2015-03-25, 01:52
Medlem
För min del hoppas jag Djurgården undviker bottenstriden då man inte har rätt manskap (inkl coach) att hantera stark yttre press pga ett sportsligt misslyckande.
Citera
2015-03-25, 13:47
Medlem
11 dagar kvar tills en åker upp till Sthlm för premiären. Det börjar närma sig, och tur är väl det för tålamodet börjar verkligen tryta, längtan blir snart för stor.

Självklart kommer ett av dessa hemska jävla landslagsuppehåll i de andra ligorna nu också som bara gör väntan än mer olidlig.
Citera
2015-03-25, 15:15
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollgradig
11 dagar kvar tills en åker upp till Sthlm för premiären. Det börjar närma sig, och tur är väl det för tålamodet börjar verkligen tryta, längtan blir snart för stor.

Självklart kommer ett av dessa hemska jävla landslagsuppehåll i de andra ligorna nu också som bara gör väntan än mer olidlig.
Då har du gott om tid att sätta dig in i allsvenska 1X2 tipset 2015. Välkommen att mäta dina krafter med oss andra "experter". Vi ses.
Citera
2015-03-25, 15:20
Medlem
bagarn29s avatar
Trots att det är över två veckor kvar till matchen har redan 15 224 personer försäkrat sig om sin biljett till matchen. Mycket bra.
Då ska vi ha i minnet att det bara är AIK som kommer på besök.
Citera
2015-03-25, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Då har du gott om tid att sätta dig in i allsvenska 1X2 tipset 2015. Välkommen att mäta dina krafter med oss andra "experter". Vi ses.

Det har du alldeles rätt i.

Done and done! Ska bli mycket intressant att följa detta.
Citera
2015-03-25, 15:40
Medlem
Citat:
Trots att det är över två veckor kvar till matchen har redan 15 224 personer försäkrat sig om sin biljett till matchen. Mycket bra.

Jag undrar om man ska bli imponerad?
Citera
2015-03-25, 16:06
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Hur är statusen med Molins? Spelklar eller inte?

Tror anledningen till att han tog kaptenspetningen så illa är för de innebär att han inte kommer få skaka hand med Nisse Johansson i hemmapremiären eller senare tillfälle, Molins lär va fullt medveten om detta och agerar därefter.
Citera
2015-03-25, 16:34
Medlem
bagarn29s avatar
Norling kommer tillbaka till Stockholm!

28/3 Cmore Sport kl. 15:00 träningsmatch AIK- Norrköping. Allt enligt TVmatchen.
Citera
2015-03-25, 16:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Tror anledningen till att han tog kaptenspetningen så illa är för de innebär att han inte kommer få skaka hand med Nisse Johansson i hemmapremiären eller senare tillfälle, Molins lär va fullt medveten om detta och agerar därefter.
Jag vet faktiskt inte men jag tror inte på full tid i så fall, möjligen inhopp.

Han får väl nöja sig med att byta tröja med Nisse.
Citera
2015-03-25, 18:09
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Jag tror han kommer hoppa in flera omgångar in i Allsvenskan. Konstgräset i Sundsvall är uteslutet och de större matcherna som IFK och även AIK känns inte realistiska. Han ska vävas in långsamt å få vara med hela europaresan denna gången.
Falkenberg borta eller HBK hemma i slutet av april är nog mest realistiskt.
Citera
2015-03-25, 21:01
Medlem
Citat:
Jag vet faktiskt inte men jag tror inte på full tid i så fall, möjligen inhopp.

Han får väl nöja sig med att byta tröja med Nisse.

Gische missar garanterat både Aik och Gbg i inledningen. Väldigt synd
Citera
2015-03-25, 22:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
Gische missar garanterat både Aik och Gbg i inledningen. Väldigt synd

Synd för ifk publiken då han hade privat lektion i fotboll för dem förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in