2015-10-26, 21:13
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Så det är så här det känns å uppleva misär ala 2009.. Det är blytungt..

Ni vann välförtjänt Göteborg och jag ska inte va butthurt för det. Är bara känna sig besegrad och låta tid läka såren. Hjälper ju inte att ens bästa polare är Göteborg supporter men aja, låt bara tiden gå så kommer man över detta..

Inget bra mittbacksspel hos AIK i kväll, det är nog det som fäller avgörandet i en ganska dålig match överlag. Sjukt många felpass tycker jag, kan man kanske förstå med tanke på matchens dignitet.
Citera
2015-10-26, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheddarOst
Aldrig, vi vill ha fjärdeplatsen och den kommer vi ta också. Däremot kan jag tänka mig att vi inte kommer ställa upp med den absolut bästa uppställningen just för att vi har en sjukt viktig match mot Shaktar bara någon dag senare. Men vi har en tillräckligt bra avbytarbänk för att kunna vinna över Norrköping på hemmaplan ändå.

Dumstrut på mig, missade att Elfsborg har chans att komma ikapp och sno europaplatsen. Nåväl, tror i vilket fall att Norrköping mycket väl kan vinna.
Citera
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crock2
Hur stor är chansen att MFF ger bort en Europaplats för att lägga sig så Peking får guld ist?

Noll procents chans. Jag tror dock att Norrköping kommer att vinna matchen. Våra spelare kommer att springa runt och tänka på matchen nästa vecka.
Citera
Medlem
Corrans avatar
Poängtappet mot HBK och Dif känns väldigt tungt nu.

Skum känsla hela denna veckan nu, ett säkrat och relativt svagt Kalmar.

En starkt Malmö...hemma, men hur mycket kommer dom kämpa ens. Så många tankar.
Citera
2015-10-26, 21:20
Medlem
Det är nästan poetiskt att det slutar så här idag efter -09. Vi är kvitt nu.

Malmö, nu är det er tur att betala tillbaka för 2004, så är vi också kvitt.
Citera
2015-10-26, 21:22
Medlem
Tack Göteborg!
Citera
2015-10-26, 21:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Inget bra mittbacksspel hos AIK i kväll, det är nog det som fäller avgörandet i en ganska dålig match överlag. Sjukt många felpass tycker jag, kan man kanske förstå med tanke på matchens dignitet.
Nej verkligen inte, Hooiveld och Per Karlsson får i princip ta på sig målen även fast Engvall gör det snyggt och det kan ingen ta ifrån honom.

...
Citera
2015-10-26, 21:25
Medlem
Kan inte förneka att det är godis för själen att se ett så uselt gnagarförsvar i en så sjukt viktig match.

Men fyfan vilket äckligt lag Blåvitt är. Hur mycket jag än må hata gnaget blir jag fan provocerad av att se deras filmande och maskande.

Kom igen Peking! Ikväll får man gotta sig åt gnagarnas illamående och på lördag vill jag göra det åt göteborgarna.
Citera
2015-10-26, 21:26
Medlem
Derbyvinsten mot Råttorna känns så oerhört mycket skönare en kväll som denna. Sankt Erik såg till att förpassa mörkrets makter till ett betydligt sämre utgångsläge inför den sista avgörande matchen. FYFAN VAD SKÖNT!
Citera
2015-10-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Genier i farten igen:

http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/djurgardens-stjarna-kevin-walker-hotad/

Hota en egen spelare för att han gör mål. Genier var ordet.
Citera
2015-10-26, 21:31
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Derbyvinsten mot Råttorna känns så oerhört mycket skönare en kväll som denna. Sankt Erik såg till att förpassa mörkrets makter till ett betydligt sämre utgångsläge inför den sista avgörande matchen. FYFAN VAD SKÖNT!
Mjo när det egna laget är så uselt att man aldrig kan utmana toppen måste det kännas skönt att se rivalerna torska och runka till publiksiffror.. Tror fan bajen kan lyckas dra 26.000 till Jönköping Södra nästa säsong så grattis.
Citera
2015-10-26, 21:33
Moderator
vfs avatar
Citat:
Nej verkligen inte, Hooiveld och Per Karlsson får i princip ta på sig målen även fast Engvall gör det snyggt och det kan ingen ta ifrån honom.

...

Iaf första målet för IFK, där sket det sig i kubik, Engvall verkar ha hittat formen sent omsider och var
skillnaden i kväll. Goitom gjorde mål men såg lite blek ut annars.

Citat:
Mjo när det egna laget är så uselt att man aldrig kan utmana toppen måste det kännas skönt att se rivalerna torska och runka till publiksiffror.. Tror fan bajen kan lyckas dra 26.000 till Jönköping Södra nästa säsong så grattis.

Låt nu Bajen fira sin tiondeplats, eller elfteplats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in