2015-10-22, 16:27
Medlem
Losec.Muppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyJones
Kerim är ju den som skulle kännas hårdast att torska. Ny favvo när Tibbling försvann.

Snackade med hans farsa senast hemmaderbyt mot gnaget och då lät det som att det funkade jävligt bra för Kerim i DIF och att skulle han någonsin gå nånstans så var det utomlands och att det var allt annat än bråttom. Men vad ska han säga liksom, Europa-spel kan nog locka en hel del.

Men 10 mille för honom till en annan svensk klubb... Nej då stormar jag klocktornet.

Han är klar för MFF tyvärr, DIF släppte precis en video:

https://diftv.solidtango.com/video/vad-hander-med-kerim
Citera
2015-10-22, 16:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losec.Mupps

Hoppas du kollade hela videon

Jag hade varit nära att döda Bosse om han sa så i tele till mig också.
Citera
2015-10-22, 16:57
Medlem
Losec.Muppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hoppas du kollade hela videon

Jag hade varit nära att döda Bosse om han sa så i tele till mig också.

Nu förstörde du ju överraskningen för alla andra
Jo jag kollade hela.
Citera
2015-10-22, 17:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losec.Mupps

Det var ju uppenbart efter en sekund att det var ett skämt. Ingen seriös klubb skulle göra så där om det var på riktigt.
Citera
2015-10-22, 17:57
Medlem
LT10s avatar
Kerim till Malmö eller annan konkurrent? Hahaha. Bosses drömvärvning var Kerim och jobbade otroligt hårt på att få in honom, redan innan han gjorde första passet var Bosse och Pelle klar och tydlig med att Kerim inte kommer sitta på bänken. Killen är 21 år. Han spelar sitt första år i Allsvenskan och behärskar alla offensiva positioner på ett bra sätt. Dessutom håller han bra nivå i defensiven.

Han är redan en favorit hos oss då han inte bara är skicklig utan även en slitvarg utan dess like och det vet han om.

Sen vet alla att vi inte säljer till en konkurrent. Det är utlandet som gäller.
Citera
2015-10-22, 20:00
Medlem
ArneIIIs avatar
Just Pereira tycker jag har sett riktigt stabil ut de inhopp jag sett honom göra i AIK. Från mitt perspektiv känns det som en farlig ersättare.
Vad säger gnagarna om honom?
Och vad hände med den här unge konsonant-ytterbacken från Ghana? Vad han nu hette... något med några konsonanter på rad.
Citera
2015-10-22, 20:09
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Just Pereira tycker jag har sett riktigt stabil ut de inhopp jag sett honom göra i AIK. Från mitt perspektiv känns det som en farlig ersättare.
Och vad hände med den här unge konsonant-ytterbacken från Ghana? Vad han nu hette... något med några konsonanter på rad.

Bra framåt dålig bakåt. Tappar position något brutalt ibland i det defensiva. Nisses raka motsats även om det inte är något fel på nisses offensiv.

Kpozo är en väldigt ung afrikan, det tog väl 1 år innan Ofori fick speltid, skulle nog gissa att det tar ungefär lika lång tid med honom. Det är en väldigt stor acklimatisering som behövs.
Citera
2015-10-22, 20:20
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Skulle säga att han är årets överraskning i AIK. Inlånad som ren och skär utfyllnadsspelare men sett förvånansvärt pigg ut när han väl fick chansen, har absolut ingenting å klaga på men hur det går för honom mot Göteborg låter jag va osagt. Nisse är ett avbräck för oss vilket som, gud vilken säsong han gjort!

Kpozo som Tlagnoj redan nämnt är med i laget men är tänkt som ett framtidsnamn.
Citera
2015-10-22, 20:26
Medlem
RoyJoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10
Kerim till Malmö eller annan konkurrent? Hahaha. Bosses drömvärvning var Kerim och jobbade otroligt hårt på att få in honom, redan innan han gjorde första passet var Bosse och Pelle klar och tydlig med att Kerim inte kommer sitta på bänken. Killen är 21 år. Han spelar sitt första år i Allsvenskan och behärskar alla offensiva positioner på ett bra sätt. Dessutom håller han bra nivå i defensiven.

Han är redan en favorit hos oss då han inte bara är skicklig utan även en slitvarg utan dess like och det vet han om.

Sen vet alla att vi inte säljer till en konkurrent. Det är utlandet som gäller.

O sist och inte minst Djurgårdare. Har bekanta från Enköping(djurgrdare) som känner Kerim eller familjen rätt bra, och att han skulle ha hejat på Djurgårn sen tonåren stämmer helt.
Citera
2015-10-22, 20:33
Medlem
Angående Mrabti-ryktena: Är det inte mer aktuellt för Malmö att hugga en anfallare om inte Djurdjic kritar på? Eller är det tänkt att spela Molins som anfallare nästa säsong?
Citera
2015-10-22, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
Angående Mrabti-ryktena: Är det inte mer aktuellt för Malmö att hugga en anfallare om inte Djurdjic kritar på? Eller är det tänkt att spela Molins som anfallare nästa säsong?
Fel tråd att spekulera värvningar i men rent allmänt: Malmö lär värva mer än en spelare inför nästa säsong, och det är svårt att sia om vilka positioner som ska förstärkas innan vi vet vilka som säljs i vinter.
Citera
2015-10-22, 20:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap

Japp, och det ryktet som finns är att vi letar toppanfallare i Sydamerika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in