2015-10-21, 02:30
Medlem
ChaozOnceAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
En del tyder på att Ofori är borta, Alm & Kristoffersson är ytterst tveksamma och det är jag med.

Bara hört att hans fot var väldigt svullen men att inget är brutet, det skulle visa sig dessa närmsta dagar enligt Luis Oyarzo så var inte så säker. Bara en smäll på foten så inget allvarligt, men känns ändå rätt tryggt med Salétros även om Ofori tillför något helt extra. Finns ingen innermitt i AS med den kombinationen av bollvinnare, teknik och balans
Citera
2015-10-21, 08:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Det kom väl lite såna om er efter ni tog er till CL igen, Ofori och dylikt som aldrig skulle ske.

Jo, de är rätt osannolika. Ingången brukar vara "de här ska MFF värva - vi har hela listan". Sedan postas länken på Twitter, Facebook och Flashback och diskussionen är i full igång.
Citera
2015-10-21, 18:47
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jo, de är rätt osannolika. Ingången brukar vara "de här ska MFF värva - vi har hela listan". Sedan postas länken på Twitter, Facebook och Flashback och diskussionen är i full igång.

Business as usual såklart, men man hade gärna sett en seriös lista någon gång.
Citera
2015-10-22, 13:04
Medlem
Vad tycker ni Djurgårdare om att Mrabti kanske blir såld för några millar till Malmö? Är det värt det?
Citera
2015-10-22, 13:08
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Vad tycker ni Djurgårdare om att Mrabti kanske blir såld för några millar till Malmö? Är det värt det?

Hur är Djurgårdens ekonomi nu? Jag har förstått att den är på bättringsvägen, men har den helt återhämtat sig?
Citera
2015-10-22, 14:18
Medlem
Citat:
Hur är Djurgårdens ekonomi nu? Jag har förstått att den är på bättringsvägen, men har den helt återhämtat sig?

Den har inte återhämtat sig helt men de kommer inte släppa Mrbati billigt troligtvis inte för 10 miljoner ens.
Citera
2015-10-22, 14:25
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Den har inte återhämtat sig helt men de kommer inte släppa Mrbati billigt troligtvis inte för 10 miljoner ens.

Jag vet inte hur långt de är beredda att gå, men jag tycker inte att 10 är avskräckande. Kan man få ned det lite och istället lägga till någon klausul så tycker jag det ska vara deal.
Citera
2015-10-22, 14:33
Medlem
svulles avatar
Citat:
Jag vet inte hur långt de är beredda att gå, men jag tycker inte att 10 är avskräckande. Kan man få ned det lite och istället lägga till någon klausul så tycker jag det ska vara deal.

Fast det finns ju inte på världskartan. 10 kan Dif få av mängder av klubbar utomlands. Ni lär få slanta upp 20 om det ens ska komma på tal. Grabben har ändå tre år kvar på sitt avtal.

Jag brukar vara restriktiv med att hylla "talanger", men det grämer mig något enormt att AIK inte plockade upp Mrabti. Det var nära redan för cirka två år sedan.
Citera
2015-10-22, 14:34
Medlem
Mrabti blir kanske svår att lösa men det är precis den sortens spelare vi ska hugga på. Unga och talangfulla spelare som etablerat sig i Allsvenskan och är redo för nästa steg har fungerat bra för oss tidigare och känns roligare än norrmän och göteborgare som vill starta om.
Citera
2015-10-22, 14:38
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Fast det finns ju inte på världskartan. 10 kan Dif få av mängder av klubbar utomlands. Ni lär få slanta upp 20 om det ens ska komma på tal. Grabben har ändå tre år kvar på sitt avtal.

Jag brukar vara restriktiv med att hylla "talanger", men det grämer mig något enormt att AIK inte plockade upp Mrabti. Det var nära redan för cirka två år sedan.

Klart jag fattar det. När vi knackar på ska de ha 20. När de sedan säljer till Holland får de 10. Så gnälls det sedan på att vi köper spelare utifrån och inte från svenska klubbar.

Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Mrabti blir kanske svår att lösa men det är precis den sortens spelare vi ska hugga på. Unga och talangfulla spelare som etablerat sig i Allsvenskan och är redo för nästa steg har fungerat bra för oss tidigare och känns roligare än norrmän och göteborgare som vill starta om.

Håller helt med. Han passar perfekt.
Senast redigerad av mishima 2015-10-22 kl. 14:45.
Citera
2015-10-22, 14:45
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Klart jag fattar det. När vi knackar på ska de ha 20. När de sedan säljer till Holland får de 10. Så gnälls det sedan på att vi köper spelare utifrån och inte från svenska klubbar.

Håller helt med. Han passar inte perfekt.
Vilken position är han i så fall tänkt på?
Citera
2015-10-22, 15:37
Medlem
RoyJoness avatar
Kerim är ju den som skulle kännas hårdast att torska. Ny favvo när Tibbling försvann.

Snackade med hans farsa senast hemmaderbyt mot gnaget och då lät det som att det funkade jävligt bra för Kerim i DIF och att skulle han någonsin gå nånstans så var det utomlands och att det var allt annat än bråttom. Men vad ska han säga liksom, Europa-spel kan nog locka en hel del.

Men 10 mille för honom till en annan svensk klubb... Nej då stormar jag klocktornet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in