Försvaret är lite på hälarna i andra halvlek. Vi slappnar av lite för mycket samtidigt som Falkenberg inte gett upp, vilket de ska ha beröm för. Försvararna är inte riktigt på tårna. Lewicki gör en riktigt dålig match. Jag tycker han ska jobba hem bättre vid både 4-2 och 4-3.
Annars gillar jag målen för de är en konsekvens av hur vi vill spela.
Det första är en perfekt omställning. Brorsson bryter, fenomenal djupledspassning av Eikrem till Djurdjic, väl tajmad löpning av Rosenberg och snyggt lobinlägg. Stor fotbollskicklighet.
Vid hörnmålet klarar vi att återigen visa att vi är nickstarka vid första stolpen. När bollen slås perfekt är våra huvudstarka spelare svåra att stoppa där. Mycket Håkan Lindman över målet.
Det tredje visar att Rodic har ersatt Forsberg väl. Många av hans mål kom genom djupledslöpningar i straffområdet. Djurdjic lilla handrörelse innan passningen är lite elegant.
Det fjärde är efter snygg inbrytning av Berget och bra kombinationsspel mellan anfallare.
...
Kollade precis på highlightsklippet på Fotbollskanalen.se. Vem är kommentatorn? Det är CMores sämsta kommentator. Det känns som han tittar till matchen ibland. Kollar han ned i pappren, sover han, har han ingen fokus på matchen? Han börjar kommentera ett farligt anfall mitt i anfallet. Som att han missat situationen innan.