2015-03-26, 07:45
Medlem
Pickmylussys avatar

Säker på att de luras nu...

Blev plötsligt tre år yngre – nu tillbaka i allsvenskan

Citat:
Hösten 2013 fick Mohammed Ali Khan veta att han egentligen inte var född den 21 januari 1986 som han trott i hela sitt liv. Hans nya födelsedag var den 1 november 1988 – och 27-åringen blev en 24-åring.
Citera
2015-03-26, 08:04
Medlem
Undrar hur det kommer gå för Halmstad i år. Man har förlorat mot divisions 1 storheter ÖIS och Öster vilket visserligen bara är träningsmatcher men ändå. Klarar man sig kvar i år?
Citera
2015-03-26, 14:55
Medlem
Ziarros avatar
Nu blir jag snart tokig. Har googlat och letat allt jag orkar utan att få grepp om en viktig sak, ska sägas att jag är kass på att googla dock. Men frågan kvarstår, kommer jag att kunna se Hammarby vinna allsvenskan på Viaplay i år? Det gick ju förra året men hittar inget entydigt svar för året.

Forza Bajen.
Citera
2015-03-26, 14:58
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziarro
Nu blir jag snart tokig. Har googlat och letat allt jag orkar utan att få grepp om en viktig sak, ska sägas att jag är kass på att googla dock. Men frågan kvarstår, kommer jag att kunna se Hammarby vinna allsvenskan på Viaplay i år? Det gick ju förra året men hittar inget entydigt svar för året.

Forza Bajen.

Nej, och det kunde du inte förra året heller.
Citera
2015-03-26, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ziarro

Forza Bajen.

Viaplay visar 3 utvalda matcher per omgång. Du kan lägga till hela allsvenskan för ytterligare 199:- månaden (eller vad det nu kostade).

Vill du bara ha allsvenskan och så billigt som möjligt är det Cmore stream som gäller för 299:- (dom höjer från 199:- vid månadskiftet).
Citera
2015-03-26, 15:12
Medlem
Ziarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Viaplay visar 3 utvalda matcher per omgång. Du kan lägga till hela allsvenskan för ytterligare 199:- månaden (eller vad det nu kostade).

Vill du bara ha allsvenskan och så billigt som möjligt är det Cmore stream som gäller för 299:- (dom höjer från 199:- vid månadskiftet).

Tack så mycket, då vet jag.

Viaplay har bra utbud på annat jag gillar(Premier League, F1 och MotoGP) så jag pyntar gärna lite extra för det.
Citera
2015-03-26, 18:54
Medlem
Citat:

För de 199 får du väl även La Liga, PSG..... inte bara allt om allsvenskan.
http://www.csports.se/priser
Citera
2015-03-26, 18:58
Medlem
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article20480034.ab

Ingen Allsvenskan i Viaplay
Citera
2015-03-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/sportitv/article20480034.ab

Ingen Allsvenskan i Viaplay

"Samtidigt kommer C Mores avtal med Viaplay gällande fotbollsallsvenskan att upphöra. I dag finns ett tillfälligt avtal mellan kanalerna som gör att allsvenskan även visas i Viaplay – men nästa år ska serien exklusivt sändas i C More."
Citera
2015-03-26, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
För de 199 får du väl även La Liga, PSG..... inte bara allt om allsvenskan.
http://www.csports.se/priser
Vet, men om man inte bryr sig om andra ligor och bara är ute efter allsvenskan så...

Märkligt att man inte skall kunna välja tv kanaler utan att alltid få massa skit på köpet 2015. Hade hellre betalat lite mindre och sluppit det man inte tittar på ändå.
Citera
2015-03-26, 21:11
Medlem
Citat:
Vet, men om man inte bryr sig om andra ligor och bara är ute efter allsvenskan så...

Märkligt att man inte skall kunna välja tv kanaler utan att alltid få massa skit på köpet 2015. Hade hellre betalat lite mindre och sluppit det man inte tittar på ändå.
199 kr för alla allsvenska matcher (plus de ligor som du inte vill se) är väl snarare för billigt i mina ögon. Du får tiotalet matcher för vad knappt en långsidebiljett kostar.
Citera
2015-03-26, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
199 kr för alla allsvenska matcher (plus de ligor som du inte vill se) är väl snarare för billigt i mina ögon. Du får tiotalet matcher för vad knappt en långsidebiljett kostar.
299:- vid månadsskiftet.
Ja, jag kommer ju köpa det oavsett men hade gärna sluppit allt utöver allsvenskan mot några kronor billigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in