst strunt".
Istället verkar det som att en majoritet är överens om att Kianzad är en stolle, nolla, fåntratt, en narcissist eller bara en idiot utan verklighetskontakt, utan snarare med vanföreställningar.
Jag gjorde mig också besväret att titta igenom twitter tiden efter att stollen Kianzad skämde ut sig i
Debatt, men kunde bara hitta hånfulla kommentarer och skratt åt stollen. Den hord av beundrare du verkar tro ska finnas lyste intensivt med sin frånvaro. Och om det nu skulle finnas en massiv devot beundrarskara, som då gjorde sig hörd med högljudda applåder i studion, så borde man ju i a f kunna hitta
en enda av dem på twitter, men nada.

Hur kan det komma sig, Lasse liten? Finns beundrarskaran bara i din inbillning och eventuellt i ett parallellt universum bara du och Kianzad bebor.