Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Vet inte om Nanne själv överskattat spelartruppen men det har definitivt många bajare gjort. Nanne har alltid lagt stor vikt vid snacket om tålamod och var själv tveksam till om Bajen inte gick upp för tidigt men tempot samt spelet dom visa upp i slutet av superettan fick honom att ändra uppfattning. Många supportrar å andra sidan har absolut överskattat spelare som Hallenius, Torsteinbö, Söderqvist mm, förstnämnda i synnerhet.
Många Bajare? Trots säkert hundra inlägg här där vi påpekat att vi inte har haft några jätteförväntningar så fortsätter ni sprida lögnen, ser få Bajare som haussat oss som något storlag i nuläget, vi har längre perspektiv.
Tippade oss tia och nu ligger vi elva. Visst hade vi större förhoppningar på målgörarna, Söderqvist gjorde ju 9 mål förra säsongen så det är klart att vi hoppades på mer än de två mål han gjort.
Jag tror ni förväxlar vår stolthet över nummer 12 med våra förväntningar på det sportsliga.
Hallenius har inte heller öst in mål och givetvis hoppades vi på mer från honom, dock är han förlåten då han räddade oss från konkurs för några år sedan.
Torsteinbø tycker jag visar att han är på väg tillbaka efter skadan, definitivt ingen överskattad spelare, snarare tror jag han kommer visa att han varit underskattad.
Jag är mer besviken på spelare som Haglund och en begynnande oro finns kring Magyar som varit klappusel.