2015-10-26, 21:35
Medlem
Då var guldet kört. Nya tag nästa år. Nu sova och se fram emot en skitmatch på lördag. I ärlighetens namn ska Norrköping ta guld i år. AIK förtjänar knappt en tredjeplats, men den är tagen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Mjo när det egna laget är så uselt att man aldrig kan utmana toppen måste det kännas skönt att se rivalerna torska och runka till publiksiffror.. Tror fan bajen kan lyckas dra 26.000 till Jönköping Södra nästa säsong så grattis.
Liksom att ni blir avsågade från guldstriden i sedvanlig ordning. Något för oss båda att se framemot!

26000 mot Jönköping känns förövrigt som en rutten siffra. Gnagetklass på den. Ett sånt kärt återseende med en gammal Superettanbekanting kan inte bli annat än slutsåld
Senast redigerad av Tiddlywank 2015-10-26 kl. 21:37.
Citera
Medlem
Det är ju en jävla sits vi hamnat i men läggmatch är det inte tal om även om ett guld till Göteborg skulle svida som fan. Om Norrköping gör Real Madrid och Häcken sällskap som vinnare på Stadion så är det en förlust jag kan leva med men då ska det vara för att Peking är bättre än oss, inte för att våra spelare har tankarna i Lviv.

Fyfan för Göteborg.
Citera
2015-10-26, 21:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Iaf första målet för IFK, där sket det sig i kubik, Engvall verkar ha hittat formen sent omsider och var
skillnaden i kväll. Goitom gjorde mål men såg lite blek ut annars.

Låt nu Bajen fira sin tiondeplats, eller elfteplats.
Så är det, tänker fan inte önska lycka till men det vore inte oförtjänt om ni blev mästare.. Chansen är hyfsat stor och nu ligger det i händerna på MFF. Får se hur det går.
Citera
2015-10-26, 21:39
Medlem
knullklassons avatar
Puh..! Äntligen kan jag släppa Ali Khans självmål och gå vidare här i livet
Citera
2015-10-26, 21:39
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Kan inte förneka att det är godis för själen att se ett så uselt gnagarförsvar i en så sjukt viktig match.

Men fyfan vilket äckligt lag Blåvitt är. Hur mycket jag än må hata gnaget blir jag fan provocerad av att se deras filmande och maskande.

Kom igen Peking! Ikväll får man gotta sig åt gnagarnas illamående och på lördag vill jag göra det åt göteborgarna.

Ja, dom är ohotad etta på den punkten.

Sen, visst, jag förstår att djurgårdare och hammarbyare är glada för att AIK är i praktiken borta från guldet, men gråvitt är så mycket äckligare på alla tänkbara plan!

Om malmö inte gör sin plikt och förlorar på lördag borde dom få nån slags utmärkelse för sin efterblivenhet, som i så fall tar bibliska mått. Att ge bort titeln mesta mästarna när man dessutom har en oerhört viktig match 3 dar senare vore så dumt att det är bortom ord.
Citera
2015-10-26, 21:40
Medlem
Helvete också. Låt Norrköping vinna så att alla IFK-murvlar som man inte sett röken av sen 2009 förrän i år kryper tillbaka ner i hålorna de kom ifrån.

Detta summerar väl ganska väl känslorna som Öisare efter dagens resultat.
https://www.youtube.com/watch?v=rZ1CdKycoY8

AIK kan dra åt helvete som ger alla IFK-nötter chansen att fira ett guld, tänk på alla andra och vad ni har gjort. Skämmes ta mig fan.
Citera
2015-10-26, 21:41
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Liksom att ni blir avsågade från guldstriden i sedvanlig ordning. Något för oss båda att se framemot!
Ja man har ju sina platser i näringskedjan.
Citat:
26000 mot Jönköping känns förövrigt som rätt lite. Ett sånt kärt återseende med en gammal Superettanbekanting kan inte bli annat än slutsåld
De måste ju glädja en bajare? Att så många har så lite krav och samlas för att dra en kollektiv runk över hur många man är som är där för å.. Ja, va där.
Citera
2015-10-26, 21:42
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så är det, tänker fan inte önska lycka till men det vore inte oförtjänt om ni blev mästare.. Chansen är hyfsat stor och nu ligger det i händerna på MFF. Får se hur det går.

Nja, MFF lägger sig nog så jag tror inte på guld. Tvåa eller trea kan kvitta, om man inte håller på Ellos då. Ellos är dom enda som räknar stora och små silver.
Citera
2015-10-26, 21:43
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Det är ju en jävla sits vi hamnat i men läggmatch är det inte tal om även om ett guld till Göteborg skulle svida som fan. Om Norrköping gör Real Madrid och Häcken sällskap som vinnare på Stadion så är det en förlust jag kan leva med men då ska det vara för att Peking är bättre än oss, inte för att våra spelare har tankarna i Lviv.

Fyfan för Göteborg.

Vilken jävla duo, ändå.
Citera
2015-10-26, 21:45
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lime32
Helvete också. Låt Norrköping vinna så att alla IFK-murvlar som man inte sett röken av sen 2009 förrän i år kryper tillbaka ner i hålorna de kom ifrån.

Detta summerar väl ganska väl känslorna som Öisare efter dagens resultat.
https://www.youtube.com/watch?v=rZ1CdKycoY8

AIK kan dra åt helvete som ger alla IFK-nötter chansen att fira ett guld, tänk på alla andra och vad ni har gjort. Skämmes ta mig fan.

Kan inte annat än hålla med(gaisare här). Bara tanken på att se alla dessa idioter på gatorna gör mig fan rasande.
AIK var tyvärr ganska ruttna ikväll, kändes direkt när kvitteringen kom att det inte skulle gå vägen.
Malmö har ett ENORMT ansvar gentemot resten av fotbollsverige på lördag. Dom har ALL anledning att bara alibispela och låta norrköping ta det. Skulle dom ta poäng ska dom ALDRIG mer delta i några protester mot SFF. Att låta gråvitt missa guldet är den största jävla spark i skrevet på fotbollsförbundet något lag någonsin kommer kunna ge.

Malmö, ni har ett ansvar!
Senast redigerad av 2mas 2015-10-26 kl. 21:47.
Citera
2015-10-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Kan inte annat än hålla med(gaisare här). Bara tanken på att se alla dessa idioter på gatorna gör mig fan rasande.
AIK var tyvärr ganska ruttna ikväll, kändes direkt när kvitteringen kom att det inte skulle gå vägen.
Malmö har ett ENORMT ansvar gentemot resten av fotbollsverige på lördag. Dom har ALL anledning att bara alibispela och låta norrköping ta det. Skulle dom ta poäng ska dom ALDRIG mer delta i några protester mot SFF. Att låta gråvitt missa guldet är den största jävla spark i skrevet på fotbollsförbundet något lag någonsin kommer kunna ge.

Malmö, ni har ett ansvar!

Haha, du är så pinsam. Läggmatcher, hur kul är det lixom... jag är glad att DIF inte la sig mot oss. Lite professionella får ändå klubbarna vara.

Skrattar åt dig och din ruttna klubb. Hejdå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in